Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu BRM P25 ze wszystkich sezonów | | | | | Sezon | GP | Str. | Pkt. | Zwyc. | Pod. | P.P. | N.O. | N.U. | Silnik | Kierowcy wyścigowi i piątkowi testerzy |
|
1960 | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | BRM 2.5 L4 | G. Hill, J. Bonnier |
1959 | 7 | 22 | 22,5 | 1 | 2 | 1 | 2 | 10 | BRM 2.5 L4 | R. Flockhart, J. Bonnier, H. Schell, S. Moss, H. Herrmann |
1958 | 9 | 22 | 24 | 0 | 2 | 0 | 0 | 13 | BRM 2.5 L4 | J. Behra, H. Schell, M. Trintignant, J. Bonnier, R. Flockhart |
1957 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | BRM 2.5 L4 | R. Salvadori, R. Flockhart, H. MacKay-Fraser, L. Leston, J. Fairman |
1956 | 1 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | BRM 2.5 L4 | M. Hawthorn, T. Brooks, R. Flockhart |
|
Razem: | 21 | 54 | 46,5 | 1 (4.8%) | 4 (7.4%) | 1 (4.8%) | 2 (9.5%) | 32 (59.3%) | |
---|
| |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1956 | |
| Monte Carlo | 10 | M. Hawthorn | BRM 2.5 L4 | | - | NW | silnik | | Monte Carlo | 12 | T. Brooks | BRM 2.5 L4 | | - | NW | zawór | | Silverstone | 25 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 17 | NS | silnik | | Silverstone | 24 | T. Brooks | BRM 2.5 L4 | | 9 | NS | wypadek | | Silverstone | 23 | M. Hawthorn | BRM 2.5 L4 | | 3 | NS | układ przeniesienia napędu | |
Sezon 1957 | |
| Monte Carlo | 8 | R. Salvadori | BRM 2.5 L4 | | NZ | - | | | Monte Carlo | 6 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 11 | NS | silnik | | Rouen-les-Essarts | 26 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 11 | NS | wypadek | | Rouen-les-Essarts | 28 | H. MacKay-Fraser | BRM 2.5 L4 | | 12 | NS | układ przeniesienia napędu | | Aintree | 26 | L. Leston | BRM 2.5 L4 | | 12 | NS | silnik | | Aintree | 24 | J. Fairman | BRM 2.5 L4 | | 16 | NS | silnik | |
Sezon 1958 | |
| Monte Carlo | 6 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 2 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 8 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 11 | 5 | | | Zandvoort | 15 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 7 | 2 | | | Zandvoort | 14 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 4 | 3 | | | Spa-Francorchamps | 10 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 7 | 5 | | | Spa-Francorchamps | 8 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 10 | NS | ciśnienie oleju | | Reims | 16 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 3 | NS | silnik | | Reims | 14 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 9 | NS | pompa paliwowa | | Reims | 18 | M. Trintignant | BRM 2.5 L4 | | 7 | NS | pompa paliwowa | | Silverstone | 20 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 2 | 5 | | | Silverstone | 19 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 8 | NS | pęknięta opona/uderzył zająca | | Nürburgring | 6 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 8 | NS | hamulce | | Nürburgring | 5 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 9 | NS | zawieszenie | | Porto | 10 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 7 | 6 | | | Porto | 8 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 4 | 4 | | | Monza | 12 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 10 | NS | układ przeniesienia napędu/pożar | | Monza | 10 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 9 | NS | kolizja z von Tripsem | | Monza | 8 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 8 | NS | sprzęgło | | Ain-Diab | 20 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 15 | NS | silnik | | Ain-Diab | 18 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 8 | 4 | | | Ain-Diab | 16 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 10 | 5 | | | Ain-Diab | 14 | J. Behra | BRM 2.5 L4 | | 4 | NS | silnik | |
Sezon 1959 | |
| Monte Carlo | 20 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 10 | NS | hamulce/poślizg | | Monte Carlo | 18 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 7 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 16 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 9 | NS | wypadek | | Zandvoort | 6 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 6 | NS | skrzynia biegów | | Zandvoort | 7 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 1 | 1 | | | Reims | 4 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 6 | NS | silnik | | Reims | 2 | S. Moss | BRM 2.5 L4 | | 4 | ZD | start na "popych" (naj. okr.) | | Reims | 44 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 13 | 6 | | | Reims | 6 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 9 | 7 | | | Aintree | 8 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 3 | 4 | | | Aintree | 6 | S. Moss | BRM 2.5 L4 | | 7 | 2 | (naj. okr.) | | Aintree | 42 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 11 | NS | poślizg | | Aintree | 10 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 10 | NS | przepustnica | | AVUS | 9 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 7 | 5 | | | AVUS | 11 | H. Herrmann | BRM 2.5 L4 | | 11 | NS | wypadek | | AVUS | 10 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 8 | 7 | | | Monsanto Park | 7 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 5 | NS | silnik | | Monsanto Park | 6 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 9 | 5 | | | Monsanto Park | 8 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 11 | 7 | | | Monza | 4 | R. Flockhart | BRM 2.5 L4 | | 15 | 13 | | | Monza | 2 | H. Schell | BRM 2.5 L4 | | 7 | 7 | | | Monza | 6 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 11 | 8 | | |
Sezon 1960 | |
| Buenos Aires | 42 | G. Hill | BRM 2.5 L4 | | 3 | NS | przegrzanie | | Buenos Aires | 40 | J. Bonnier | BRM 2.5 L4 | | 4 | 7 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|