Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | niezależne, popychacze aktywujące skręcane sprężyny z przodu i z tyłu |
Hamulce: | | wentylowane tarcze hamulcowe z włókna węglowego |
Koła: | | 13-calowe |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
Paliwo i smary: | | Shell |
Przekładnia: | | półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny |
Waga: | | 600 kg (z wodą i olejem) |
| Wymiary |
Długość: | | 4545 mm |
Szerokość: | | 1796 mm |
Wysokość: | | 959 mm |
Przedni ślad: | | 1470 mm |
Tylny ślad: | | 1405 mm |
|
•Statystyki bolidu Ferrari F2003-GA ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2003 | |
| Catalunya | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Catalunya | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Red Bull Ring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Red Bull Ring | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 5 | 3 | | | Monte Carlo | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 7 | 8 | | | Monte Carlo | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 5 | 3 | | | Gilles Villeneuve | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 5 | 5 | | | Gilles Villeneuve | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 3 | 1 | | | Nürburgring | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 5 | 3 | | | Nürburgring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 2 | 5 | | | Magny-Cours | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 8 | 7 | | | Magny-Cours | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 3 | 3 | | | Silverstone | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 5 | 4 | | | Silverstone | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Hockenheim | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 3 | NS | kolizja z R. Schumacherem | | Hockenheim | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 6 | 7 | | | Hungaroring | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 8 | 8 | | | Hungaroring | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 5 | NS | tylne zawieszenie | | Monza | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 3 | 3 | | | Monza | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 2 | NS | kolizja z Montoyą | | Indianapolis | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 7 | 1 | (naj. okr.) | | Suzuka | 2 | R. Barrichello | Ferrari 052 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Suzuka | 1 | Mich. Schumacher | Ferrari 052 3.0 V10 | | 14 | 8 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|