Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 18 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1965 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Climax 1.5 L4 | C. Puzey |
1963 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Borgward 1.5 L4 | K. Kuhnke |
1962 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Climax 1.5 L4 | J. Campbell-Jones, J. Chamberlain, E. Prinoth |
1961 | 8 | 24 | 12 | 1 | 1 | 1 | 1 | 11 | Climax 1.5 L4 Maserati 1.5 L4 | C. Allison, S. Moss, M. May, H. Taylor, T. Taylor, I. Burgess, L. Bianchi, W. Seidel, W. Mairesse, T. Marsh, G. Ashmore, T. Maggs, T. Parnell, G. Starrabba, L. Ruby |
1960 | 8 | 27 | 52 | 2 | 7 | 4 | 3 | 9 | Climax 2.5 L4 | I. Ireland, A. Stacey, S. Moss, J. Surtees, J. Clark, M. Taylor, R. Flockhart, J. Hall |
|
Razem: | 18 | 53 | 64 | 3 (16.7%) | 8 (15.1%) | 5 (27.8%) | 4 (22.2%) | 20 (37.7%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 20 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 2 | 6 | | | Monte Carlo | 24 | A. Stacey | Climax 2.5 L4 | | 13 | NS | mocowanie silnika | | Monte Carlo | 22 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 7 | 9 | | | Monte Carlo | 28 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | | | Monte Carlo | 26 | J. Surtees | Climax 2.5 L4 | | 15 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 5 | A. Stacey | Climax 2.5 L4 | | 8 | NS | układ przeniesienia napędu | | Zandvoort | 4 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 3 | 2 | | | Zandvoort | 7 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | 4 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 6 | J. Clark | Climax 2.5 L4 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 20 | M. Taylor | Climax 2.5 L4 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Spa-Francorchamps | 12 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Spa-Francorchamps | 18 | J. Clark | Climax 2.5 L4 | | 9 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 16 | A. Stacey | Climax 2.5 L4 | | 16 | NS | tragiczny wypadek | | Spa-Francorchamps | 14 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 7 | NS | wypadek (naj. okr.) | | Reims | 24 | J. Clark | Climax 2.5 L4 | | 12 | 5 | | | Reims | 22 | R. Flockhart | Climax 2.5 L4 | | 8 | 6 | | | Reims | 20 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 4 | 7 | | | Silverstone | 9 | J. Surtees | Climax 2.5 L4 | | 11 | 2 | | | Silverstone | 8 | J. Clark | Climax 2.5 L4 | | 8 | 16 | | | Silverstone | 7 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 5 | 3 | | | Porto | 12 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 4 | NS | jazda w złym kierunku | | Porto | 18 | J. Surtees | Climax 2.5 L4 | | 1 | NS | chłodnica (naj. okr.) | | Porto | 16 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 7 | 6 | | | Porto | 14 | J. Clark | Climax 2.5 L4 | | 8 | 3 | | | Riverside | 5 | S. Moss | Climax 2.5 L4 | | 1 | 1 | | | Riverside | 12 | J. Clark | Climax 2.5 L4 | | 5 | 16 | | | Riverside | 11 | J. Surtees | Climax 2.5 L4 | | 6 | NS | poślizg/kolizja z Clarkiem | | Riverside | 10 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 7 | 2 | | | Riverside | 24 | J. Hall | Climax 2.5 L4 | | 12 | 7 | | |
Sezon 1961 | |
| Monte Carlo | 32 | C. Allison | Climax 1.5 L4 | | 14 | 8 | | | Monte Carlo | 20 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 8 | M. May | Climax 1.5 L4 | | 13 | NS | przewód olejowy | | Monte Carlo | 34 | H. Taylor | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Zandvoort | 16 | T. Taylor | Climax 1.5 L4 | | 14 | 13 | | | Zandvoort | 14 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 4 | 4 | | | Zandvoort | 18 | I. Burgess | Climax 1.5 L4 | | - | NW | rezerwowe zgłoszenie | | Spa-Francorchamps | 16 | C. Allison | Climax 1.5 L4 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Spa-Francorchamps | 50 | I. Burgess | Climax 1.5 L4 | | 22 | NW | nie opłacił startu | | Spa-Francorchamps | 12 | L. Bianchi | Climax 1.5 L4 | | 24 | NS | wynajął bolid Seidela/wyciek oleju | | Spa-Francorchamps | 48 | W. Seidel | Climax 1.5 L4 | | 21 | NW | nie opłacił startu | | Spa-Francorchamps | 10 | W. Mairesse | Climax 1.5 L4 | | 23 | NS | zapłon | | Spa-Francorchamps | 42 | T. Marsh | Climax 1.5 L4 | | 20 | NW | nie opłacił startu | | Reims | 46 | M. May | Climax 1.5 L4 | | 22 | 11 | | | Reims | 38 | I. Burgess | Climax 1.5 L4 | | 24 | 14 | | | Aintree | 40 | G. Ashmore | Climax 1.5 L4 | | 26 | NS | zapłon | | Aintree | 50 | T. Maggs | Climax 1.5 L4 | | 24 | 13 | | | Aintree | 38 | T. Parnell | Climax 1.5 L4 | | 29 | NS | sprzęgło | | Aintree | 48 | T. Marsh | Climax 1.5 L4 | | 27 | NS | zapłon | | Aintree | 44 | I. Burgess | Climax 1.5 L4 | | 25 | 14 | | | Aintree | 52 | W. Seidel | Climax 1.5 L4 | | 22 | 17 | | | Nürburgring | 27 | G. Ashmore | Climax 1.5 L4 | | 25 | 16 | | | Nürburgring | 26 | W. Seidel | Climax 1.5 L4 | | 23 | NS | prowadzenie bolidu | | Nürburgring | 37 | T. Marsh | Climax 1.5 L4 | | 20 | 15 | | | Nürburgring | 25 | M. May | Climax 1.5 L4 | | - | NW | wypadek | | Nürburgring | 33 | T. Maggs | Climax 1.5 L4 | | 22 | 11 | | | Monza | 18 | G. Ashmore | Climax 1.5 L4 | | 25 | NS | wypadek | | Monza | 16 | T. Parnell | Climax 1.5 L4 | | 27 | 10 | | | Monza | 72 | G. Starrabba | Maserati 1.5 L4 | | 30 | NS | silnik | | Monza | 56 | W. Seidel | Climax 1.5 L4 | | 28 | NS | silnik | | Watkins Glen | 26 | L. Ruby | Climax 1.5 L4 | | 19 | NS | iskrownik | |
Sezon 1962 | |
| Spa-Francorchamps | 4 | J. Campbell-Jones | Climax 1.5 L4 | | 19 | 11 | | | Aintree | 46 | J. Chamberlain | Climax 1.5 L4 | | 20 | 15 | | | Nürburgring | 30 | J. Chamberlain | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monza | 26 | J. Chamberlain | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monza | 54 | E. Prinoth | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | |
Sezon 1963 | |
| Nürburgring | 27 | K. Kuhnke | Borgward 1.5 L4 | | NZ | - | | |
Sezon 1965 | |
| East London | 24 | C. Puzey | Climax 1.5 L4 | | NP | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|