Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lola Mk4 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1962 | |
| Zandvoort | 19 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 1 | NS | zawieszenie/wypadek | | Zandvoort | 20 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | 17 | NS | wycofał się po wypadku Surteesa | | Monte Carlo | 28 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 11 | 4 | | | Monte Carlo | 26 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | 12 | NS | zawieszenie | | Spa-Francorchamps | 5 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 11 | 5 | | | Rouen-les-Essarts | 20 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | 14 | NS | ciśnienie oleju | | Rouen-les-Essarts | 18 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 5 | 5 | | | Aintree | 16 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | 11 | NS | bateria | | Aintree | 24 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 2 | 2 | | | Nürburgring | 15 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | 9 | NS | skrzynia biegów | | Nürburgring | 14 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 4 | 2 | | | Monza | 44 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | 13 | NS | silnik | | Watkins Glen | 19 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | - | NW | bolid poprowadził Surtees | | Watkins Glen | 18 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 18 | NS | silnik | | East London | 6 | J. Surtees | Climax 1.5 V8 | | 5 | NS | silnik | | East London | 7 | R. Salvadori | Climax 1.5 V8 | | 11 | NS | wyciek paliwa | |
Sezon 1963 | |
| Spa-Francorchamps | 22 | L. Bianchi | Climax 1.5 V8 | | 16 | NS | wypadek | | Silverstone | 24 | J. Campbell-Jones | Climax 1.5 V8 | | 23 | 13 | | | Silverstone | 22 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 16 | 12 | | | Monza | 48 | B. Anderson | Climax 1.5 V8 | | 18 | 12 | | | Monza | 40 | M. Hailwood | Climax 1.5 V8 | | 17 | 10 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|