Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Toyota TF106 (prezentacja: część 1, część 2)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 12 marca 2006
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Hiszpanii - 14 maja 2006
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:6
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:7
Konstrukcja skorupowa:z włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zbiornik paliwa:zbiornik bezpieczeństwa ATL
Przednie zawieszenie:podwójny układ ramion z włókna węglowego, z drążkiem poprzecznym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:podwójny układ ramion z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym i popychaczem z włókna węglowego. Popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny
Amortyzatory:Penske
Koła:BBS z magnezu
Opony:Bridgestone Potenza
Hamulce:szczęki i cylindry Brembo, użyty materiał: włókno węglowe (Hitco)
Układ kierowniczy:Toyota ze wspomaganiem
Kierownica:Toyota z włókna węglowego z deską rozdzielczą Toyota/Magneti Marelli
Siedzenie:z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpiecz.:Takata
HANS:konstrukcja własna Toyoty
Elektronika:Toyota/Magneti Marelli
Przekładnia:7-biegowa skrzynia z wstecznym. Opracowana przez Toyotę obudowa z mechanizmem Toyota/Xtrac. Kontrolowana przez kierowcę sekwencyjna zmiana biegów z aktywacją elektro-hydrauliczną
Paliwo:Esso
Oleje i smary:Esso
Waga:600kg z kierowcą i kamerą
Wymiary
Rozstaw osi:3090 mm
Długość:4530 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Toyota TF106 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2006612701004Toyota RVX-06 2.4 V8R. Schumacher, J. Trulli
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2006
Sakhir7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V81714
Sakhir8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V81416
Sepang8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V899
Sepang7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V8228
Albert Park7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V863kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości
Albert Park8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V89NSkolizja z Coulthardem
Imola8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V89NSukład kierowniczy
Imola7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V869
Nürburgring8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V879
Nürburgring7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V810NSsilnik
Catalunya8J. TrulliToyota RVX-06 2.4 V8710
Catalunya7R. SchumacherToyota RVX-06 2.4 V86NSelektronika
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca