Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
Pokaż bolidy na literę:   A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  K  L  M  N  O  P  Q  R  S  T  U  V  W  X  Y  Z

Gordini T16Pokaż profil konstruktora
 <<  |  >>
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>
Pierwsze zgłoszenie:Grand Prix Szwajcarii - 18 maja 1952
Ostatnie zgłoszenie:Grand Prix Włoch - 2 wrze?nia 1956
Pierwsze zwycięstwo:-
Ostatnie zwycięstwo:-
Pierwsze pole position:-
Ostatnie pole position:-
Zaliczone Grand Prix:31
Zwycięstwa:0
Zdobyte punkty:25,1
Statystyki bolidu Gordini T16 ze wszystkich sezonów
 Sezon GP  Str.  Pkt. Zwyc.Pod.P.P.N.O.N.U.SilnikKierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy
 195634200001Gordini 2.5 L6H. da Silva Ramos, R. Manzon, A. Pilette, A. Simon
 19555140000010Gordini 2.5 L6
Gordini 2.0 L6
J. Iglesias, P. Birger, E. Bayol, R. Manzon, J. Pollet, H. da Silva Ramos, M. Sparken
 19548254,1000119Gordini 2.5 L6
Gordini 2.0 L6
R. Loyer, E. Bayol, J. Behra, A. Pilette, P. Frere, G. Berger, J. Pollet, C. Bucci, F. Wacker
 19538264000016Gordini 2.0 L6R. Manzon, J. Behra, M. Trintignant, H. Schell, C. Menditeguy, R. Mieres, F. Wacker
 195271915020010Gordini 2.0 L6R. Manzon, J. Behra, P. Bira, M. Trintignant
 Razem:318825,10
(0.0%) 
2
(2.3%) 
0
(0.0%) 
1
(3.2%) 
56
(63.6%)
 
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium,
P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi

