Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-27 (prezentacja | zdjęcia)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 18 marca 2012
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 25 listopada 2012
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix Australii - 18 marca 2012
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Brazylii - 25 listopada 2012
Pierwsze pole position:Grand Prix Australii - 18 marca 2012
Ostatnie pole position:Grand Prix Brazylii - 25 listopada 2012
Zaliczone Grand Prix:20
Zwycięstwa:7 (35.00%)
Zdobyte punkty:378
Podwozie:wykonane przez McLarena z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria:oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem; tylne skrzydło regulowane przez kierowcę w celu zmniejszenia oporu powietrza (DRS)
Opony:Pirelli P Zero
Radia:Kenwood
Koła:Enkei
Hamulce:szczęki i cylindry Akebono
Akumulatory:GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy:McLaren ze wspomaganiem
Przekładnia:półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren typu seamless-shift, siedem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową
Sprzęgło:z włókna węglowego, sterowane ręcznie
KERS:Mercedes-Benz
Paliwo:ExxoonMobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych)
Oleje i smary:Mobil 1
Statystyki bolidu McLaren MP4-27 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20122040378713837Mercedes FO108Z 2.4 V8J. Button, L. Hamilton
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2012
Albert Park3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V821 (naj. okr.)
Albert Park4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V813
Sepang4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V813
Sepang3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V8214
Shanghai3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V852
Shanghai4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V873
Sakhir4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V828
Sakhir3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V8418wydech/dyferencjał
Catalunya4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V8248
Catalunya3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V8109
Monte Carlo4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V835
Monte Carlo3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V81216pęknięta opona
Gilles Villeneuve4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V821
Gilles Villeneuve3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V81016
Valencia3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V898
Valencia4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V8219kolizja z Maldonado
Silverstone4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V888
Silverstone3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V81610
Hockenheim3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V862
Hockenheim4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V87NSpęknięta opona
Hungaroring4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V811
Hungaroring3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V846
Spa-Francorchamps3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V811
Spa-Francorchamps4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V87NSkolizja w pierwszym zakręcie
Monza4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V811
Monza3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V82NSpompa paliwowa
Marina Bay4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V81NSskrzynia biegów
Marina Bay3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V842
Suzuka4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V895
Suzuka3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V884
Yeongam4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V8310
Yeongam3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V811NSkolizja z Kobayashim
Buddh3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V845 (naj. okr.)
Buddh4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V834
Yas Marina4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V81NSciśnienie paliwa
Yas Marina3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V854
Austin3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V8125
Austin4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V821
Interlagos4L. HamiltonMercedes FO108Z 2.4 V81NSkolizja z Hulkenbergiem (naj. okr.)
Interlagos3J. ButtonMercedes FO108Z 2.4 V821
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca