Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Toyota TF106BPokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Monako - 28 maja 2006
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Brazylii - 22 pa?dziernika 2006
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:12
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:28
Konstrukcja skorupowa:z włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zbiornik paliwa:zbiornik bezpieczeństwa ATL
Przednie zawieszenie:podwójny układ ramion z włókna węglowego, z drążkiem poprzecznym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:podwójny układ ramion z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny
Amortyzatory:Penske
Koła:BBS z magnezu
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:szczęki i cylindry Brembo, użyty materiał: włókno węglowe (Hitco)
Układ kierowniczy:Toyota ze wspomaganiem
Kierownica:Toyota z włókna węglowego z deską rozdzielczą Toyota/Magneti Marelli
Siedzenie:z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpiecz.:Takata
HANS:konstrukcja własna Toyoty
Elektronika:Toyota/Magneti Marelli
Przekładnia:7-biegowa skrzynia z wstecznym. Opracowana przez Toyotę obudowa z mechanizmem Toyota/Xtrac. Kontrolowana przez kierowcę sekwencyjna zmiana biegów z aktywacją elektro-hydrauliczną
Paliwo:Esso
Oleje i smary:Esso
Waga:600kg z kierowcą i kamerą
Wymiary
Rozstaw osi:3090 mm
Długość:4530 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Toyota TF106B ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200612242800008Toyota RVX-06 2.4 V8R. Schumacher, J. Trulli
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2006
Monte Carlo7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V8108
Monte Carlo8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V8617hydraulika
Silverstone8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V82211
Silverstone7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V87NSkolizja ze Speedem i Webberem
Gilles Villeneuve7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V814NSprowadzenie bolidu; kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości
Gilles Villeneuve8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V846
Indianapolis8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V8194wystartował z boksów
Indianapolis7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V88NSłożysko koła
Magny-Cours7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V854
Magny-Cours8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V84NShamulce
Hockenheim8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V8207
Hockenheim7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V889kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości
Hungaroring8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V8812silnik
Hungaroring7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V866
Istanbul8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V8129
Istanbul7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V8157
Monza8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V8117
Monza7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V81315
Shanghai7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V816NSciśnienie oleju
Shanghai8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V817NSpneumatyka
Suzuka8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V846
Suzuka7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V837
Interlagos7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V87NSzawieszenie
Interlagos8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V83NSzawieszenie
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca