Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

McLaren MP4-19Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 7 marca 2004
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Stanów Zjednoczonych - 20 czerwca 2004
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:9
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:17
Podwozie:wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie:wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem ramion z przodu i z tyłu
Koła:Enkei
Opony:Michelin Pilot
Karoseria:jedna dwuczęsiowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Elektronika:urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, cewki zapłonowe, regulator napięcia alternatora, a także zapewnia analizę danych i systemy telemetryczne
Kleje:Henkel Technologies
Radia:Kenwood
Statystyki bolidu McLaren MP4-19 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 20049181700008Mercedes FO110Q 3.0 V10K. Raikkonen, D. Coulthard
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2004
Albert Park6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V1010NSsilnik
Albert Park5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V10128
Sepang5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V1096
Sepang6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V105NSskrzynia biegów
Sakhir6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V1019NSsilnik
Sakhir5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V1010NSpneumatyka
Imola6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V10208
Imola5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V101112
Catalunya6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V101311
Catalunya5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V101010
Monte Carlo6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V105NSpneumatyka
Monte Carlo5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V108NSkolizja z Fisichellą
Nürburgring5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V1018NSsilnik
Nürburgring6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V104NSsilnik
Gilles Villeneuve6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V1085
Gilles Villeneuve5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V1096
Indianapolis5D. CoulthardMercedes FO110Q 3.0 V10127
Indianapolis6K. RaikkonenMercedes FO110Q 3.0 V1076
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca