Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | popychacze aktywujące drążki skrętne, ramiona z włókna węglowego |
Hamulce: | | szczęki AP Racing |
Opony: | | Bridgestone Potenza |
System olejowy: | | wspólny obwód dla silnika i skrzyni biegów ze zbiornikiem ulokowanym pomiędzy silnikiem i kokpitem |
System paliwowy: | | gumowy zbiornik na paliwo ATL zamontowany tuż za kokpitem w konstrukcji skorupowej |
System chłodzenia: | | niesymetryczny, oddzielne chłodnice wodne po obu stronach bolidu i olejowa po lewej stronie silnika |
Elektryka: | | system lekkich baterii 12V |
Przekładnia: | | 7-biegowa podłużnie zamontowana półautomatyczna skrzynia biegów, opracowana przez Prost Grand Prix, wyprodukowana przez X-Trac |
Sprzęgło: | | ręcznie kontrolowane wielotarczowe z włókna węglowego AP Racing |
|
•Statystyki bolidu Prost AP03 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2000 | |
| Albert Park | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | NS | hydraulika; wystartował z boksów | | Albert Park | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 15 | 9 | | | Interlagos | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 19 | NS | silnik | | Interlagos | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 15 | NS | elektryka | | Imola | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 15 | NS | hydraulika | | Imola | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 22 | NS | hydraulika; kara 10-sekundowego postoju w boksach za spóźnienie się na start | | Silverstone | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | NS | silnik | | Silverstone | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 15 | 10 | | | Catalunya | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 19 | 16 | | | Catalunya | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | NS | kolizja z de la Rosą | | Nürburgring | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | WY | - | | | Nürburgring | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | 9 | kara 10-sekundowego postoju w boksach za przekroczenie limitu prędkości | | Monte Carlo | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 18 | 8 | | | Monte Carlo | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 7 | NS | układ przeniesienia napędu | | Gilles Villeneuve | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | NS | elektryka | | Gilles Villeneuve | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 21 | NS | silnik | | Magny-Cours | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 16 | 12 | | | Magny-Cours | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 18 | 14 | | | Red Bull Ring | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | NS | kolizja z Heidfeldem | | Red Bull Ring | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 13 | NS | kolizja z Alesim | | Hockenheim | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 13 | 12 | alternator | | Hockenheim | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 20 | NS | kolizja z Dinizem | | Hungaroring | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 14 | NS | zawieszenie | | Hungaroring | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 19 | NS | elektryka | | Spa-Francorchamps | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 14 | NS | silnik | | Spa-Francorchamps | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | NS | ciśnienie paliwa | | Monza | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 20 | NS | poślizg | | Monza | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 19 | 12 | | | Indianapolis | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 16 | 9 | | | Indianapolis | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 20 | NS | silnik | | Suzuka | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 16 | NS | tylne zawieszenie | | Suzuka | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 17 | NS | silnik | | Sepang | 14 | J. Alesi | Peugeot A20 3.0 V10 | | 18 | 11 | | | Sepang | 15 | N. Heidfeld | Peugeot A20 3.0 V10 | | 19 | NS | kolizja z Alesim i de la Rosą |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|