Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 18/21 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1963 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Climax 1.5 L4 | T. Parnell, A. Pilette |
1962 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Climax 1.5 L4 | M. Gregory, N. Vaccarella, L. Bianchi, K. Greene, T. Shelly, G. Ashmore |
1961 | 6 | 16 | 9 | 1 | 1 | 0 | 0 | 10 | Climax 1.5 L4 | S. Moss, H. Taylor, L. Bianchi, I. Ireland, M. Gregory, P. Ryan, O. Gendebien, J. Hall |
|
Razem: | 9 | 19 | 9 | 1 (11.1%) | 1 (5.3%) | 0 (0.0%) | 0 (0.0%) | 11 (57.9%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1961 | |
| Spa-Francorchamps | 14 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 8 | 8 | | | Reims | 26 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 4 | NS | hamulce | | Reims | 30 | H. Taylor | Climax 1.5 L4 | | 25 | 10 | | | Reims | 28 | L. Bianchi | Climax 1.5 L4 | | 19 | NS | przegrzanie | | Aintree | 28 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 5 | NS | hamulce | | Aintree | 32 | L. Bianchi | Climax 1.5 L4 | | 30 | NS | skrzynia biegów | | Aintree | 30 | H. Taylor | Climax 1.5 L4 | | 17 | NS | wypadek | | Nürburgring | 7 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 3 | 1 | | | Monza | 20 | H. Taylor | Climax 1.5 L4 | | 23 | 11 | | | Monza | 38 | I. Ireland | Climax 1.5 L4 | | 9 | NS | podwozie | | Monza | 22 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | 17 | NS | zawieszenie | | Watkins Glen | 16 | P. Ryan | Climax 1.5 L4 | | 13 | 9 | | | Watkins Glen | 21 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | - | 11 | jechał na zmianę z Gendebienem | | Watkins Glen | 22 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Watkins Glen | 7 | S. Moss | Climax 1.5 L4 | | 3 | NS | silnik | | Watkins Glen | 21 | O. Gendebien | Climax 1.5 L4 | | 15 | 11 | jechał na zmianę z Gregorym | | Watkins Glen | 17 | J. Hall | Climax 1.5 L4 | | 18 | NS | wyciek paliwa | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 10 | M. Gregory | Climax 1.5 L4 | | 16 | NS | półoś napędowa | | Monte Carlo | 42 | N. Vaccarella | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Spa-Francorchamps | 19 | L. Bianchi | Climax 1.5 L4 | | 18 | 9 | | | Aintree | 48 | K. Greene | Climax 1.5 L4 | | - | NW | jeździł bolidem Shelly'a na treningach | | Aintree | 48 | T. Shelly | Climax 1.5 L4 | | 18 | NS | silnik | | Nürburgring | 29 | T. Shelly | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monza | 52 | G. Ashmore | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | |
Sezon 1963 | |
| Nürburgring | 30 | T. Parnell | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Nürburgring | 29 | A. Pilette | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | | | Monza | 46 | A. Pilette | Climax 1.5 L4 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|