Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Minardi PS03 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 9 marca 2003
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 12 pa?dziernika 2003
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:0
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu
Karoseria:z włókna węglowego
Zawieszenie:górne i dolne ramiona ze stali i włókna węglowego, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze z przodu i z tyłu, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Sachs (wykonane zgodnie ze specyfikacją Minardi)
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Minardi
Hamulce:tarcze i podkładki Hitco/Brembo z włókna węglowego
System chłodzenia:zaprojektowane przez Minardi chłodnice wodne i olejowe
Instr. w kokpicie:umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Magneti Marelli
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż TWR Sabelt
System gaśnic:SPA
Koła:O.Z. z magnezu, 13,0 x 12,0 cali przednie/13,0 x 13,7 cali tylne
Opony:Bridgestone Potenza
Zbiornik paliwa:ATL, specyfikacja FT5
Skrzynia biegów:sekwencyjna półautomatyczna Minardi, sześć biegów, podłóżnie zamontowana, obudowa z tytanu, sterowanie hydrauliczne, elektroniczna skrzynka kontrolna (ECU) Magneti Marelli, oprogramowanie Minardi
Dyferencjał:Minardi, lepkie/programowalne jednostki
Waga:600 kg (wliczając kierowcę i kamerę)
Wymiary
Przedni ślad:1480 mm
Tylny ślad:1410 mm
Rozstaw osi:3097 mm
Długość:4548 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Minardi PS03 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200316320000012Cosworth CR-3 3.0 V10J. Verstappen, J. Wilson, N. Kiesa
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2003
Albert Park19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101911 wystartował z boksów
Albert Park18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V1020NSchłodnica
Sepang19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101813
Sepang18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V1019NSHANS/kondycja kierowcy
Interlagos18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V1020NSpoślizg
Interlagos19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V1019NSpoślizg/wypadek; wystartował z boksów
Imola19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V1020NSelektryka; wystartował z boksów
Imola18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V1018NSproblem z tankowaniem paliwa; wystartował z boksów
Catalunya18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V101811
Catalunya19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101912
Red Bull Ring 19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V1020NSukład kontroli stratu
Red Bull Ring 18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V101813
Monte Carlo18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V1019NSproblem z parowaniem paliwa
Monte Carlo19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V1018NSproblem z parowaniem paliwa
Gilles Villeneuve19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V10159
Gilles Villeneuve18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V1018NSskrzynia biegów
Nürburgring19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101814
Nürburgring18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V101913
Magny-Cours19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101916
Magny-Cours18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V102014 wystartował z boksów
Silverstone19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101915
Silverstone18J. WilsonCosworth CR-3 3.0 V101816
Hockenheim18N. KiesaCosworth CR-3 3.0 V102012
Hockenheim19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V1019NShydraulika
Hungaroring19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101812
Hungaroring18N. KiesaCosworth CR-3 3.0 V102013
Monza18N. KiesaCosworth CR-3 3.0 V101912
Monza19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V1017NSwyciek oleju
Indianapolis19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101910
Indianapolis18N. KiesaCosworth CR-3 3.0 V102011
Suzuka19J. VerstappenCosworth CR-3 3.0 V101715 wystartował z boksów
Suzuka18N. KiesaCosworth CR-3 3.0 V101816
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca