Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Lotus 49B ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1970 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | P. Lovely |
1969 | 11 | 37 | 59 | 2 | 7 | 5 | 2 | 16 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | J. Rindt, G. Hill, J. Siffert, M. Andretti, R. Attwood, J. Bonnier, P. Lovely |
1968 | 10 | 26 | 51 | 3 | 6 | 4 | 4 | 14 | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | G. Hill, J. Oliver, J. Siffert, M. Andretti, B. Brack, M. Solana |
|
Razem: | 22 | 64 | 110 | 5 (22.7%) | 13 (20.3%) | 9 (40.9%) | 6 (27.3%) | 31 (48.4%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1968 | |
| Monte Carlo | 9 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | | | Spa-Francorchamps | 2 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 15 | 5 | układ przeniesienia napędu | | Spa-Francorchamps | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | półoś napędowa | | Zandvoort | 4 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | NS | niesklasyfikowany | | Zandvoort | 3 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 9 | poślizg | | Rouen-les-Essarts | 14 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | NW | wypadek | | Rouen-les-Essarts | 12 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | półoś napędowa | | Brands Hatch | 22 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 1 | (naj. okr.) | | Brands Hatch | 9 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | NS | układ przeniesienia napędu | | Brands Hatch | 8 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | półoś napędowa | | Nürburgring | 21 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 13 | 11 | | | Nürburgring | 16 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | zapłon | | Nürburgring | 3 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 2 | | | Monza | 16 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | utrata koła/wypadek | | Monza | 20 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | zawieszenie | | Monza | 19 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | układ przeniesienia napędu (naj. okr.) | | Monza | 18 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | - | WY | ścigał się gdzie indziej w ciągu doby | | Mont-Tremblant | 27 | B. Brack | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 20 | NS | półoś napędowa | | Mont-Tremblant | 12 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | wyciek oleju (naj. okr.) | | Mont-Tremblant | 4 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | NS | półoś napędowa | | Mont-Tremblant | 3 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | 4 | | | Watkins Glen | 12 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | sprzęgło | | Watkins Glen | 11 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | NW | wypadek | | Watkins Glen | 10 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 2 | | | Watkins Glen | 16 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 5 | | | Mexico City | 12 | M. Solana | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 11 | NS | opadnięcie skrzydła | | Mexico City | 11 | J. Oliver | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | 3 | | | Mexico City | 10 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 1 | | | Mexico City | 16 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 6 | (naj. okr.) | |
Sezon 1969 | |
| Kyalami | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 2 | NS | pompa paliwowa | | Kyalami | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | 2 | | | Kyalami | 4 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 4 | | | Kyalami | 3 | M. Andretti | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | NS | układ przeniesienia napędu | | Montjuich Park | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | tylne skrzydło/wypadek (naj. okr.) | | Montjuich Park | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | opadnięcie tylnego skrzydła/wypadek | | Montjuich Park | 10 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | NS | silnik | | Monte Carlo | 9 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | 3 | | | Monte Carlo | 2 | R. Attwood | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 4 | | | Monte Carlo | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 1 | | | Zandvoort | 10 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 10 | 2 | | | Zandvoort | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | NS | półoś napędowa | | Zandvoort | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 7 | | | Clermont-Ferrand | 15 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | kondycja fizyczna | | Clermont-Ferrand | 3 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 9 | | | Clermont-Ferrand | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 6 | | | Silverstone | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 12 | 7 | | | Silverstone | 10 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 8 | | | Silverstone | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 4 | | | Nürburgring | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 4 | | | Nürburgring | 16 | J. Bonnier | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 14 | NS | wyciek paliwa | | Nürburgring | 11 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | 11 | wypadek | | Nürburgring | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | NS | zapłon | | Monza | 2 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 9 | 9 | układ przeniesienia napędu | | Monza | 30 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | 8 | tłok | | Monza | 4 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 2 | | | Mosport Park | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 7 | NS | silnik | | Mosport Park | 25 | P. Lovely | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 7 | | | Mosport Park | 9 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 8 | NS | półoś napędowa | | Mosport Park | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 3 | 3 | | | Watkins Glen | 1 | G. Hill | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 4 | NS | wypadek | | Watkins Glen | 21 | P. Lovely | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | NS | półoś napędowa | | Watkins Glen | 10 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | układ paliwowy | | Watkins Glen | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Mexico City | 21 | P. Lovely | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 16 | 9 | | | Mexico City | 10 | J. Siffert | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 5 | NS | kolizja z Couragem | | Mexico City | 2 | J. Rindt | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 6 | NS | zawieszenie | |
Sezon 1970 | |
| Zandvoort | 31 | P. Lovely | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Clermont-Ferrand | 25 | P. Lovely | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | | | Brands Hatch | 29 | P. Lovely | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | 23 | NS | niesklasyfikowany | | Watkins Glen | 28 | P. Lovely | Ford Cosworth DFV 3.0 V8 | | NZ | - | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|