Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik RS27-2010 V8 stanowi część całej konstrukcji nośnej |
Przednie zawieszenie: | | górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące wewnętrznym wahaczem poprzez system popychaczy, który jest połączony z zamontowanymi wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej drążkiem skrętnym i amortyzatorem |
Tylne zawieszenie: | | górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo na górnej części obudowy skrzyni biegów |
Koła: | | OZ z magnezu |
Przekładnia: | | wykonana z tytanu 7-biegowa półautomatyczna skrzynia biegów z wstecznym; szybki system zmiany przełożeń "Quickshift" |
Zbiornik na paliwo: | | wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL |
System chłodzenia: | | oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza |
Elektronika: | | standardowe ECU MES-Microsoft |
Akumulator: | | Renault F1 Team |
Hamulce: | | tarcze i szczęki z włókna węglowego (Hitco), zaciski AP Racing |
Kokpit: | | wyjmowane siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa OMP Racing z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane łopatki do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem oraz regulację płatu przedniego skrzydła |
Opony: | | Bridgestone Potenza slick |
Waga: | | 620 kg, wliczając kierowcę, kamery i balast |
| Wymiary |
Przedni ślad: | | 1450 mm |
Tylny ślad: | | 1400 mm |
Długość: | | 5050 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
|
•Statystyki bolidu Renault R30 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2010 | |
| Sakhir | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 9 | 11 | | | Sakhir | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 17 | NS | zawieszenie | | Albert Park | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 18 | NS | wypadł z toru | | Albert Park | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 9 | 2 | | | Sepang | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 11 | NS | skrzynia biegów | | Sepang | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 6 | 4 | | | Shanghai | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 14 | 7 | | | Shanghai | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 8 | 5 | | | Catalunya | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 19 | 11 | | | Catalunya | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 7 | 8 | | | Monte Carlo | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 2 | 3 | | | Monte Carlo | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 14 | 13 | zawieszenie | | Istanbul | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 9 | 15 | (naj. okr.) | | Istanbul | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 7 | 6 | | | Gilles Villeneuve | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 8 | 7 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 14 | 17 | kara przejazdu przez boksy za falstart i spowodowanie kolizji z de la Rosą tuż po starcie | | Valencia | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 10 | 14 | do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji | | Valencia | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 6 | 5 | do końcowego rezultatu doliczone 5 sekund kary za przewinienie w czasie neutralizacji | | Silverstone | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 6 | NS | półoś | | Silverstone | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 15 | 13 | | | Hockenheim | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 13 | 10 | | | Hockenheim | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 7 | 7 | | | Hungaroring | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 7 | 5 | | | Hungaroring | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 8 | NS | wycofał się; kara 10-sekundowego postoju w boksach za spowodowanie kolizji z Adrianem Sutilem | | Spa-Francorchamps | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 23 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 3 | 3 | | | Monza | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 20 | 13 | | | Monza | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 9 | 8 | | | Marina Bay | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 8 | 7 | | | Marina Bay | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 12 | 11 | | | Suzuka | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 13 | NS | kolizja z Hulkenbergiem; kara przesunięcia o 5 miejsc do tyłu na starcie następnego wyścigu za kolizję z Hulkenbergiem | | Suzuka | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 3 | NS | mocowanie koła | | Yeongam | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 8 | 5 | | | Yeongam | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 20 | NS | wypadek | | Interlagos | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 10 | 16 | | | Interlagos | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 7 | 9 | | | Yas Marina | 12 | W. Pietrow | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 10 | 6 | | | Yas Marina | 11 | R. Kubica | Renault RS27-2010 2.4 V8 | | 11 | 5 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|