Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Santander British Grand Prix 2012 | 8 lipca |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:30,399 - Mark Webber (Red Bull), 2011 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:34,908 - Fernando Alonso (Ferrari), 2011 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 207,175 km/h - Fernando Alonso (Ferrari), 2011 |
| |
Łączny wynik kwalifikacji
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Część 1 (Q1) | Część 2 (Q2) | Część 3 (Q3) | Okr. |
|
| P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | P. / Czas / Okr. | | |
1. | 5 | F. Alonso | Ferrari F2012 | 5 | 1:46,515 | 10 | 9 | 1:56,921 | 9 | 1 | 1:51,746 | 6 | 25 |
2. | 2 | M. Webber | Red Bull RB8 | 11 | 1:47,276 | 9 | 4 | 1:55,898 | 8 | 2 | 1:51,793 | 6 | 23 |
3. | 7 | Mich. Schumacher | Mercedes F1 W03 | 6 | 1:46,571 | 8 | 3 | 1:55,799 | 8 | 3 | 1:52,020 | 6 | 22 |
4. | 1 | S. Vettel | Red Bull RB8 | 1 | 1:46,279 | 9 | 10 | 1:56,931 | 8 | 4 | 1:52,199 | 6 | 23 |
5. | 6 | F. Massa | Ferrari F2012 | 13 | 1:47,401 | 10 | 6 | 1:56,388 | 8 | 5 | 1:53,065 | 6 | 24 |
6. | 9 | K. Raikkonen | Lotus E20 | 12 | 1:47,309 | 10 | 7 | 1:56,469 | 8 | 6 | 1:53,290 | 6 | 24 |
7. | 18 | P. Maldonado | Williams FW34 | 3 | 1:46,449 | 10 | 8 | 1:56,802 | 9 | 7 | 1:53,539 | 6 | 25 |
8. | 4 | L. Hamilton | McLaren MP4-27 | 14 | 1:47,433 | 11 | 1 | 1:54,897 | 8 | 8 | 1:53,543 | 6 | 25 |
9. | 12 | N. Hulkenberg | Force India VJM05 | 2 | 1:46,334 | 9 | 2 | 1:55,556 | 8 | 9 | 1:54,382 | 5 | 22 |
10. | 10 | R. Grosjean | Lotus E20 | 8 | 1:47,043 | 11 | 5 | 1:56,388 | 9 | 10 | - | - | 20 |
11. | 11 | P. di Resta | Force India VJM05 | 15 | 1:47,582 | 11 | 11 | 1:57,009 | 8 | - | - | - | 19 |
12. | 14 | K. Kobayashi | Sauber C31 | 7 | 1:46,649 | 10 | 12 | 1:57,071 | 8 | - | - | - | 18 |
13. | 8 | N. Rosberg | Mercedes F1 W03 | 17 | 1:47,724 | 9 | 13 | 1:57,108 | 8 | - | - | - | 17 |
14. | 16 | D. Ricciardo | Toro Rosso STR7 | 10 | 1:47,266 | 9 | 14 | 1:57,132 | 9 | - | - | - | 18 |
15. | 19 | B. Senna | Williams FW34 | 9 | 1:47,105 | 10 | 15 | 1:57,426 | 9 | - | - | - | 19 |
16. | 17 | J-E. Vergne | Toro Rosso STR7 | 17 | 1:47,705 | 9 | 16 | 1:57,719 | 9 | - | - | - | 18 |
17. | 15 | S. Perez | Sauber C31 | 4 | 1:46,494 | 10 | 17 | 1:57,895 | 9 | - | - | - | 19 |
18. | 3 | J. Button | McLaren MP4-27 | 18 | 1:48,044 | 12 | - | - | - | - | - | - | 12 |
19. | 21 | W. Pietrow | Caterham CT01 | 19 | 1:49,027 | 10 | - | - | - | - | - | - | 10 |
20. | 20 | H. Kovalainen | Caterham CT01 | 20 | 1:49,477 | 10 | - | - | - | - | - | - | 10 |
21. | 24 | T. Glock | Marussia MR01 | 21 | 1:51,618 | 10 | - | - | - | - | - | - | 10 |
22. | 22 | P. de la Rosa | HRT F112 | 22 | 1:52,742 | 11 | - | - | - | - | - | - | 11 |
23. | 23 | N. Karthikeyan | HRT F112 | 23 | 1:53,040 | 10 | - | - | - | - | - | - | 10 |
24. | 25 | C. Pic | Marussia MR01 | 24 | 1:54,143 | 10 | - | - | - | - | - | - | 10 |
| |
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB8) - 1:46,279 w I bloku 107% najlepszego czasu w Q1: 1:53,719 | | | kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc za wymianę skrzyni biegów | | kara obniżenia pozycji startowej o 5 pozycji na starcie za kolizję z Massą w GP Europy | | kara obniżenia pozycji startowej o 10 pozycji na starcie za kolizję z Kovalainenem w GP Europy |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|