Rezultaty wszystkich wyścigów
 GPTorNrKierowcaSilnikOp.St.Fi.Dodatkowa informacja
Sezon 1952
Bremgarten8R. ManzonGordini 2.0 L63NSchłodnica
Bremgarten6J. BehraGordini 2.0 L673
Spa-Francorchamps16J. BehraGordini 2.0 L65NSkolizja z Taruffim
Spa-Francorchamps14R. ManzonGordini 2.0 L643
Rouen-les-Essarts2R. ManzonGordini 2.0 L654
Rouen-les-Essarts6P. BiraGordini 2.0 L67NS
Rouen-les-Essarts4J. BehraGordini 2.0 L647
Silverstone25M. TrintignantGordini 2.0 L621NSskrzynia biegów
Silverstone24R. ManzonGordini 2.0 L64NSsprzęgło
Silverstone26P. BiraGordini 2.0 L61011
Nürburgring109M. TrintignantGordini 2.0 L63NSwypadek
Nürburgring108J. BehraGordini 2.0 L6115
Nürburgring107R. ManzonGordini 2.0 L64NSutrata koła/wypadek
Zandvoort12M. TrintignantGordini 2.0 L656
Zandvoort10R. ManzonGordini 2.0 L685
Zandvoort8J. BehraGordini 2.0 L66NSelektryka
Monza6J. BehraGordini 2.0 L611NSsilnik
Monza4M. TrintignantGordini 2.0 L64NSsilnik
Monza2R. ManzonGordini 2.0 L6714
Sezon 1953
Buenos Aires26R. ManzonGordini 2.0 L68NSutrata koła
Buenos Aires30J. BehraGordini 2.0 L6116
Buenos Aires28M. TrintignantGordini 2.0 L677
Buenos Aires28H. SchellGordini 2.0 L6-7
Buenos Aires32C. MenditeguyGordini 2.0 L610NSskrzynia biegów
Zandvoort24M. TrintignantGordini 2.0 L6126
Zandvoort22R. MieresGordini 2.0 L619NSukład przeniesienia napędu
Zandvoort20H. SchellGordini 2.0 L610NSukład przeniesienia napędu
Zandvoort40F. WackerGordini 2.0 L6-NWoddał bolid Schellowi
Spa-Francorchamps18M. TrintignantGordini 2.0 L685
Spa-Francorchamps16J. BehraGordini 2.0 L614NSsilnik
Spa-Francorchamps38F. WackerGordini 2.0 L6159
Spa-Francorchamps20H. SchellGordini 2.0 L6127
Reims4M. TrintignantGordini 2.0 L623NSukład przeniesienia napędu
Reims2J. BehraGordini 2.0 L62210
Reims8R. MieresGordini 2.0 L624NStylna oś
Reims6H. SchellGordini 2.0 L620NSsilnik
Silverstone28H. SchellGordini 2.0 L69NSelektryka
Silverstone30J. BehraGordini 2.0 L622NSpompa paliwowa
Silverstone29M. TrintignantGordini 2.0 L68NStylna oś
Nürburgring10M. TrintignantGordini 2.0 L65NSdyferencjał
Nürburgring9J. BehraGordini 2.0 L69NSskrzynia biegów
Nürburgring11H. SchellGordini 2.0 L610NSsilnik
Bremgarten44F. WackerGordini 2.0 L6-NWwypadek/kontuzja
Bremgarten8M. TrintignantGordini 2.0 L64NStylna oś
Bremgarten6J. BehraGordini 2.0 L612NSciśnienie oleju
Monza40R. MieresGordini 2.0 L6166
Monza38H. SchellGordini 2.0 L6159
Monza36M. TrintignantGordini 2.0 L685
Sezon 1954
Buenos Aires22R. LoyerGordini 2.5 L615NSciśnienie oleju
Buenos Aires20E. BayolGordini 2.5 L6145
Buenos Aires18J. BehraGordini 2.5 L616ZDstart na "popych"
Spa-Francorchamps12J. BehraGordini 2.5 L67NSzawieszenie
Spa-Francorchamps18A. PiletteGordini 2.5 L685
Spa-Francorchamps16P. FrereGordini 2.0 L610NSsilnik
Reims24J. BehraGordini 2.5 L6176
Reims30G. BergerGordini 2.5 L620NSsilnik
Reims28P. FrereGordini 2.0 L619NS
Reims26J. PolletGordini 2.5 L618NSsilnik
Silverstone17J. BehraGordini 2.5 L65NSzawieszenie (naj. okr.)
Silverstone19A. PiletteGordini 2.5 L6129
Silverstone18C. BucciGordini 2.5 L613NSwypadek
Nürburgring9J. BehraGordini 2.5 L6910
Nürburgring12A. PiletteGordini 2.5 L620NSzawieszenie
Nürburgring11C. BucciGordini 2.5 L616NSutrata koła
Nürburgring10P. FrereGordini 2.0 L66NSutrata koła
Bremgarten10J. BehraGordini 2.5 L614NSsprzęgło
Bremgarten14F. WackerGordini 2.5 L615NSukład przeniesienia napędu
Bremgarten12C. BucciGordini 2.5 L610NSpompa paliwowa
Monza42F. WackerGordini 2.5 L6186
Monza46C. BucciGordini 2.5 L617NSukład przeniesienia napędu
Monza44J. BehraGordini 2.5 L612NSsilnik
Pedralbes48J. PolletGordini 2.5 L616NSsilnik
Pedralbes46J. BehraGordini 2.5 L618NShamulce
Sezon 1955
Buenos Aires42J. IglesiasGordini 2.5 L617NSukład przeniesienia napędu
Buenos Aires40P. BirgerGordini 2.0 L69NSpoślizg/kolizja z Menditeguy
Buenos Aires38E. BayolGordini 2.5 L615NSukład przeniesienia napędu
Monte Carlo8R. ManzonGordini 2.5 L613NSskrzynia biegów
Monte Carlo12E. BayolGordini 2.5 L616NSukład przeniesienia napędu
Monte Carlo10J. PolletGordini 2.5 L6207
Zandvoort20R. ManzonGordini 2.5 L611NSukład przeniesienia napędu
Zandvoort24J. PolletGordini 2.5 L61210
Zandvoort22H. da Silva RamosGordini 2.5 L6148
Aintree24H. da Silva RamosGordini 2.5 L618NSsilnik
Aintree22R. ManzonGordini 2.5 L611NSukład przeniesienia napędu
Aintree26M. SparkenGordini 2.5 L6237
Monza26J. PolletGordini 2.5 L619NSsilnik
Monza22H. da Silva RamosGordini 2.5 L618NSukład paliwowy
Sezon 1956
Monte Carlo6H. da Silva RamosGordini 2.5 L6125
Monte Carlo2R. ManzonGordini 2.5 L611NSwypadek
Reims34A. PiletteGordini 2.5 L61911
Monza12A. SimonGordini 2.5 L6249
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie,
ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony,
naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu
<< poprzedni bolid w bazie  |  następny bolid w bazie >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca