Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu. Zawiera: przednią i boczne struktury uderzeniowe, strukturę chroniącą głowę kierowcy i zintegrowany zbiornik paliwa |
Karoseria: | | jednoczęściowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos i skrzydła z kompozytów |
Przednie zawieszenie: | | ramiona, popychacze aktywujące drążki skrętne i amortyzatory. Mechaniczny stabilizator poprzeczny |
Tylne zawieszenie: | | ramiona, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i amortyzatory. Mechaniczny stabilizator poprzeczny |
Amortyzatory: | | Ohlins |
Koła: | | BBS |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Hamulce: | | szczęki AP Racing, materiał Hitco |
Układ kierowniczy: | | SAF1 ze wspomaganiem |
Kierownica: | | Specyfikacja SAF1, konstrukcja kompozytowa |
Siedzenie: | | dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego |
Pasy bezpieczeń.: | | Takata |
Zbiornik paliwa: | | ATL wzmocniony kewlarem, wykonany zgodnie ze specyfikacją SAF1 |
Akumulator: | | kwasowo-ołowiowy 2,5Ah |
Instr. w kokpicie: | | specyfikacja SAF1 |
Przekładnia: | | półautomatyczna skrzynia biegów SAF1, obudowa z włókna węglowego, 7 biegów, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna |
Sprzęgło: | | Sachs |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1472 mm |
Tylny ślad: | | 1422 mm |
Rozstaw osi: | | 3100 mm |
Długość: | | 4666 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Super Aguri SA05 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2006 | |
| Sakhir | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | 18 | | | Sakhir | 23 | Y. Ide | Honda RA806E 2.4 V8 | | 21 | NS | silnik; kara przejazdu przez boksy za spóźnialskich mechaników | | Sepang | 23 | Y. Ide | Honda RA806E 2.4 V8 | | 18 | NS | silnik | | Sepang | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 17 | 14 | | | Albert Park | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 21 | 12 | | | Albert Park | 23 | Y. Ide | Honda RA806E 2.4 V8 | | 22 | 13 | | | Imola | 23 | Y. Ide | Honda RA806E 2.4 V8 | | 22 | NS | zawieszenie | | Imola | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 21 | NS | wypadek | | Nürburgring | 23 | F. Montagny | Honda RA806E 2.4 V8 | | 21 | NS | hydraulika | | Nürburgring | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | NS | hydraulika | | Catalunya | 23 | F. Montagny | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | NS | półoś napędowa | | Catalunya | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 19 | 17 | | | Monte Carlo | 23 | F. Montagny | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | 16 | | | Monte Carlo | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 19 | NS | elektryka | | Silverstone | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 21 | 17 | | | Silverstone | 41 | S. Yamamoto | Honda RA806E 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Silverstone | 23 | F. Montagny | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | 18 | | | Gilles Villeneuve | 23 | F. Montagny | Honda RA806E 2.4 V8 | | 21 | NS | silnik | | Gilles Villeneuve | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | 15 | wypadek | | Gilles Villeneuve | 41 | S. Yamamoto | Honda RA806E 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Indianapolis | 41 | S. Yamamoto | Honda RA806E 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Indianapolis | 23 | F. Montagny | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | NS | kolizja na starcie | | Indianapolis | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 18 | NS | kolizja z Monteiro | | Magny-Cours | 41 | S. Yamamoto | Honda RA806E 2.4 V8 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Magny-Cours | 23 | F. Montagny | Honda RA806E 2.4 V8 | | 20 | 16 | | | Magny-Cours | 22 | T. Sato | Honda RA806E 2.4 V8 | | 21 | NS | sprzęgło |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|