Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki silnika Climax 2.5 L4 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Bolid | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1966 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | Brabham BT11 Brabham BT22 | D. Hulme, J. Bonnier |
1960 | 8 | 76 | 154 | 8 | 21 | 8 | 8 | 27 | Cooper T51 Lotus 16 Lotus 18 Cooper T53 | S. Moss, A. Stacey, R. Larreta, I. Ireland, M. Trintignant, J. Brabham, B. McLaren, R. Salvadori, B. Halford, T. Brooks, J. Surtees, C. Bristow, H. Taylor, J. Clark, O. Gendebien, L. Bianchi, M. Taylor, D. Piper, R. Flockhart, C. Daigh, L. Reventlow, J. Fairman, J. Hall, P. Hill |
1959 | 8 | 52 | 100,5 | 5 | 13 | 5 | 5 | 24 | Lotus 16 Cooper T51 Cooper T45 | G. Hill, J. Brabham, M. Trintignant, S. Moss, P. Lovely, M. Gregory, I. Ireland, B. McLaren, K. Greene, J. Fairman, A. Stacey, G. Scarlatti, G. Constantine |
|
Razem: | 19 | 131 | 254,5 | 13 (68.4%) | 34 (26.0%) | 13 (68.4%) | 13 (68.4%) | 54 (41.2%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Wszystkie zwycięstwa | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 24 | J. Brabham | Cooper T51 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Aintree | 12 | J. Brabham | Cooper T51 | | 1 | 1 | | | Monsanto Park | 4 | S. Moss | Cooper T51 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 14 | S. Moss | Cooper T51 | | 1 | 1 | | | Sebring | 9 | B. McLaren | Cooper T51 | | 10 | 1 | | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 16 | B. McLaren | Cooper T51 | | 13 | 1 | | | Monte Carlo | 28 | S. Moss | Lotus 18 | | 1 | 1 | | | Zandvoort | 11 | J. Brabham | Cooper T53 | | 2 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 2 | J. Brabham | Cooper T53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 16 | J. Brabham | Cooper T53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Silverstone | 1 | J. Brabham | Cooper T53 | | 1 | 1 | | | Porto | 2 | J. Brabham | Cooper T53 | | 3 | 1 | | | Riverside | 5 | S. Moss | Lotus 18 | | 1 | 1 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|