Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Williams FW23 (prezentacja)Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Australii - 4 marca 2001
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Japonii - 14 pa?dziernika 2001
Pierwsze zwycięstwo:Grand Prix San Marino - 15 kwietnia 2001
Ostatnie zwycięstwo:Grand Prix Włoch - 16 wrze?nia 2001
Pierwsze pole position:Grand Prix Francji - 1 lipca 2001
Ostatnie pole position:Grand Prix Włoch - 16 wrze?nia 2001
Zaliczone Grand Prix:17
Zwycięstwa:4 (23.53%)
Zdobyte punkty:80
Podwozie:wykonane przez WilliamsF1 z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu
Zawieszenie:WilliamsF1
Układ kierowniczy:WilliamsF1
System chłodzenia:dwie wodne i dwie olejowe chłodnice po obu stronach podwozia
Hamulce:tarcze i podkładki z włókna węglowego, szczęki AP Racing
Koła:O.Z.Racing; przednie 13 x 12 cali, tylne 13 x 13,7 cali
Opony:Michelin Pilot
Instr. w kokpicie:cyfrowy system wyświetlania danych WilliamsF1
Kierownica:WilliamsF1
Siedzenie:z kompozytu włókna węglowego i epoksydu, dostosowane do budowy ciała kierowcy, z obiciem firmy Alcantara
System gaśnic:WilliamsF1/Safety Devices
Lakiery:DuPont Cromax
Oleje i smary:Castrol
Paliwo:Petrobras
Przekładnia:półautomatyczna skrzynia biegów WilliamsF1
Sprzęgło:AP Racing
Waga:600 kg, wliczając kierowcę i kamery
Długość:4540 mm
Statystyki bolidu Williams FW23 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 2001173480494818BMW P80 3.0 V10R. Schumacher, J. P. Montoya
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 2001
Albert Park5R. SchumacherBMW P80 3.0 V105NSkolizja z Villeneuve'em
Albert Park6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V1011NSsilnik
Sepang6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V106NSpoślizg; wystartował z boksów
Sepang5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1035
Interlagos5R. SchumacherBMW P80 3.0 V102NSpoślizg (naj. okr.)
Interlagos6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V104NSkolizja z Verstappenem
Imola6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V107NSsprzęgło
Imola5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1031 (naj. okr.)
Catalunya6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V10122
Catalunya5R. SchumacherBMW P80 3.0 V105NShamulce
Red Bull Ring 6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V102NShydraulika
Red Bull Ring 5R. SchumacherBMW P80 3.0 V103NShamulce
Monte Carlo6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V107NSwypadek
Monte Carlo5R. SchumacherBMW P80 3.0 V105NSelektryka
Gilles Villeneuve5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1021 (naj. okr.)
Gilles Villeneuve6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V1010NSwypadek
Nürburgring6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V1032 (naj. okr.)
Nürburgring5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1024kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie białej linii w wyjeździe z boksów
Magny-Cours5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1012
Magny-Cours6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V106NSsilnik
Silverstone6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V1084
Silverstone5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1010NSsilnik
Hockenheim5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1021wyścig zatrzymany z powodu dużej ilość odłamków na torze
Hockenheim6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V101NSsilnik (naj. okr.)
Hungaroring6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V1088
Hungaroring5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1044
Spa-Francorchamps6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V101NSsilnik; wystartował z końca stawki podczas drugiego startu
Spa-Francorchamps5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1027wystartował z końca stawki po wznowieniu wyścigu
Monza6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V1011
Monza5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1043 (naj. okr.)
Indianapolis6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V103NShydraulika (naj. okr.)
Indianapolis5R. SchumacherBMW P80 3.0 V102NSpoślizg
Suzuka5R. SchumacherBMW P80 3.0 V1036kara 10-sekundowego postoju w boksach za ścięcie szykany (naj. okr.)
Suzuka6J. P. MontoyaBMW P80 3.0 V1022
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca