Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Footwork FA16 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1995 | |
| Interlagos | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 21 | NS | silnik | | Interlagos | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 13 | NS | silnik | | Buenos Aires | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 12 | NS | elektryka | | Buenos Aires | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 26 | NS | poślizg | | Imola | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 19 | NS | poślizg | | Imola | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 11 | 13 | | | Catalunya | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 14 | 11 | | | Catalunya | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 18 | NS | układ przeniesienia napędu | | Monte Carlo | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 26 | NS | skrzynia biegów | | Monte Carlo | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 13 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 22 | 9 | | | Gilles Villeneuve | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 13 | 6 | | | Magny-Cours | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 18 | NS | kolizja z Katayamą | | Magny-Cours | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 16 | 14 | | | Silverstone | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 19 | NS | poślizg | | Silverstone | 9 | M. Papis | Hart 3.0 V8 | | 17 | NS | wypadek/zawieszenie | | Hockenheim | 9 | M. Papis | Hart 3.0 V8 | | 15 | NS | skrzynia biegów | | Hockenheim | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 19 | NS | skrzynia biegów | | Hungaroring | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 18 | NS | silnik; po opuszczeniu bolidu i wzięciu gaśnicy od porządkowych został potrącony przez samochód obsługi toru | | Hungaroring | 9 | M. Papis | Hart 3.0 V8 | | 20 | NS | hamulce | | Spa-Francorchamps | 9 | M. Papis | Hart 3.0 V8 | | 20 | NS | poślizg | | Spa-Francorchamps | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 18 | 12 | | | Monza | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 20 | 8 | | | Monza | 9 | M. Papis | Hart 3.0 V8 | | 15 | 7 | | | Estoril | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 19 | 15 | | | Estoril | 9 | M. Papis | Hart 3.0 V8 | | 20 | N2 | wypadek podczas 1 startu | | Nürburgring | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 21 | NS | elektryka | | Nürburgring | 9 | M. Papis | Hart 3.0 V8 | | 17 | 12 | | | Aida | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 20 | NS | elektryka | | Aida | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 19 | NS | silnik | | Suzuka | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 14 | NS | poślizg | | Suzuka | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 18 | 12 | | | Adelaide | 10 | T. Inoue | Hart 3.0 V8 | | 19 | NS | poślizg | | Adelaide | 9 | G. Morbidelli | Hart 3.0 V8 | | 13 | 3 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|