Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1961 | 6 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,810 km Liczba okrążeń: 15 Pełny dystans: 342,150 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 9:14,000 - Mike Hawthorn (Ferrari), 1958 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 9:09,200 - Stirling Moss (Vanwall), 1958 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 145,338 km/h - Tony Brooks (Vanwall), 1958 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | 2 | 7 | Stirling Moss | Lotus 18/21 | | 15 | 2h18m12,400 | - |
2. | 3 | 3 | Wolfgang von Trips | Ferrari 156 | | 15 | +0:21,400 | - |
3. | 2 | 4 | Phil Hill | Ferrari 156 | | 15 | +0:22,500 | - |
4. | 4 | 14 | Jim Clark | Lotus 21 | | 15 | +1:17,100 | - |
5. | 5 | 18 | John Surtees | Cooper T53 | | 15 | +1:53,100 | - |
6. | 6 | 2 | Bruce McLaren | Cooper T55 | | 15 | +2:41,400 | - |
7. | = | 9 | Dan Gurney | Porsche 718 | | 15 | +3:23,100 | - |
8. | 6 | 5 | Richie Ginther | Ferrari 156 | | 15 | +5:23,100 | - |
9. | 9 | 28 | Jackie Lewis | Cooper T53 | | 15 | +5:23,700 | - |
10. | 5 | 19 | Roy Salvadori | Cooper T53 | | 15 | +12:11,500 | - |
11. | 11 | 33 | Tony Maggs | Lotus 18 | | 14 | 1 okr. | - |
12. | 12 | 30 | Ian Burgess | Cooper T53 | | 14 | 1 okr. | - |
13. | 2 | 11 | Hans Herrmann | Porsche 718 | | 14 | 1 okr. | - |
14. | 3 | 31 | Carel Godin de Beaufort | Porsche 718 | | 14 | 1 okr. | - |
15. | 5 | 37 | Tony Marsh | Lotus 18 | | 13 | 2 okr. | - |
16. | 9 | 27 | Gerry Ashmore | Lotus 18 | | 13 | 2 okr. | - |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 6 | Willy Mairesse | Ferrari 156 | | 13 | wypadek | - |
| | 20 | Maurice Trintignant | Cooper T51 | | 12 | silnik | - |
| | 38 | Bernard Collomb | Cooper T53 | | 11 | niesklasyfikowany | - |
| | 32 | Lorenzo Bandini | Cooper T53 | | 10 | silnik | - |
| | 16 | Tony Brooks | BRM P48/57 | | 6 | silnik | - |
| | 8 | Jo Bonnier | Porsche 718 | | 5 | silnik | - |
| | 26 | Wolfgang Seidel | Lotus 18 | | 3 | prowadzenie bolidu | - |
| | 17 | Graham Hill | BRM P48/57 | | 1 | wypadek | - |
| | 15 | Innes Ireland | Lotus 21 | | 1 | pożar | - |
| | 1 | Jack Brabham | Cooper T58 | | 0 | wypadek | - |
|
Nie wystartowali | |
| | 25 | Michel May | Lotus 18 | | 0 | wypadek | - |
| |
Najszybsze okrążenie: Phil Hill (Ferrari 156) - 8:57,800 na 10 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 148,538 km/h |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|