Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
|
Podwozie: | | wykonane przez McLarena z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe |
Zawieszenie: | | wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy |
Elektronika: | | urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne |
Karoseria: | | oddzielne pokrywy na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa; strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem; tylne skrzydło regulowane przez kierowcę w celu zmniejszenia oporu powietrza (DRS) |
Opony: | | Pirelli P Zero |
Radia: | | Kenwood |
Koła: | | Enkei |
Hamulce: | | szczęki i cylindry Akebono |
Układ kierowniczy: | | McLaren ze wspomaganiem |
Przekładnia: | | półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren typu seamless-shift, osiem biegów + wsteczny, wykonana z materiałów kompozytowych, zawiera tylną strukturę zderzeniową |
Sprzęgło: | | z włókna węglowego, sterowane ręcznie |
KERS: | | Mercedes-Benz |
Paliwo: | | ExxoonMobil High Performance Unleaded (5,75% składników biologicznych) |
Oleje i smary: | | Mobil 1 |
|
•Statystyki bolidu McLaren MP4-30 ze wszystkich sezonów | | | | | | |
Objaśnienia: GP - zaliczone Grand Prix, Str. - starty wszystkich bolidów, Pkt. - punkty, Zwyc. - zwycięstwa, Pod. - obecność na podium, P.P. - pole positions, N.O. - najszybsze okrążenia, N.U. - nie ukończone wyścigi |
|
|
•Rezultaty wszystkich wyścigów | | | | | GP | Tor | Nr | Kierowca | Silnik | Op. | St. | Fi. | Dodatkowa informacja |
|
Sezon 2015 | |
| Albert Park | 20 | K. Magnussen | Honda RA615H 1.6T V6 | | 17 | NW | jednostka napędowa | | Albert Park | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 16 | 11 | | | Sepang | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 17 | NS | jednostka napędowa | | Sepang | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 18 | NS | jednostka napędowa | | Shanghai | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 18 | 12 | | | Shanghai | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 17 | 14 | kara 5-sekundowa za kolizję z Maldonado | | Sakhir | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 20 | NW | jednostka napędowa | | Sakhir | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 14 | 11 | | | Catalunya | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 14 | 16 | | | Catalunya | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 13 | NS | hamulce | | Monte Carlo | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 10 | 8 | | | Monte Carlo | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 13 | NS | przegrzewanie | | Gilles Villeneuve | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 20 | NS | wydech | | Gilles Villeneuve | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 13 | NS | wydech | | Red Bull Ring | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 19 | NS | kolizja z Raikkonenem | | Red Bull Ring | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 20 | NS | elektryka | | Silverstone | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 18 | NS | kolizja na starcie | | Silverstone | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 17 | 10 | | | Hungaroring | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 15 | 5 | | | Hungaroring | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 16 | 9 | | | Spa-Francorchamps | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 19 | 14 | | | Spa-Francorchamps | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 20 | 13 | | | Monza | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 16 | 18 | elektryka | | Monza | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 15 | 14 | | | Marina Bay | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 15 | NS | skrzynia biegów | | Marina Bay | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 12 | NS | skrzynia biegów | | Suzuka | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 14 | 16 | | | Suzuka | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 12 | 11 | | | Soczi | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 13 | 9 | | | Soczi | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 19 | 11 | kara 5-sekundowa za nieprzestrzeganie limitów toru | | Austin | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 11 | 6 | | | Austin | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 9 | 11 | | | Mexico City | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 18 | NS | jednostka napędowa | | Mexico City | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 20 | 14 | | | Interlagos | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 16 | 14 | | | Interlagos | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 20 | 15 | | | Yas Marina | 14 | F. Alonso | Honda RA615H 1.6T V6 | | 16 | 17 | | | Yas Marina | 22 | J. Button | Honda RA615H 1.6T V6 | | 12 | 12 | |
| |
Objaśnienia: Op. - opony, St. - start, Fi. - finisz, NS - niesklasyfikowany, NW - nie wystartował, N2 - nie wystartował ponownie, ZD - zdyskwalifikowany, PL - start z pit-lane, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, naj. okr. - najszybsze okrążenie w wyścigu |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|