Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Miami: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2024
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Amerykaninowi doliczono 10 sekund za wyprzedzenie Hulkenberga podczas neutralizacji.
Maciej Wróbel, 25 kwietnia 2024, wyświetlenia: 336<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Williamsa, James Vowles, uważa, że kara nałożona na Logana Sargeanta była „surowa, choć właściwa”, jednocześnie podkreślając, iż jego zespół musi zadbać o to, aby nie dopuścić do powtórzenia się tego typu sytuacji.

Podczas niedzielnego wyścigu o Grand Prix Chin Logan Sargeant otrzymał dość pechową karę doliczenia 10 sekund za wyprzedzenie wyjeżdżającego z boksów Nico Hulkenberga podczas neutralizacji. Powtórki wykazały, że Niemiec minął linię samochodu bezpieczeństwa nieznacznie przed kierowcą Williamsa.

Sam Sargeant później w rozmowie z mediami nie ukrywał zaskoczenia zaistniałą sytuacją i ujawnił, że jego inżynier wyścigowy, Gaetan Jego, poinformował go o nałożeniu kary dopiero po zakończeniu wyścigu. Wcześniej ani FIA, ani zespół nie poinformowały go również o konieczności oddania pozycji Hulkenbergowi.

W opublikowanym ostatnio przez Williamsa materiale wideo James Vowles przyznaje, że odpowiedzialność za tę karę spada na jego zespół. „To była surowa kara. Zawsze jest ciężko, gdy kwestie kilku dziesiątych sekundy zamieniają się na sekundy” – powiedział szef stajni z Grove. „Co więcej, ciężko było ocenić kierowcy, czy znajduje się z przodu, czy też nie”.

„Odpowiedzialność za to spada na nas. Przeoczyliśmy to. Musimy zatem wypracować lepsze i bardziej zautomatyzowane narzędzia, które pozwolą nam na lepiej ocenić to, co się dzieje, ponieważ musieliśmy obejrzeć wiele powtórek z różnych kamer, by dostrzec to, gdzie znajdowała się różnica. Z kamer pokładowych ciężko było ocenić to, który kierowca był z przodu, a który z tyłu”.

Vowles podkreśla, że akceptuje tę karę. „Kary działają tak, że podczas wyścigu nic nie można zrobić. Nie można się odwołać. Kiedy kara zostaje nałożona, sprawa zostaje zamknięta, rozstrzygnięta przez FIA. Ich orzeczenie było prawidłowe. Byliśmy za linią, takie są fakty”.

„To, co my musimy teraz zrobić, to ulepszyć nasze systemy i procedury, by móc wyłapać takie rzeczy wcześniej, ponieważ to można było skorygować. Logan musiałby zwolnić i przepuścić tamten samochód. To niewielkie różnice, ale taka jest właśnie Formuła 1” – zakończył szef Williamsa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.05.2024  Vowles: Sargeant musi realizować postawione przed nim cele
03.05.2024  Williams przygotował zapasowe podwozie na Grand Prix Miami
27.04.2024  Vowles: Williams może być mocny w Monako
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
25.03.2024  Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie
Tagi:
Vowles J.
Williams
Sargeant L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca