Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Minardi PS04B (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 7 marca 2004
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Bahrajnu - 3 kwietnia 2005
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:21
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:1
Podwozie:konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu
Karoseria:z włókna węglowego
Zawieszenie:górne i dolne ramiona ze stali i włókna węglowego, popychacze aktywujące skręcane sprężyny i wahacze z przodu i z tyłu, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory:Sachs (wykonane zgodnie ze specyfikacją Minardi)
Układ kierowniczy:mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Minardi
Hamulce:tarcze i podkładki Hitco/Brembo z włókna węglowego
System chłodzenia:zaprojektowane przez Minardi chłodnice wodne i olejowe Secan
Instr. w kokpicie:umiejscowione w kierownicy oprzyrządowanie Magneti Marelli
Pasy bezpieczeń.:sześciopunktowa uprząż TWR Sabelt
Kierownica:Minardi
System gaśnic:SPA
Koła:O.Z. z magnezu, 13,0 x 12,0 cali przednie/13,0 x 13,7 cali tylne
Opony:Bridgestone Potenza
Zbiornik paliwa:ATL, specyfikacja FT5
Skrzynia biegów:sekwencyjna półautomatyczna Minardi, sześć biegów, podłóżnie zamontowana, obudowa z tytanu, sterowanie hydrauliczne, elektroniczna skrzynka kontrolna (ECU) Magneti Marelli, oprogramowanie Minardi
Dyferencjał:Minardi, lepkie/programowalne jednostki
Sprzęgło:trzytarczowe z włókna węglowego AP Racing
Waga:600 kg (wliczając kierowcę i kamerę)
Wymiary
Rozstaw osi:3097 mm
Przedni ślad:1480 mm
Tylny ślad:1410 mm
Szerokość:1800 mm
Długość:4548 mm
Statystyki bolidu Minardi PS04B ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200536000002Cosworth CR-3L 3.0 V10C. Albers, P. Friesacher
 200418361000016Cosworth CR-3L 3.0 V10Z. Baumgartner, G. Bruni, B. Leinders
 Razem:214210
(0.0%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
0
(0.0%) 
18
(42.9%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2004
Albert Park21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V1017NSelektryka
Albert Park20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1020NS
Sepang20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V101614
Sepang40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Sepang21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101716
Sakhir20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V101717 wystartował z boksów
Sakhir40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Sakhir21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V1020NSsilnik
Imola21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101915
Imola20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1017NShamulce
Imola40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Catalunya21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V1020NSpoślizg
Catalunya20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1018NShamulce/poślizg
Catalunya40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Monte Carlo40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Monte Carlo21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V10199
Monte Carlo20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1020NSskrzynia biegów
Nürburgring40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Nürburgring21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101715
Nürburgring20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V102014
Gilles Villeneuve40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Gilles Villeneuve21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101810
Gilles Villeneuve20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1019NSskrzynia biegów
Indianapolis20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1018NSkolizja z Heidfeldem
Indianapolis40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Indianapolis21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V10198
Magny-Cours20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V101918skrzynia biegów/wyciek oleju
Magny-Cours40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Magny-Cours21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V1020NSpoślizg
Silverstone21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V1019NSsilnik
Silverstone20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V101816kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag
Silverstone40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Hockenheim40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Hockenheim21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V102016
Hockenheim20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V101917
Hungaroring40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Hungaroring21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101815 wystartował z boksów
Hungaroring20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V101914
Spa-Francorchamps40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Spa-Francorchamps21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V1018NSkolizja z Buttonem
Spa-Francorchamps20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1017NSkolizja z Baumgartnerem
Monza20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1018NSpożar podczas postoju
Monza40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Monza21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101915
Shanghai20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V1017NSutrata koła
Shanghai40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Shanghai21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101916
Suzuka21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V1020NSpoślizg; wystartował z boksów
Suzuka20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V101816
Suzuka40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Interlagos21Z. BaumgartnerCosworth CR-3L 3.0 V101916
Interlagos20G. BruniCosworth CR-3L 3.0 V102017
Interlagos40B. LeindersCosworth CR-3L 3.0 V10--brał udział tylko w treningach
Sezon 2005
Albert Park21C. AlbersCosworth CR-3L 3.0 V1017NSskrzynia biegów
Albert Park20P. FriesacherCosworth CR-3L 3.0 V101617
Sepang20P. FriesacherCosworth CR-3L 3.0 V1020NSpoślizg; wystartował z końca stawki
Sepang21C. AlbersCosworth CR-3L 3.0 V101913
Sakhir21C. AlbersCosworth CR-3L 3.0 V101813
Sakhir20P. FriesacherCosworth CR-3L 3.0 V101912
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca