Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Rezultaty z 1986 roku | | | | |
Kolejność startowa | 1. | N. Piquet | Williams |
2. | N. Mansell | Williams |
3. | A. Senna | Lotus |
4. | G. Berger | Benetton |
5. | K. Rosberg | McLaren |
6. | A. Prost | McLaren |
7. | T. Fabi | Benetton |
8. | R. Arnoux | Ligier |
| Rezultat wyścigu | 1. | N. Mansell | Williams |
2. | N. Piquet | Williams |
3. | A. Prost | McLaren |
4. | R. Arnoux | Ligier |
5. | M. Brundle | Tyrrell |
6. | P. Streiff | Tyrrell |
7. | J. Dumfries | Lotus |
8. | D. Warwick | Brabham |
|
|
|
|
Brands Hatch | | Shell Oils British Grand Prix, 9 runda sezonu 1986, 13 lipca | lista torów | |
Lokalizacja: Kent, Wielka Brytania |
| |
Długość toru: 4,207 km | Liczba okrążeń: 75 | Pełny dystans: 315,525 km |
| |
| |
•Rezultaty na torze Brands Hatch | | | | | Rok | Pole position | Zwycięzca | Najszybsze okrążenie |
|
1986 | Nelson Piquet (Williams) 1:06,961 | Nigel Mansell (Williams) 1h30m38,471 | Nigel Mansell (Williams) 1:09,593 |
1985 | Ayrton Senna (Lotus) 1:07,169 | Nigel Mansell (Williams) 1h32m58,109 | Jacques Laffite (Ligier) 1:11,526 |
1984 | Nelson Piquet (Brabham) 1:10,869 | Niki Lauda (McLaren) 1h29m28,532 | Niki Lauda (McLaren) 1:13,191 |
1983 | Elio de Angelis (Lotus) 1:12,092 | Nelson Piquet (Brabham) 1h36m45,865 | Nigel Mansell (Lotus) 1:14,342 |
1982 | Keke Rosberg (Williams) 1:09,540 | Niki Lauda (McLaren) 1h35m33,812 | Brian Henton (Tyrrell) 1:13,028 |
1980 | Didier Pironi (Ligier) 1:11,004 | Alan Jones (Williams) 1h34m49,228 | Didier Pironi (Ligier) 1:12,368 |
1978 | Ronnie Peterson (Lotus) 1:16,800 | Carlos Reutemann (Ferrari) 1h42m12,390 | Niki Lauda (Brabham) 1:18,600 |
1976 | Niki Lauda (Ferrari) 1:19,350 | Niki Lauda (Ferrari) 1h44m19,660 | Niki Lauda (Ferrari) 1:19,910 |
1974 | Niki Lauda (Ferrari) 1:19,700 | Jody Scheckter (Tyrrell) 1h43m02,200 | Niki Lauda (Ferrari) 1:21,100 |
1972 | Jacky Ickx (Ferrari) 1:22,200 | Emerson Fittipaldi (Lotus) 1h47m50,200 | Jackie Stewart (Tyrrell) 1:24,000 |
1970 | Jochen Rindt (Lotus) 1:24,800 | Jochen Rindt (Lotus) 1h57m02,000 | Jack Brabham (Brabham) 1:25,900 |
1968 | Graham Hill (Lotus) 1:28,900 | Jo Siffert (Lotus) 2h01m20,300 | Jo Siffert (Lotus) 1:29,700 |
1966 | Jack Brabham (Brabham) 1:34,500 | Jack Brabham (Brabham) 2h13m13,400 (deszcz) | Jack Brabham (Brabham) 1:37,000 |
1964 | Jim Clark (Lotus) 1:38,100 | Jim Clark (Lotus) 2h15m07,000 | Jim Clark (Lotus) 1:38,800 |
| |
Na czerwono zaznaczone rekordy na ostatnio użytej wersji toru |
|
| |
•Kierowcy odnoszący najczęściej sukcesy na torze Brands Hatch | | | | | Pierwsze pola startowe | Zwycięstwa | Najszybsze okrążenia |
|
1. | Nelson Piquet | 2 | 1. | Niki Lauda | 3 | 1. | Niki Lauda | 4 |
= | Niki Lauda | 2 | 2. | Nigel Mansell | 2 | 2. | Nigel Mansell | 2 |
3. | Jochen Rindt | 1 | 3. | Jo Siffert | 1 | = | Jack Brabham | 2 |
= | Graham Hill | 1 | = | Jim Clark | 1 | 4. | Jim Clark | 1 |
= | Jim Clark | 1 | = | Jochen Rindt | 1 | = | Jo Siffert | 1 |
= | Jack Brabham | 1 | = | Jack Brabham | 1 | = | Didier Pironi | 1 |
= | Jacky Ickx | 1 | = | Jody Scheckter | 1 | = | Jacques Laffite | 1 |
= | Ronnie Peterson | 1 | = | Nelson Piquet | 1 | = | Brian Henton | 1 |
= | Ayrton Senna | 1 | = | Alan Jones | 1 | = | Jackie Stewart | 1 |
= | Elio de Angelis | 1 | = | Carlos Reutemann | 1 | | | |
| |
Tabela obejmuje maksymalnie pierwszą dziesiątkę |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|