Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-26 (prezentacja: część 1, część 2 | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 27 marca 2011
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 27 listopada 2011
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Chin - 17 kwietnia 2011
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Abu Zabi - 13 listopada 2011
Pierwsze pole position:Grand Prix Korei Południowej - 16 pa?dziernika 2011
Ostatnie pole position:Grand Prix Korei Południowej - 16 pa?dziernika 2011
Zaliczone Grand Prix:19
Zwycięstwa:6 (31.58%)
Zdobyte punkty:497
Podwozie:wykonane przez McLarena z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem; tylne skrzydło regulowane przez kierowcę w celu zmniejszenia oporu powietrza
Opony:Pirelli P Zero
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Hamulce:szczęki i cylindry Akebono
Akumulatory:GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren typu seamless-shift, siedem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową
Sprzęgło:z włókna węglowego, sterowane ręcznie
KERS:Mercedes-Benz
Paliwo:ExxoonMobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych)
Oleje i smary:Mobil 1
Statystyki bolidu McLaren MP4-26 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20111938497618165Mercedes FO108Y 2.4 V8J. Button, L. Hamilton
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2011
Albert Park4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V846 kara przejazdu przez boksy za wyprzedzenie Massy przez ścięcie szykany
Albert Park3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V822
Sepang4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V842
Sepang3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V828 kara doliczenia 20 sekund za więcej niż jedną zmianę linii jazdy podczas obrony przed Alonso
Shanghai4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V824
Shanghai3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V831
Istanbul3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V844
Istanbul4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V866
Catalunya4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V853
Catalunya3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V832 (naj. okr.)
Monte Carlo3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V896kara przejazdu przez boksy za kolizję z Massą i doliczenie 20s za kolizję z Maldonado
Monte Carlo4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V823
Gilles Villeneuve4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V871 wyścig wstrzymany na ok. 2 godziny ze względu na intensywne opady deszczu
kara przejazdu przez boksy za niezachowanie odpowiedniej prędkości za SC (naj. okr.)
Gilles Villeneuve3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V85NSkolizja z Buttonem
Valencia4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V866
Valencia3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V834
Silverstone4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V85NSnakrętka koła
Silverstone3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V8104
Nürburgring4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V87NShydraulika
Nürburgring3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V821 (naj. okr.)
Hungaroring3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V824kara przejazdu przez boksy za niebezpieczny powrót na tor
Hungaroring4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V831
Spa-Francorchamps4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V8133
Spa-Francorchamps3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V82NSkolizja z Kobayashim
Monza3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V824 (naj. okr.)
Monza4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V832
Marina Bay4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V832 (naj. okr.)
Marina Bay3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V845kara przejazdu przez boksy za spowodowanie kolizji z Massą
Suzuka3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V835
Suzuka4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V821 (naj. okr.)
Yeongam4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V834
Yeongam3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V812
Buddh4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V842
Buddh3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V857
Yas Marina4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V833
Yas Marina3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V821
Interlagos4J. ButtonMercedes FO108Y 2.4 V833
Interlagos3L. HamiltonMercedes FO108Y 2.4 V84NSskrzynia biegów
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca