Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
•Statystyki bolidu Mercedes W196 R ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 1954 | |
| Nürburgring | 21 | H. Lang | Mercedes 2.5 L8 | | 11 | NS | poślizg | | Nürburgring | 19 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 23 | 4 | (naj. okr.) | | Nürburgring | 18 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 1 | 1 | | | Bremgarten | 8 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 5 | NS | układ paliwowy | | Bremgarten | 6 | H. Herrmann | Mercedes 2.5 L8 | | 7 | 3 | | | Bremgarten | 4 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Monza | 12 | H. Herrmann | Mercedes 2.5 L8 | | 8 | 4 | | | Pedralbes | 6 | H. Herrmann | Mercedes 2.5 L8 | | 9 | NS | wtrysk | | Pedralbes | 4 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 12 | 5 | | | Pedralbes | 2 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 2 | 3 | | |
Sezon 1955 | |
| Buenos Aires | 6 | S. Moss | Mercedes 2.5 L8 | | 8 | NS | układ paliwowy | | Buenos Aires | 4 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 6 | NS | wypadek | | Buenos Aires | 8 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | - | 4 | jechał na zmianę z Herrmannem i Mossem | | Buenos Aires | 2 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 3 | 1 | (naj. okr.) | | Buenos Aires | 8 | S. Moss | Mercedes 2.5 L8 | | - | 4 | jechał na zmianę z Herrmannem i Klingiem | | Buenos Aires | 8 | H. Herrmann | Mercedes 2.5 L8 | | 10 | 4 | jechał na zmianę z Mossem i Klingiem | | Monte Carlo | 4 | A. Simon | Mercedes 2.5 L8 | | 10 | NS | silnik | | Monte Carlo | 4 | H. Herrmann | Mercedes 2.5 L8 | | - | NW | wypadek/kontuzja | | Monte Carlo | 2 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 1 | NS | układ przeniesienia napędu (naj. okr.) | | Monte Carlo | 6 | S. Moss | Mercedes 2.5 L8 | | 3 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 12 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 6 | NS | wyciek oleju | | Spa-Francorchamps | 10 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 2 | 1 | (naj. okr.) | | Spa-Francorchamps | 14 | S. Moss | Mercedes 2.5 L8 | | 3 | 2 | | | Zandvoort | 12 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 3 | NS | poślizg | | Zandvoort | 10 | S. Moss | Mercedes 2.5 L8 | | 2 | 2 | | | Zandvoort | 8 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 1 | 1 | | | Aintree | 14 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 4 | 3 | | | Aintree | 12 | S. Moss | Mercedes 2.5 L8 | | 1 | 1 | (naj. okr.) | | Aintree | 10 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 2 | 2 | | | Aintree | 50 | P. Taruffi | Mercedes 2.5 L8 | | 5 | 4 | | | Monza | 20 | K. Kling | Mercedes 2.5 L8 | | 3 | NS | skrzynia biegów | | Monza | 18 | J. M. Fangio | Mercedes 2.5 L8 | | 1 | 1 | | | Monza | 14 | P. Taruffi | Mercedes 2.5 L8 | | 9 | 2 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|