Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu |
Karoseria: | | z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | górne i dolne ramiona ze stali i włókna węglowego, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze z przodu i z tyłu, mechaniczne stabilizatory poprzeczne |
Amortyzatory: | | Sachs (wykonane zgodnie ze specyfikacją Minardi) |
Układ kierowniczy: | | mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Minardi |
Hamulce: | | tarcze i podkładki Hitco/Brembo z włókna węglowego |
System chłodzenia: | | zaprojektowane przez Minardi chłodnice wodne i olejowe |
Instr. w kokpicie: | | umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Magneti Marelli |
Pasy bezpieczeń.: | | sześciopunktowa uprząż TWR Sabelt |
System gaśnic: | | SPA |
Koła: | | O.Z. z magnezu, 13,0 x 12,0 cali przednie/13,0 x 13,7 cali tylne |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Zbiornik paliwa: | | ATL, specyfikacja FT5 |
Skrzynia biegów: | | sekwencyjna półautomatyczna Minardi, sześć biegów, podłóżnie zamontowana, obudowa z tytanu, sterowanie hydrauliczne, elektroniczna skrzynka kontrolna (ECU) Magneti Marelli, oprogramowanie Minardi |
Dyferencjał: | | Minardi, lepkie/programowalne jednostki |
Waga: | | 600 kg (wliczając kierowcę i kamerę) |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1480 mm |
Tylny ślad: | | 1410 mm |
Rozstaw osi: | | 3097 mm |
Długość: | | 4548 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Minardi PS03 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2003 | |
| Albert Park | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 11 | wystartował z boksów | | Albert Park | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | NS | chłodnica | | Sepang | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | 13 | | | Sepang | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | NS | HANS/kondycja kierowcy | | Interlagos | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg | | Interlagos | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | NS | poślizg/wypadek; wystartował z boksów | | Imola | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | NS | elektryka; wystartował z boksów | | Imola | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | NS | problem z tankowaniem paliwa; wystartował z boksów | | Catalunya | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | 11 | | | Catalunya | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 12 | | | Red Bull Ring | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | NS | układ kontroli stratu | | Red Bull Ring | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | 13 | | | Monte Carlo | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | NS | problem z parowaniem paliwa | | Monte Carlo | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | NS | problem z parowaniem paliwa | | Gilles Villeneuve | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 15 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | 14 | | | Nürburgring | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 13 | | | Magny-Cours | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 16 | | | Magny-Cours | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | 14 | wystartował z boksów | | Silverstone | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 15 | | | Silverstone | 18 | J. Wilson | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | 16 | | | Hockenheim | 18 | N. Kiesa | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | 12 | | | Hockenheim | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | NS | hydraulika | | Hungaroring | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | 12 | | | Hungaroring | 18 | N. Kiesa | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | 13 | | | Monza | 18 | N. Kiesa | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 12 | | | Monza | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 17 | NS | wyciek oleju | | Indianapolis | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | 10 | | | Indianapolis | 18 | N. Kiesa | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 20 | 11 | | | Suzuka | 19 | J. Verstappen | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 17 | 15 | wystartował z boksów | | Suzuka | 18 | N. Kiesa | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 18 | 16 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|