Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.04.2024

Vasseur: Jedna dziesiąta sekundy między Ferrari a McLarenem

27.04.2024

Vowles: Williams może być mocny w Monako

Motorsport-Total: W Miami odbędzie się spotkanie Andrettiego z FOM

Lista startowa na sezon 2025

Hockenheim podejmie próbę odzyskania organizacji GP Niemiec

Bearman faworytem do zastąpienia Hulkenberga w Haasie

26.04.2024

Autosport: Red Bull może blokować Newey'a do końca 2026 roku

Nico Hulkenberg dołączy do Kick Sauber od sezonu 2025

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alpine liczy się z utratą Ocona i Gasly'ego po sezonie 2024

Kryzys stajni z Enstone może za to utorować drogę do F1 Jackowi Doohanowi.
Mateusz Szymkiewicz, 8 kwietnia 2024, wyświetlenia: 1576<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Alpine – Bruno Famin, przyznaje, że liczy się z utratą aktualnego składu kierowców po sezonie 2024.

Stajnia z Enstone znalazła się w bardzo głębokim kryzysie z bolidem A524, który został zaprojektowany według nowego konceptu aerodynamicznego. Mimo to założenia zespołu nie znalazły potwierdzenia w rzeczywistości, natomiast sam bolid okazał się zbyt ciężką konstrukcją i w tej chwili Alpine koncentruje się na redukcji masy do regulaminowej granicy.

Po czterech rundach francuski zespół wciąż oczekuje na pierwsze punkty rywalizując na końcu stawki z Sauberem oraz Williamsem. Jak przyznaje Esteban Ocon, największą bolączką Alpine jest brak konkurencyjnego tempa wyścigowego.

„Byliśmy bardzo agresywni pod kątem strategii i na pewnym etapie liczyliśmy się w walce z innymi. Mimo to zabrakło nam tempa, by utrzymać rywali za sobą. To był dobry test na to, by przekonać się gdzie jesteśmy. Ten tor naprawdę obciąża samochody. Wiem jak jeździć po Suzuce, w przeszłości finiszowałem tutaj w pierwszej piątce. Dzisiaj jednak byliśmy dalecy od tego. Potrzebujemy lepszych osiągów”.

„W kwalifikacjach wykonaliśmy postępy, ale w wyścigach nie jesteśmy tam gdzie chcemy być. Jeszcze mnóstwo pracy przed nami. Martwimy się od początku roku. Musimy wykonać postępy, ale w tym wyścigu widzieliśmy krok do tyłu. To czy się martwimy czy nie zbyt wiele nie zmieni. Musimy ciężko pracować” – powiedział Ocon po Grand Prix Japonii dla Canal Plus.

Z kolei Pierre Gasly przyznał, że jest rozczarowany występem Alpine na Suzuce, gdzie zadebiutował pierwszy pakiet ulepszeń A524. „Musimy wyciągnąć jakieś pozytywy, nawet jeżeli jest o to trudno. Potrzebujemy kolejnych poprawek bolidu. Nie mamy wystarczającego tempa, by walczyć w czołówce. Wiemy na co nas stać. Musimy wszystko poskładać w całość i walczyć dalej. Jesteśmy daleko, zbyt daleko od miejsca, w którym powinniśmy być” – dodał 28-latek.

Szef Alpine – Bruno Famin, przyznaje, że liczy się z utratą aktualnego składu kierowców i wkrótce wystartuje prywatny program testowy rezerwowego zawodnika, Jacka Doohana. „Jest już przeszkolony i będzie kontynuował naukę w ramach dość rozbudowanego programu testowego. Rynek kierowców jest bardzo dynamiczny. Mogę jedynie powiedzieć, że jestem zadowolony z obecnych zawodników. Mimo to jesteśmy gotowi na każdy scenariusz. Jack potrzebuje testów do dalszych postępów. Zobaczymy co przyniesie przyszłość. Na razie jest za wcześnie na odpowiedzi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji
20.04.2024  Gasly: Idziemy we właściwym kierunku
12.04.2024  Sanchez zostanie dyrektorem technicznym Alpine?
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
05.04.2024  Ocon: Nasze poprawki nie przyniosą rewolucji
Tagi:
Alpine
Ocon E.
Gasly P.
Doohan J.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca