Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Fuji Television Japanese Grand Prix 2003 | 12 pa?dziernika |
|
|
|
Suzuka Circuit | |
|
Długość toru: 5,807 km Liczba okrążeń: 53 Pełny dystans: 307,573 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:31,917 - Michael Schumacher (Ferrari), 2002 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:36,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2002 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 212,665 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2001 |
| |
Podsumowanie sobotnich treningów [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Odstęp | Strata | Okr. |
|
1. | 4 | Ralf Schumacher | Williams FW25 | | 1:31,149 | - | - | 25 |
2. | 3 | Juan Pablo Montoya | Williams FW25 | | 1:31,422 | 0,273 | 0,273 | 28 |
3. | 1 | Michael Schumacher | Ferrari F2003-GA | | 1:31,705 | 0,283 | 0,556 | 26 |
4. | 7 | Jarno Trulli | Renault R23B | | 1:32,343 | 0,638 | 1,194 | 32 |
5. | 2 | Rubens Barrichello | Ferrari F2003-GA | | 1:32,796 | 0,453 | 1,647 | 26 |
6. | 6 | Kimi Raikkonen | McLaren MP4-17D | | 1:32,930 | 0,134 | 1,781 | 14 |
7. | 20 | Olivier Panis | Toyota TF103 | | 1:33,082 | 0,152 | 1,933 | 30 |
8. | 8 | Fernando Alonso | Renault R23B | | 1:33,107 | 0,025 | 1,958 | 30 |
9. | 21 | Cristiano da Matta | Toyota TF103 | | 1:33,133 | 0,026 | 1,984 | 36 |
10. | 17 | Jenson Button | BAR 005 | | 1:33,411 | 0,278 | 2,262 | 40 |
11. | 16 | Takuma Sato | BAR 005 | | 1:33,662 | 0,251 | 2,513 | 18 |
12. | 10 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber C22 | | 1:33,694 | 0,032 | 2,545 | 29 |
13. | 9 | Nick Heidfeld | Sauber C22 | | 1:33,749 | 0,055 | 2,600 | 38 |
14. | 14 | Mark Webber | Jaguar R4 | | 1:33,807 | 0,058 | 2,658 | 35 |
15. | 15 | Justin Wilson | Jaguar R4 | | 1:33,952 | 0,145 | 2,803 | 35 |
16. | 5 | David Coulthard | McLaren MP4-17D | | 1:34,309 | 0,357 | 3,160 | 15 |
17. | 11 | Giancarlo Fisichella | Jordan EJ13 | | 1:35,476 | 1,167 | 4,327 | 25 |
18. | 12 | Ralph Firman | Jordan EJ13 | | 1:35,620 | 0,144 | 4,471 | 28 |
19. | 19 | Jos Verstappen | Minardi PS03 | | 1:36,928 | 1,308 | 5,779 | 19 |
20. | 18 | Nicolas Kiesa | Minardi PS03 | | 1:37,884 | 0,956 | 6,735 | 32 |
| |
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:37,529 |
|
Kierowca z zespołu Williams – Ralf Schumacher zdominował obydwie poranne sesje treningowe poprzedzające finałową sesję kwalifikacyjną do wyścigu o Grand Prix Japonii. Na drugiej pozycji uplasował się partner Niemca – Juan Pablo Montoya, przy czym Kolumbijczyk pierwszą z dwóch 45-minutowych sesji ukończył na czwartej pozycji, mając blisko 0.5 sekundy straty. W drugiej połowie Montoya był już jednak nieco szybszy i ostatecznie uzyskał drugi czas. Kierowcy Ferrari – Michael Schumacher i Rubens Barrichello uplasowali się na trzeciej i piątej pozycji, przy czym Brazylijczyk miał już ponad półtorej sekundy straty do młodszego z braci Schumacherów. Pomiędzy kierowcami z włoskiej stajni znalazł się zdobywca prowizorycznego pole position – Jarno Trulli, który także nie zdołał zmieścić się poniżej jednej sekundy straty do najszybszego kierowcy z zespołu Williams. Siódmy czas uzyskał Kimi Raikkonen, zaliczając najmniej okrążeń ze wszystkich kierowców podczas dzisiejszych treningów, bo zaledwie 14. Wszystko to za sprawą niegroźnego wypadku w pierwszej połowie, w wyniku którego uszkodzony został przód prowadzonego przez Fina bolidu MP4-17D. Ze względu na zbyt długotrwałą naprawę zespół McLaren podjął decyzję o przekazaniu Raikkonenowi, który ma w końcu jeszcze niewielką szansę na zdobycie tytułu mistrzowskiego, bolidu Davida Coultharda. Szkot tymczasem musiał przesiąść się do zapasowego auta i ze względu na całe zamieszanie wynikające z zamiany także przejechał niezbyt wiele okrążeń, ostatecznie plasując się dopiero na 16 pozycji. Partner Trullego z zespołu Renault – Fernando Alonso uplasował się na ósmej pozycji, a tuż za nim znalazł się kierowca Toyoty – Cristiano da Matta, który jako ostatni zmieścił się poniżej dwóch sekund straty do Ralfa Schumachera. Pierwszą dziesiątkę zamknął tymczasem Jenson Button, zaliczając aż 40 okrążeń. W ten sposób Brytyjczyk zdołał nadrobić przynajmniej część straconego podczas wczorajszych treningów czasu i tym razem to właśnie on był najszybszym kierowcą na oponach Bridgestone nie z zespołu Ferrari. Tuż za Buttonem znalazł się jego partner z zespołu B.A.R – Takuma Sato.
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|