Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Minardi PS02 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 3 marca 2002
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 13 pa?dziernika 2002
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:16
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:2
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu
Karoseria:z włókna węglowego
Zawieszenie:górne i dolne tytanowe ramiona, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze z przodu i z tyłu, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Sachs (wykonane zgodnie ze specyfikacją Minardi)
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy Minardi
Hamulce:tarcze i podkładki Hitco z włókna węglowego, sześciotłokowe szczęki Brembo
System chłodzenia:zaprojektowane przez Minardi chłodnice wodne i olejowe
Instr. w kokpicie:umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Magneti Marelli
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż TWR Sabelt
Siedzenie:Minardi
System gaśnic:SPA
Koła:O.Z. z magnezu, 13,0 x 12,0 cali przednie/13,0 x 13,7 cali tylne
Opony:Michelin Pilot
Zbiornik paliwa:wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
Skrzynia biegów:sekwencyjna półautomatyczna Minardi, sześć biegów, podłóżnie zamontowana, obudowa z tytanu, sterowanie hydrauliczne, elektroniczna skrzynka kontrolna (ECU) Magneti Marelli, oprogramowanie Minardi
Dyferencjał:Minardi, lepkie/programowalne jednostki
Waga:600 kg (wliczając kierowcę i kamerę)
Wymiary
Przedni ślad:1480 mm
Tylny ślad:1410 mm
Rozstaw osi:3097 mm
Długość:4509 mm
Szerokość:1800 mm
Statystyki bolidu Minardi PS02 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200216292000014Asiatech AT02 3.0 V10M. Webber, A. Yoong, A. Davidson
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2002
Albert Park23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V10185
Albert Park22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V10217
Sepang23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V1021NSelektryka
Sepang22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V1022NSskrzynia biegów
Interlagos23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V102011
Interlagos22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V102213
Imola22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V10NZ-
Imola23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V101911
Catalunya23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V1020NWtylne skrzydło/wycofany przez zespół
Catalunya22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V1021NWtylne skrzydło/wycofany przez zespół
Red Bull Ring 22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V1022NSsilnik
Red Bull Ring 23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V102112kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag
Monte Carlo23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V101911
Monte Carlo22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V1022NSwypadek/zawieszenie
Gilles Villeneuve22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V102214kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości
Gilles Villeneuve23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V102111
Nürburgring23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V102015
Nürburgring22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V1022NShydraulika; kara przejazdu przez boksy za falstart
Silverstone23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V1020NSpoślizg/sprzęgło
Silverstone22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V10NZ-
Magny-Cours23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V10188
Magny-Cours22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V101910
Hockenheim23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V1021NShydraulika
Hockenheim22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V10NZ-
Hungaroring22A. DavidsonAsiatech AT02 3.0 V1020NSpoślizg
Hungaroring23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V101916
Spa-Francorchamps23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V1019NSskrzynia biegów
Spa-Francorchamps22A. DavidsonAsiatech AT02 3.0 V1020NSpoślizg
Monza22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V102013
Monza23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V1019NSelektronika silnika
Indianapolis23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V1018NSukład kierowniczy
Indianapolis22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V1020NSsilnik
Suzuka23M. WebberAsiatech AT02 3.0 V101910
Suzuka22A. YoongAsiatech AT02 3.0 V1020NSpoślizg
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca