Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Toyota TF105BPokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 9 pa?dziernika 2005
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Chin - 16 pa?dziernika 2005
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:Grand Prix Japonii - 9 pa?dziernika 2005
Ostatnie pole position:Grand Prix Japonii - 9 pa?dziernika 2005
Zaliczone Grand Prix:2
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:7
Konstrukcja skorupowa:z włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zbiornik paliwa:zbiornik bezpieczeństwa ATL
Przednie zawieszenie:podwójny układ ramion z włókna węglowego, z drążkiem poprzecznym i popychaczem z włókna węglowego, popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny
Tylne zawieszenie:podwójny układ ramion z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym i popychaczem z włókna węglowego, popychacz aktywujący wahacz, drążek skrętny, amortyzator i stabilizator poprzeczny
Amortyzatory:Sachs/Toyota
Koła:BBS z magnezu
Opony:Michelin Pilot
Hamulce:szczęki i cylindry Brembo, użyty materiał: włókno węglowe (Hitco)
Układ kierowniczy:Toyota ze wspomaganiem
Kierownica:Toyota z włókna węglowego z deską rozdzielczą Toyota/Magneti Marelli
Siedzenie:z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpiecz.:Sparco
HANS:konstrukcja własna Toyoty
Elektronika:Toyota/Magneti Marelli
Przekładnia:7-biegowa skrzynia z wstecznym, opracowana przez Toyotę obudowa z mechanizmem Toyota/Xtrac, kontrolowana przez kierowcę sekwencyjna zmiana biegów z aktywacją elektro-hydrauliczną
Paliwo:Esso
Oleje i smary:Esso
Waga:600kg z kierowcą i kamerą
Wymiary
Rozstaw osi:3090 mm
Długość:4530 mm
Wysokość:950 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Toyota TF105B ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200524701101Toyota RVX-05 3.0 V10J. Trulli, R. Schumacher
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2005
Suzuka16J. TrulliToyota RVX-05 3.0 V1019NSkolizja z Sato; wystartował z boksów
Suzuka17R. SchumacherToyota RVX-05 3.0 V1018
Shanghai17R. SchumacherToyota RVX-05 3.0 V1093
Shanghai16J. TrulliToyota RVX-05 3.0 V101215
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca