Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Williams FW32 (zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 14 marca 2010
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Abu Zabi - 14 listopada 2010
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:Grand Prix Brazylii - 7 listopada 2010
Ostatnie pole position:Grand Prix Brazylii - 7 listopada 2010
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:69
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższająca wymaganą przez FIA odporność na zderzenia
Przednie zawieszenie:podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne i stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:wahacze i popychacz aktywujący sprężyny skrętne oraz stabilizator poprzeczny
Przekładnia:sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów Williams F1 typu "seamless", siedem biegów + wsteczny, zmiana biegów elektro-hydrauliczna
Sprzęgło:wielotarczowe z włókna węglowego
Amortyzatory:Williams F1
Koła:RAYS z kutego magnezu
Opony:Bridgestone Potenza slick, przednie o szer. 325 mm, tylne o szer. 375 mm
Hamulce:sześciotłokowe szczęki przy każdym kole, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Williams F1
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik
Elektronika:standardowa jednostka kontrolna narzucana przez FIA
System chłodzenia:wykonane z aluminium olejowe i wodne chłodnice, także dla skrzyni biegów
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS
Siedzenie:wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Williams FW32 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 201019386900106Cosworth CA2010 2.4 V8N. Hulkenberg, R. Barrichello
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2010
Sakhir10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81314
Sakhir9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V81110
Albert Park10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V815NSkolizja z Kobayashim
Albert Park9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V888
Sepang10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V8510
Sepang9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V8712
Shanghai9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V81112
Shanghai10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81615
Catalunya10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81316
Catalunya9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V8179
Monte Carlo9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V89NSzawieszenie
Monte Carlo10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V811NSmocowanie przedniego skrzydła/wypadek
Istanbul10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81717
Istanbul9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V81514
Gilles Villeneuve9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V81114
Gilles Villeneuve10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81213kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości w alei serwisowej
Valencia10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V88NSpożar; do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji
Valencia9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V894 do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji
Silverstone10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81310
Silverstone9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V885
Hockenheim10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81013
Hockenheim9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V8812
Hungaroring10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V8106
Hungaroring9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V81210
Spa-Francorchamps9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V87NSkolizja z Alonso
Spa-Francorchamps10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V8914
Monza10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V887
Monza9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V81010
Marina Bay9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V866
Marina Bay10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81710kara doliczenia 20 sekund do końcowego wyniku za ścięcie zakrętu na 1 okrążeniu
Suzuka10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V89NSkolizja z Pietrowem
Suzuka9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V879
Yeongam10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81110
Yeongam9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V8107
Interlagos10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V818
Interlagos9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V8614
Yas Marina10N. HulkenbergCosworth CA2010 2.4 V81516
Yas Marina9R. BarrichelloCosworth CA2010 2.4 V8712
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca