Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | kompozytowa konstrukcja skorupowa, silnik Cosworth Racing CR-3 V10 stanowiący część całej konstrukcji nośnej |
Układ kierowniczy: | | Jaguar, ze wspomaganiem |
Przednie zawieszenie: | | tytanowe kolumny/stalowe półosie, górne i dolne ramiona z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i stabilizator poprzeczny, układ amortyzatorów Jaguar/Penske |
Tylne zawieszenie: | | tytanowe kolumny/stalowe półosie, górne i dolne wiązania z włókna węglowego oraz popychacze, sprężyny spiralne i skręcany stabilizator poprzeczny, układ amortyzatorów Jaguar/Penske |
Hamulce: | | sześciotłokowe szczęki ze stopu litu AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie lub Brembo |
Koła: | | OZ Racing, 12,7 x 13 cali przednie; 13,4 x 13 cali tylne |
Opony: | | Michelin Pilot |
Elektronika: | | zintegrowany elektroniczny system kontrolny dla silnika i podwozia Pi 'VCS', rejestrator DASM i DATA |
Przekładnia: | | 7-biegowa skrzynia biegów Jaguar w obudowie z magnezu, podłużnie zamontowana, wysoko-ciśnieniowy system hydrauliczny do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem, niezależny system olejowy wykorzystujący technologię firmy Castrol |
Sprzęgło: | | trzytarczowe AP Racing |
|
•Statystyki bolidu Jaguar R3B ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2002 | |
| Silverstone | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 19 | NS | poślizg | | Silverstone | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-3 3.0 V10 | | 21 | 11 | | | Magny-Cours | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 15 | 9 | | | Magny-Cours | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 9 | NS | tylne skrzydło | | Hockenheim | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 20 | NS | układ przeniesienia napędu | | Hockenheim | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 16 | NS | hamulce | | Hungaroring | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 15 | 13 | | | Hungaroring | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 16 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 11 | NS | tylne zawieszenie | | Spa-Francorchamps | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 8 | 6 | | | Monza | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 5 | 3 | | | Monza | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 8 | NS | kolizja | | Indianapolis | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu | | Indianapolis | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 13 | 10 | | | Suzuka | 16 | E. Irvine | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 14 | 9 | | | Suzuka | 17 | P. de la Rosa | Cosworth CR-4 3.0 V10 | | 17 | NS | układ przeniesienia napędu |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|