Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-25 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 14 marca 2010
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 14 listopada 2010
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Australii - 28 marca 2010
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Belgii - 29 sierpnia 2010
Pierwsze pole position:Grand Prix Kanady - 13 czerwca 2010
Ostatnie pole position:Grand Prix Kanady - 13 czerwca 2010
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:5 (26.32%)
Zdobyte punkty:454
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Amortyzatory:Koni
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Opony:Bridgestone Potenza slick
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Hamulce:Szczęki i cylindry Akebono
Akumulatory:GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren, siedem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową
Sprzęgło:z włókna węglowego, sterowane metodą fly-by-wire
Paliwo:Mobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych)
Oleje i smary:Mobil 1
Statystyki bolidu McLaren MP4-25 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20101938454516165Mercedes FO108X 2.4 V8J. Button, L. Hamilton
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2010
Sakhir1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V887
Sakhir2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V843
Albert Park1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V841
Albert Park2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V8116
Sepang2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V8206
Sepang1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V8178
Shanghai2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V862 (naj. okr.)
Shanghai1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V851
Catalunya2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V8314pęknięta opona/wypadek (naj. okr.)
Catalunya1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V855
Monte Carlo2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V855
Monte Carlo1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V88NSprzegrzanie silnika
Istanbul1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V842
Istanbul2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V821
Gilles Villeneuve2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V811
Gilles Villeneuve1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V842
Valencia1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V873 do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji (naj. okr.)
Valencia2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V832kara przejazdu przez boksy za wyprzedzanie samochodu bezpieczeństwa
Silverstone2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V842
Silverstone1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V8144
Hockenheim2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V864
Hockenheim1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V855
Hungaroring2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V85NSskrzynia biegów
Hungaroring1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V8118
Spa-Francorchamps2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V821 (naj. okr.)
Spa-Francorchamps1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V85NSkolizja z Vettelem
Monza1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V822
Monza2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V85NSkolizja z Massą
Marina Bay2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V83NSkolizja z Webberem
Marina Bay1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V844
Suzuka1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V854
Suzuka2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V885
Yeongam2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V842
Yeongam1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V8712
Interlagos1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V8115
Interlagos2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V844 (naj. okr.)
Yas Marina2L. HamiltonMercedes FO108X 2.4 V822 (naj. okr.)
Yas Marina1J. ButtonMercedes FO108X 2.4 V843
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca