Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki silnika Climax 1.5 V8 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Bolid | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1966 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Brabham BT7 | J. Bonnier |
1965 | 10 | 81 | 117 | 6 | 14 | 6 | 7 | 34 | Brabham BT7 Brabham BT11 Cooper T73 Lotus 33 Cooper T77 Lotus 25 Lotus 24 Cooper T60 | J. Bonnier, J. Brabham, J. Rindt, M. Spence, B. McLaren, J. Clark, B. Anderson, D. Gurney, P. Hawkins, D. Hulme, B. Gubby, J. Rhodes, G. Mitter, G. Baghetti, G. Russo, M. Solana |
1964 | 10 | 77 | 101 | 5 | 12 | 7 | 6 | 29 | Lotus 25 Brabham BT7 Cooper T66 Brabham BT11 Cooper T73 Scirocco 02 Lotus 33 Cooper T60 | J. Clark, D. Gurney, P. Arundell, J. Brabham, J. Bonnier, B. McLaren, B. Anderson, P. Hill, A. Pilette, M. Spence, E. Barth, G. Mitter, C. Amon, J. Love, J. C. Rudaz, W. Hansgen, M. Solana |
1963 | 10 | 89 | 139 | 7 | 17 | 7 | 7 | 31 | Cooper T66 Cooper T60 Lotus 24 Lotus 25 Brabham BT7 Lola Mk4A Brabham BT3 Lola Mk4 | T. Maggs, J. Bonnier, B. McLaren, B. Collomb, T. Taylor, D. Gurney, M. Trintignant, J. Clark, J. Brabham, C. Amon, L. Bianchi, P. Arundell, M. Hailwood, J. Campbell-Jones, B. Anderson, N. de Cabral, M. Spence, M. Gregory, P. Rodriguez |
1962 | 9 | 75 | 109 | 4 | 13 | 7 | 6 | 35 | Lotus 24 Lotus 25 Lola Mk4 Cooper T60 Brabham BT3 Lola Mk4A | T. Taylor, I. Ireland, J. Clark, J. Brabham, R. Salvadori, B. McLaren, J. Surtees, M. Trintignant, T. Maggs, M. Gregory, N. Vaccarella, R. Penske, R. Schroeder |
1961 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | Cooper T58 | J. Brabham |
|
Razem: | 43 | 326 | 466 | 22 (51.2%) | 56 (17.2%) | 28 (65.1%) | 27 (62.8%) | 133 (40.8%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Wszystkie najszybsze okrążenia | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1961 | |
| Watkins Glen | 1 | J. Brabham | Cooper T58 | | 1 | NS | przegrzanie (naj. okr.) | |
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 6 | B. McLaren | Cooper T60 | | 5 | NS | skrzynia biegów (naj. okr.) | | Monte Carlo | 18 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | NS | sprzęgło (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 16 | J. Clark | Lotus 25 | | 12 | 1 | (naj. okr.) | | Aintree | 20 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 8 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | East London | 1 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | NS | wyciek oleju (naj. okr.) | |
Sezon 1963 | |
| Spa-Francorchamps | 1 | J. Clark | Lotus 25 | | 8 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 6 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Reims | 18 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 8 | J. Clark | Lotus 25 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Watkins Glen | 8 | J. Clark | Lotus 25 | | 2 | 3 | (naj. okr.) | | Mexico City | 8 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | East London | 9 | D. Gurney | Brabham BT7 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | |
Sezon 1964 | |
| Zandvoort | 18 | J. Clark | Lotus 25 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 15 | D. Gurney | Brabham BT7 | | 1 | 6 | brak paliwa (naj. okr.) | | Rouen-les-Essarts | 20 | J. Brabham | Brabham BT7 | | 5 | 3 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 1 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zeltweg | 5 | D. Gurney | Brabham BT7 | | 4 | NS | zawieszenie (naj. okr.) | | Mexico City | 1 | J. Clark | Lotus 33 | | 1 | 5 | wyciek oleju/silnik (naj. okr.) | |
Sezon 1965 | |
| East London | 5 | J. Clark | Lotus 33 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 17 | J. Clark | Lotus 33 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Clermont-Ferrand | 6 | J. Clark | Lotus 25 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Zandvoort | 6 | J. Clark | Lotus 33 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 1 | J. Clark | Lotus 33 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 24 | J. Clark | Lotus 33 | | 1 | 10 | pompa paliwowa (naj. okr.) | | Mexico City | 8 | D. Gurney | Brabham BT11 | | 2 | 2 | (naj. okr.) |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|