Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonane przez McLarena z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe |
Zawieszenie: | | wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy |
Elektronika: | | urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne |
Karoseria: | | oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem; tylne skrzydło regulowane przez kierowcę w celu zmniejszenia oporu powietrza |
Opony: | | Pirelli P Zero |
Radia: | | Kenwood |
Koła: | | Enkei |
Hamulce: | | szczęki i cylindry Akebono |
Akumulatory: | | GS Yuasa Corporation |
Układ kierowniczy: | | McLaren ze wspomaganiem |
Przekładnia: | | półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren typu seamless-shift, siedem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego, sterowane ręcznie |
KERS: | | Mercedes-Benz |
Paliwo: | | ExxoonMobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych) |
Oleje i smary: | | Mobil 1 |
|
•Statystyki bolidu McLaren MP4-26 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2011 | |
| Albert Park | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 4 | 6 | kara przejazdu przez boksy za wyprzedzenie Massy przez ścięcie szykany | | Albert Park | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 2 | | | Sepang | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 4 | 2 | | | Sepang | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 8 | kara doliczenia 20 sekund za więcej niż jedną zmianę linii jazdy podczas obrony przed Alonso | | Shanghai | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 4 | | | Shanghai | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 1 | | | Istanbul | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 4 | 4 | | | Istanbul | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 6 | 6 | | | Catalunya | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 5 | 3 | | | Catalunya | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Monte Carlo | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 9 | 6 | kara przejazdu przez boksy za kolizję z Massą i doliczenie 20s za kolizję z Maldonado | | Monte Carlo | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 7 | 1 | wyścig wstrzymany na ok. 2 godziny ze względu na intensywne opady deszczu kara przejazdu przez boksy za niezachowanie odpowiedniej prędkości za SC (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 5 | NS | kolizja z Buttonem | | Valencia | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 6 | 6 | | | Valencia | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 4 | | | Silverstone | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 5 | NS | nakrętka koła | | Silverstone | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 10 | 4 | | | Nürburgring | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 7 | NS | hydraulika | | Nürburgring | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Hungaroring | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 4 | kara przejazdu przez boksy za niebezpieczny powrót na tor | | Hungaroring | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 13 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | NS | kolizja z Kobayashim | | Monza | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 4 | (naj. okr.) | | Monza | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 2 | | | Marina Bay | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Marina Bay | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 4 | 5 | kara przejazdu przez boksy za spowodowanie kolizji z Massą | | Suzuka | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 5 | | | Suzuka | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Yeongam | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 4 | | | Yeongam | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 1 | 2 | | | Buddh | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 4 | 2 | | | Buddh | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 5 | 7 | | | Yas Marina | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 3 | | | Yas Marina | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 2 | 1 | | | Interlagos | 4 | J. Button | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 3 | 3 | | | Interlagos | 3 | L. Hamilton | Mercedes FO108Y 2.4 V8 | | 4 | NS | skrzynia biegów |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|