Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 16 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1958 | |
| Reims | 24 | G. Hill | Climax 2.0 L4 | | 19 | NS | przegrzanie | | Silverstone | 18 | A. Stacey | Climax 2.0 L4 | | 20 | NS | przegrzanie | | Silverstone | 16 | G. Hill | Climax 2.0 L4 | | 14 | NS | ciśnienie oleju | | Nürburgring | 25 | G. Hill | Climax 1.5 L4 | | 22 | NS | układ smarowania | | Nürburgring | 12 | C. Allison | Climax 2.0 L4 | | 24 | 10 | chłodnica/10th after 5 F2-Cars | | Porto | 20 | G. Hill | Climax 2.2 L4 | | 12 | NS | poślizg | | Monza | 38 | G. Hill | Climax 2.2 L4 | | 12 | 6 | | | Ain-Diab | 32 | G. Hill | Climax 2.0 L4 | | 12 | 16 | | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 40 | G. Hill | Climax 2.5 L4 | | 14 | NS | pożar | | Monte Carlo | 44 | B. Halford | Climax 1.5 L4 | | 16 | NS | kolizja z Allisonem i von Tripsem | | Monte Carlo | 42 | P. Lovely | Climax 2.5 L4 | | NZ | - | | | Zandvoort | 12 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 9 | 4 | | | Zandvoort | 14 | G. Hill | Climax 2.5 L4 | | 5 | 7 | | | Reims | 34 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 15 | NS | łożysko koła | | Reims | 32 | G. Hill | Climax 2.5 L4 | | 14 | NS | chłodnica | | Aintree | 28 | G. Hill | Climax 2.5 L4 | | 9 | 9 | | | Aintree | 64 | D. Piper | Climax 1.5 L4 | | 22 | NS | silnik | | Aintree | 30 | A. Stacey | Climax 2.5 L4 | | 12 | 8 | | | AVUS | 15 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 13 | NS | dyferencjał | | AVUS | 16 | G. Hill | Climax 2.5 L4 | | 10 | NS | skrzynia biegów | | Monsanto Park | 12 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 16 | NS | skrzynia biegów | | Monsanto Park | 11 | G. Hill | Climax 2.5 L4 | | 15 | NS | poślizg/kolizja z P. Hillem | | Monza | 18 | G. Hill | Climax 2.5 L4 | | 10 | NS | sprzęgło | | Monza | 20 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 14 | NS | hamulce | | Sebring | 11 | A. Stacey | Climax 2.5 L4 | | 12 | NS | sprzęgło | | Sebring | 10 | I. Ireland | Climax 2.5 L4 | | 9 | 5 | | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 46 | R. Larreta | Climax 2.5 L4 | | 15 | 9 | | | Buenos Aires | 22 | A. Stacey | Climax 2.5 L4 | | 14 | NS | kondycja kierowcy | | Reims | 34 | D. Piper | Climax 2.5 L4 | | - | NW | silnik | | Silverstone | 26 | D. Piper | Climax 2.5 L4 | | 23 | 12 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|