Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Konstrukcja skorupowa: | | z włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zbiornik paliwa: | | zbiornik bezpieczeństwa ATL |
Przednie zawieszenie: | | podwójny układ ramion z włókna węglowego, z drążkiem poprzecznym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | podwójny układ ramion z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny |
Amortyzatory: | | Penske |
Koła: | | BBS z magnezu |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | szczęki i cylindry Brembo, użyty materiał: włókno węglowe (Hitco) |
Układ kierowniczy: | | Toyota ze wspomaganiem |
Kierownica: | | Toyota z włókna węglowego z deską rozdzielczą Toyota/Magneti Marelli |
Siedzenie: | | z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy |
Pasy bezpiecz.: | | Takata |
HANS: | | konstrukcja własna Toyoty |
Elektronika: | | Toyota/Magneti Marelli |
Przekładnia: | | 7-biegowa skrzynia z wstecznym. Opracowana przez Toyotę obudowa z mechanizmem Toyota/Xtrac. Kontrolowana przez kierowcę sekwencyjna zmiana biegów z aktywacją elektro-hydrauliczną |
Paliwo: | | Esso |
Oleje i smary: | | Esso |
Waga: | | 600kg z kierowcą i kamerą |
| Wymiary |
Rozstaw osi: | | 3090 mm |
Długość: | | 4530 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Toyota TF106B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2006 | |
| Monte Carlo | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 10 | 8 | | | Monte Carlo | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 6 | 17 | hydraulika | | Silverstone | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 22 | 11 | | | Silverstone | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 7 | NS | kolizja ze Speedem i Webberem | | Gilles Villeneuve | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 14 | NS | prowadzenie bolidu; kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości | | Gilles Villeneuve | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 4 | 6 | | | Indianapolis | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 19 | 4 | wystartował z boksów | | Indianapolis | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 8 | NS | łożysko koła | | Magny-Cours | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 5 | 4 | | | Magny-Cours | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 4 | NS | hamulce | | Hockenheim | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 20 | 7 | | | Hockenheim | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 8 | 9 | kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości | | Hungaroring | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 8 | 12 | silnik | | Hungaroring | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 6 | 6 | | | Istanbul | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 12 | 9 | | | Istanbul | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 15 | 7 | | | Monza | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 11 | 7 | | | Monza | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 13 | 15 | | | Shanghai | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 16 | NS | ciśnienie oleju | | Shanghai | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 17 | NS | pneumatyka | | Suzuka | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 4 | 6 | | | Suzuka | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 3 | 7 | | | Interlagos | 7 | R. Schumacher | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 7 | NS | zawieszenie | | Interlagos | 8 | J. Trulli | Toyota RVX-06 2.4 V8 | | 3 | NS | zawieszenie |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|