Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki silnika BMW 1.5 L4T ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Bolid | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1987 | 16 | 32 | 10 | 0 | 2 | 0 | 0 | 24 | Brabham BT56 | A. de Cesaris, R. Patrese, S. Modena |
1986 | 16 | 93 | 22 | 1 | 2 | 2 | 3 | 56 | Arrows A8 Benetton B186 Brabham BT55 Brabham BT54 Arrows A9 | M. Surer, G. Berger, E. de Angelis, T. Fabi, R. Patrese, T. Boutsen, D. Warwick, C. Danner |
1985 | 16 | 63 | 40 | 1 | 3 | 1 | 0 | 27 | Arrows A8 Brabham BT54 | G. Berger, F. Hesnault, N. Piquet, T. Boutsen, M. Surer |
1984 | 16 | 69 | 41 | 2 | 5 | 9 | 2 | 45 | Brabham BT53 ATS D7 Arrows A7 | N. Piquet, M. Winkelhock, T. Fabi, T. Boutsen, M. Surer, C. Fabi, G. Berger |
1983 | 15 | 44 | 72 | 4 | 10 | 2 | 5 | 24 | Brabham BT52 ATS D6 Brabham BT52B | R. Patrese, N. Piquet, M. Winkelhock |
1982 | 12 | 22 | 22 | 1 | 2 | 1 | 3 | 16 | Brabham BT50 | R. Patrese, N. Piquet |
|
Razem: | 91 | 323 | 207 | 9 (9.9%) | 24 (7.4%) | 15 (16.5%) | 13 (14.3%) | 192 (59.4%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich silników, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Wszystkie zwycięstwa | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1982 | |
| Gilles Villeneuve | 1 | N. Piquet | Brabham BT50 | | 4 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie | |
Sezon 1983 | |
| Jacarepaguá | 5 | N. Piquet | Brabham BT52 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 5 | N. Piquet | Brabham BT52B | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 5 | N. Piquet | Brabham BT52B | | 4 | 1 | | | Kyalami | 6 | R. Patrese | Brabham BT52B | | 3 | 1 | | |
Sezon 1984 | |
| Gilles Villeneuve | 1 | N. Piquet | Brabham BT53 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Detroit | 1 | N. Piquet | Brabham BT53 | | 1 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu wypadku na starcie | |
Sezon 1985 | |
| Paul Ricard | 7 | N. Piquet | Brabham BT54 | | 5 | 1 | | |
Sezon 1986 | |
| Mexico City | 20 | G. Berger | Benetton B186 | | 4 | 1 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|