Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Jaguar R2 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 4 marca 2001
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 14 pa?dziernika 2001
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:9
Podwozie:kompozytowa konstrukcja skorupowa, silnik Cosworth Racing CR-3 V10 stanowiący część całej konstrukcji nośnej
Układ kierowniczy:Jaguar, ze wspomaganiem
Przednie zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i sprężyny, układ amortyzatorów Jaguar/Bilstein
Tylne zawieszenie:górne i dolne ramiona z włókna węglowego oraz popychacze, sprężyny spiralne, układ amortyzatorów Jaguar/Bilstein
Hamulce:sześciotłokowe szczęki ze stopu litu AP Racing, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie lub Brembo
Koła:12,5 x 13 cali przednie, 13,4 x 13 cali tylne
Opony:Michelin Pilot
Elektronika:zintegrowany elektroniczny system kontrolny dla silnika i podwozia Pi 'VCS'
Przekładnia:7-biegowa skrzynia biegów Jaguar w obudowie z magnezu, podłużnie zamontowana, wysoko-ciśnieniowy system hydrauliczny do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem, niezależny system olejowy wykorzystujący technologię firmy Texaco
Sprzęgło:trzytarczowe AP Racing
Statystyki bolidu Jaguar R2 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 200117349010018Cosworth CR-3 3.0 V10L. Burti, E. Irvine, P. de la Rosa
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2001
Albert Park19L. BurtiCosworth CR-3 3.0 V10218
Albert Park18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V101211
Sepang18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1012NSwyciek wody
Sepang19L. BurtiCosworth CR-3 3.0 V101510
Interlagos19L. BurtiCosworth CR-3 3.0 V1014NSsilnik
Interlagos18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1013NSpoślizg; kara 10-sekundowego postoju w boksach za spóźnialskich mechaników na starcie
Imola18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1013NSsilnik
Imola19L. BurtiCosworth CR-3 3.0 V101511
Catalunya19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1020NSkolizja z Frentzenem
Catalunya18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1013NSsilnik
Red Bull Ring 19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1014NSukład przeniesienia napędu
Red Bull Ring 18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V10137
Monte Carlo19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1014NShydraulika
Monte Carlo18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1063
Gilles Villeneuve19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V10146
Gilles Villeneuve18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1015NSkolizja z Heidfeldem
Nürburgring18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V10127
Nürburgring19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V10168
Magny-Cours19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V101414
Magny-Cours18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1012NSsilnik
Silverstone18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V10159
Silverstone19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V101312
Hockenheim19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V109NSkolizja z Heidfeldem
Hockenheim18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1011NSciśnienie paliwa
Hungaroring18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1014NSpoślizg
Hungaroring19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V101311
Spa-Francorchamps19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1010NSkolizja z Heidfeldem/zawieszenie
Spa-Francorchamps18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1017NSkolizja z Burtim/nie wystartował ponownie
Monza19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V10105
Monza18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1013NSsilnik
Indianapolis19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V101612
Indianapolis18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V10145
Suzuka19P. de la RosaCosworth CR-3 3.0 V1016NSwyciek oleju
Suzuka18E. IrvineCosworth CR-3 3.0 V1013NSbrak paliwa
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca