Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu |
Zawieszenie: | | podwójne ramiona z przodu i z tyłu |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing |
Skrzynia biegów: | | automatyczna 6-biegowa, system kontroli Renault F1 |
Waga: | | 600 kg wliczając kierowcę, kamery TV i balast |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1450 mm |
Tylny ślad: | | 1400 mm |
Rozstaw osi: | | 3100 mm |
Długość: | | 4600 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Renault R202 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Albert Park | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 11 | NS | kolizja z Heidfeldem | | Albert Park | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 7 | NS | poślizg | | Sepang | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 8 | 4 | | | Sepang | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 12 | NS | silnik | | Interlagos | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Interlagos | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 6 | NS | silnik | | Imola | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 9 | 5 | | | Imola | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 8 | 9 | | | Catalunya | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 9 | 10 | silnik | | Catalunya | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 6 | 12 | hydraulika | | Red Bull Ring | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 13 | 7 | | | Red Bull Ring | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 16 | NS | ciśnienie paliwa | | Monte Carlo | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 7 | 4 | | | Monte Carlo | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 8 | NS | kolizja z Panisem; kara przejazdu przez boksy za falstart | | Gilles Villeneuve | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 13 | 15 | skrzynia biegów | | Gilles Villeneuve | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 10 | 6 | | | Nürburgring | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 8 | 5 | | | Nürburgring | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 7 | 8 | | | Silverstone | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 12 | 12 | koło | | Silverstone | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 7 | NS | elektronika/skrzynia biegów | | Magny-Cours | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 7 | 6 | | | Magny-Cours | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 8 | NS | silnik | | Hockenheim | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 8 | NS | wypadek; kara przejazdu przez boksy za ignorowanie niebieskich flag | | Hockenheim | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 13 | NS | silnik | | Hungaroring | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 9 | NS | poślizg | | Hungaroring | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 6 | 8 | | | Spa-Francorchamps | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 7 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 10 | NS | silnik | | Monza | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 17 | 5 | | | Monza | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 11 | 4 | wystartował z końca stawki | | Indianapolis | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 8 | 5 | | | Indianapolis | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 14 | 8 | | | Suzuka | 15 | J. Button | Renault RS22 3.0 V10 | | 10 | 6 | | | Suzuka | 14 | J. Trulli | Renault RS22 3.0 V10 | | 11 | NS | usterka mechaniczna |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|