Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższająca wymaganą przez FIA odporność na zderzenia |
Przednie zawieszenie: | | podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne i stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | wahacze i popychacz aktywujący sprężyny skrętne oraz stabilizator poprzeczny |
Przekładnia: | | sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów Williams F1 typu "seamless", siedem biegów + wsteczny, zmiana biegów elektro-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | wielotarczowe z włókna węglowego |
Amortyzatory: | | Williams F1 |
Koła: | | RAYS z kutego magnezu |
Opony: | | Bridgestone Potenza slick, przednie o szer. 325 mm, tylne o szer. 375 mm |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki przy każdym kole, tarcze i podkładki z włókna węglowego |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Williams F1 |
Zbiornik paliwa: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik |
Elektronika: | | standardowa jednostka kontrolna narzucana przez FIA |
System chłodzenia: | | wykonane z aluminium olejowe i wodne chłodnice, także dla skrzyni biegów |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS |
Siedzenie: | | wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Williams FW32 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2010 | |
| Sakhir | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 13 | 14 | | | Sakhir | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 11 | 10 | | | Albert Park | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 15 | NS | kolizja z Kobayashim | | Albert Park | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 8 | 8 | | | Sepang | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 5 | 10 | | | Sepang | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 7 | 12 | | | Shanghai | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 11 | 12 | | | Shanghai | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 16 | 15 | | | Catalunya | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 13 | 16 | | | Catalunya | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 17 | 9 | | | Monte Carlo | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 9 | NS | zawieszenie | | Monte Carlo | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 11 | NS | mocowanie przedniego skrzydła/wypadek | | Istanbul | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 17 | 17 | | | Istanbul | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 15 | 14 | | | Gilles Villeneuve | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 11 | 14 | | | Gilles Villeneuve | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 12 | 13 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości w alei serwisowej | | Valencia | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 8 | NS | pożar; do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji | | Valencia | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 9 | 4 | do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji | | Silverstone | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 13 | 10 | | | Silverstone | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 8 | 5 | | | Hockenheim | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 10 | 13 | | | Hockenheim | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 8 | 12 | | | Hungaroring | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 10 | 6 | | | Hungaroring | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 12 | 10 | | | Spa-Francorchamps | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 7 | NS | kolizja z Alonso | | Spa-Francorchamps | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 9 | 14 | | | Monza | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 8 | 7 | | | Monza | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 10 | 10 | | | Marina Bay | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 6 | 6 | | | Marina Bay | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 17 | 10 | kara doliczenia 20 sekund do końcowego wyniku za ścięcie zakrętu na 1 okrążeniu | | Suzuka | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 9 | NS | kolizja z Pietrowem | | Suzuka | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 7 | 9 | | | Yeongam | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 11 | 10 | | | Yeongam | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 10 | 7 | | | Interlagos | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 1 | 8 | | | Interlagos | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 6 | 14 | | | Yas Marina | 10 | N. Hulkenberg | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 15 | 16 | | | Yas Marina | 9 | R. Barrichello | Cosworth CA2010 2.4 V8 | | 7 | 12 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|