Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej |
Przednie zawieszenie: | | górne i dolne ramiona z włókna węglowego, sterujące wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej |
Tylne zawieszenie: | | górne z tytanu i dolne z włókna węglowego ramiona, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo do górnej części obudowy skrzyni biegów |
System paliwowy: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik na paliwo zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej |
System chłodzenia: | | oddzielne wodne i olejowe chłodnice po obu stronach |
Elektronika: | | opracowana przez Renault F1 elektronika i oprogramowanie, wliczając kontrolę skrzyni biegów i połączenia z systemem zarządzającym pracą silnika firmy Magneti Marelli |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing |
Opony: | | Michelin Pilot |
Kokpit: | | siedzenie dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane przyciski do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem |
Przekładnia: | | 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów z wstecznym |
Waga: | | 600 kg, wliczając kierowcę, kamery TV i balast |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1450 mm |
Tylny ślad: | | 1400 mm |
Rozstaw osi: | | 3100 mm |
Długość: | | 4600 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Renault R23 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2003 | |
| Albert Park | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 10 | 7 | | | Albert Park | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 12 | 5 | | | Sepang | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 2 | 5 | | | Sepang | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 1 | 3 | | | Interlagos | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 10 | 3 | kara przejazdu przez boksy za wyprzedzanie podczas neutralizacji | | Interlagos | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 5 | 8 | | | Imola | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 16 | 13 | | | Imola | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 8 | 6 | | | Catalunya | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 3 | 2 | | | Catalunya | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 4 | NS | kolizja z Coulthardem | | Red Bull Ring | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 19 | NS | silnik; wystartował z boksów | | Red Bull Ring | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 6 | 8 | | | Monte Carlo | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 8 | 5 | | | Monte Carlo | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 4 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 4 | 4 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 8 | NS | uszkodzenia z kolizji | | Nürburgring | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 6 | NS | ciśnienie paliwa | | Nürburgring | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 8 | 4 | | | Magny-Cours | 8 | F. Alonso | Renault RS23 3.0 V10 | | 7 | NS | silnik | | Magny-Cours | 7 | J. Trulli | Renault RS23 3.0 V10 | | 6 | NS | silnik |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|