Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonane przez WilliamsF1 z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu |
Zawieszenie: | | WilliamsF1 |
Układ kierowniczy: | | WilliamsF1 |
System chłodzenia: | | dwie wodne i dwie olejowe chłodnice po obu stronach podwozia |
Hamulce: | | tarcze i podkładki z włókna węglowego, szczęki AP Racing |
Koła: | | O.Z.Racing; przednie 13 x 12 cali, tylne 13 x 13,7 cali |
Opony: | | Michelin Pilot |
Instr. w kokpicie: | | cyfrowy system wyświetlania danych WilliamsF1 |
Kierownica: | | WilliamsF1 |
Siedzenie: | | z kompozytu włókna węglowego i epoksydu, dostosowane do budowy ciała kierowcy, z obiciem firmy Alcantara |
System gaśnic: | | WilliamsF1/Safety Devices |
Lakiery: | | DuPont Cromax |
Oleje i smary: | | Castrol |
Paliwo: | | Petrobras |
Przekładnia: | | półautomatyczna skrzynia biegów WilliamsF1 |
Sprzęgło: | | AP Racing |
Waga: | | 600 kg, wliczając kierowcę i kamery |
Długość: | | 4540 mm |
|
•Statystyki bolidu Williams FW23 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2001 | |
| Albert Park | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 5 | NS | kolizja z Villeneuve'em | | Albert Park | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 11 | NS | silnik | | Sepang | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 6 | NS | poślizg; wystartował z boksów | | Sepang | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 3 | 5 | | | Interlagos | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | NS | poślizg (naj. okr.) | | Interlagos | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 4 | NS | kolizja z Verstappenem | | Imola | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 7 | NS | sprzęgło | | Imola | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Catalunya | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 12 | 2 | | | Catalunya | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 5 | NS | hamulce | | Red Bull Ring | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | NS | hydraulika | | Red Bull Ring | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 3 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 7 | NS | wypadek | | Monte Carlo | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 5 | NS | elektryka | | Gilles Villeneuve | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Gilles Villeneuve | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 10 | NS | wypadek | | Nürburgring | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 3 | 2 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | 4 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie białej linii w wyjeździe z boksów | | Magny-Cours | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 1 | 2 | | | Magny-Cours | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 6 | NS | silnik | | Silverstone | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 8 | 4 | | | Silverstone | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 10 | NS | silnik | | Hockenheim | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | 1 | wyścig zatrzymany z powodu dużej ilość odłamków na torze | | Hockenheim | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 1 | NS | silnik (naj. okr.) | | Hungaroring | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 8 | 8 | | | Hungaroring | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 4 | 4 | | | Spa-Francorchamps | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 1 | NS | silnik; wystartował z końca stawki podczas drugiego startu | | Spa-Francorchamps | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | 7 | wystartował z końca stawki po wznowieniu wyścigu | | Monza | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 1 | 1 | | | Monza | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 4 | 3 | (naj. okr.) | | Indianapolis | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 3 | NS | hydraulika (naj. okr.) | | Indianapolis | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | NS | poślizg | | Suzuka | 5 | R. Schumacher | BMW P80 3.0 V10 | | 3 | 6 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za ścięcie szykany (naj. okr.) | | Suzuka | 6 | J. P. Montoya | BMW P80 3.0 V10 | | 2 | 2 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|