Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | konstrukcja skorupowa z włókna węglowego |
Zawieszenie: | | wahacze górne i dolne (przód i tył), sprężyny i amortyzatory wewnątrz nadwozia, sterowane drążkami pchanymi (Sachs Race Engineering) |
Hamulce: | | sześciotłoczkowe zaciski (Brembo), klocki i tarcze z włókna węglowego (Brembo) |
Przekładnia: | | ośmiobiegowa skrzynia Ferrari z włókna węglowego o minimalnym czasie zmiany przełożenia (buick-shift), umieszczona wzdłużnie |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego |
Elektronika: | | MES |
Kierownica: | | Sauber F1 Team |
Opony: | | Pirelli P Zero |
Koła: | | OZ |
Waga: | | 701 kg (wliczając kierowcę, pusty zbiornik paliwa) |
| |
| Wymiary |
Długość: | | 5300 mm |
Szerokość: | | 1800 mm |
Wysokość: | | 950 mm |
|
•Statystyki bolidu Sauber C34 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2015 | |
| Albert Park | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 10 | 5 | | | Albert Park | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 15 | 8 | | | Sepang | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 16 | 12 | | | Sepang | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 9 | NS | wypadł z toru | | Sepang | 36 | R. Marciello | Ferrari 059/3 1.6T V6 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Shanghai | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 9 | 8 | | | Shanghai | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 10 | 10 | | | Sakhir | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 13 | 14 | | | Sakhir | 36 | R. Marciello | Ferrari 059/3 1.6T V6 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Sakhir | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 12 | 12 | | | Catalunya | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 15 | 12 | | | Catalunya | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 16 | 14 | | | Catalunya | 36 | R. Marciello | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Monte Carlo | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 14 | 9 | | | Monte Carlo | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 17 | 13 | | | Gilles Villeneuve | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 12 | 14 | | | Gilles Villeneuve | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 14 | 16 | | | Red Bull Ring | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 8 | 11 | | | Red Bull Ring | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 11 | 13 | | | Silverstone | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 15 | 11 | | | Silverstone | 36 | R. Marciello | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Silverstone | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 16 | NW | skrzynia biegów | | Hungaroring | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 17 | 10 | | | Hungaroring | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 18 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 14 | 11 | | | Spa-Francorchamps | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 13 | 10 | | | Monza | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 12 | 9 | | | Monza | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 11 | 13 | | | Marina Bay | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 16 | 10 | | | Marina Bay | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 17 | 11 | | | Suzuka | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 16 | 20 | wycofał się | | Suzuka | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 15 | 14 | | | Soczi | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 12 | 6 | | | Soczi | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 16 | NS | kolizja z Hulkenbergiem | | Austin | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 15 | 9 | | | Austin | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 14 | NS | elektryka | | Austin | 36 | R. Marciello | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | - | - | brał udział tylko w treningach | | Mexico City | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 15 | NS | hamulce | | Mexico City | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 14 | 12 | | | Interlagos | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 12 | 16 | | | Interlagos | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 13 | 13 | | | Yas Marina | 12 | F. Nasr | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 14 | 15 | | | Yas Marina | 9 | M. Ericsson | Ferrari 059/4 1.6T V6 | | 17 | 14 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|