Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem.

Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.05.2024

Sargeant: Nie rozmawiam z Vowlesem, czy moja posada jest bezpieczna

Mercedes porówna Antonelliego z Mickiem Schumacherem

Ferrari przetestowało osłony przeciwdeszczowe

09.05.2024

Leclerc podejmie współpracę z nowym inżynierem od weekendu na Imoli

08.05.2024

Ferrari sprawdzi poprawki na Imolę podczas dnia filmowego na Fiorano

Ocon: Alpine nie może mocno celebrować punktu z Miami

07.05.2024

Horner: Powertrains pozyskało 220 pracowników Mercedesa

Bravi: Sainz jest głównym celem transferowym Audi

Wolff: Krytyka Mintzlaffa nie ma dla mnie najmniejszego znaczenia

Horner: Start Pereza w Miami był zbyt optymistyczny

Sainz: Zjeżdżając okrążenie później to ja mogłem wygrać GP Miami

06.05.2024

Magnussen otrzymał dwa punkty karne za kolizję z Sargeantem

Stella: Praktyki Magnussena na torze są nie do zaakceptowania

Rushbrook: Ford pozostaje zaangażowany mimo odejścia Newey'a

LA Times: Wheatley posiada ofertę objęcia funkcji szefa zespołu

Sainz stracił czwarte miejsce w Grand Prix Miami

Stella zaskoczony tak mocnym tempem McLarena

Verstappen: To nie jest ostatnie zwycięstwo Norrisa

Norris: Wielu we mnie wątpiło

GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2008
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu

Wszyscy kierowcy zdecydowali się na start na pośrednich oponach.
Marek Roczniak, 6 lipca 2008, zmieniony 28.08.2008 11:07, wyświetlenia: 6033<< | lista | T- | T+ | >>
 Kierowca Konstruktor Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 Przejazd 4 
 Kimi Raikkonen Ferrari Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
 Felipe Massa Ferrari Przejściowe Przejściowe Przejściowe Przejściowe 
 Nick Heidfeld BMW Sauber Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
 Robert Kubica BMW Sauber Przejściowe Przejściowe Przejściowe wycofał się 
 Fernando Alonso Renault Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
 Nelson Piquet Renault Przejściowe Przejściowe wycofał się  
 Nico Rosberg Williams Toyota Przejściowe Przejściowe Deszczowe Przejściowe 
 Kazuki Nakajima Williams Toyota Przejściowe Przejściowe Deszczowe  
 David Coulthard RBR Renault Przejściowe wycofał się   
 Mark Webber RBR Renault Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
 Jarno Trulli Toyota Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
 Timo Glock Toyota Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
 Sebastien Bourdais STR Ferrari Przejściowe Przejściowe Przejściowe Deszczowe 
 Sebastian Vettel STR Ferrari Przejściowe wycofał się   
 Jenson Button Honda Przejściowe Przejściowe Deszczowe wycofał się 
 Rubens Barrichello Honda Przejściowe Przejściowe Deszczowe Przejściowe 
 Adrian Sutil Force India Ferrari Przejściowe wycofał się   
 Giancarlo Fisichella Force India Ferrari Przejściowe wycofał się   
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
 Heikki Kovalainen McLaren Mercedes Przejściowe Przejściowe Przejściowe  
Zespoły nie zawsze zmieniają opony podczas postojów.
Powyższe zestawienie obejmuje również ewentualne karne przejazdy przez boksy.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.05.2024  GP Miami: najszybsze okrążenia w wyścigu
06.05.2024  GP Miami: wyniki wyścigu
05.05.2024  Lando Norris sensacyjnie wygrywa Grand Prix Miami
04.05.2024  GP Miami: wyniki kwaliifkacji
04.05.2024  Verstappen ustawi się na pole position do Grand Prix Miami
Tagi:
Grand Prix F1
Silverstone

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sisiorex, 06.07.2008 22:52[!]
Boska ręka Rossa :D

Wkurzają mnie gadki tylko ,,czemu nie założono exstremalnych itd..''
To nie był błąd Maria, Flavia czy innych....
Tylko fach i doświadczenie tego na samej górze co wymieniłem. Ale z drugiej strony:
I tak Honda nie ma nic do stracenia, a może się uda :P
Tak mógł pomyśleć :P
mielony, 06.07.2008 23:24[!]
Nie twierdzę, że w przypadku Kubicy to był aż błąd - takie mieli prognozy. Ale jednocześnie widzieli co się dzieje na torze. Zresztą nie wiadomo kto o tym zadecydował. Rubens np. zażądał ekstremalnych i je dostał - więc czy tu zasługa Rossa? Problem w tym, że musiał zyskać więcej niż straci na pit-stopie i to mu się udało, ale nie na tyle żeby być przed Nickiem.
A BMW? Mieli kierowców praktycznie na P2 i P3. Pity dla NH i RK były natychmiast po sobie. Chyba to ich przerosło bo Robert stał prawie 4 sek dłużej. Ile wyjechał za Kovalainenem? No i mogli zaryzykować i dać jednemu z nich (Robertowi) full wet. Wtedy są kryci zarówno na deszcz jak i na przesychający tor. Kubica miałby łatwe wyprzedzanie.
Chyba, że bali się walki miedzy kierowcami - najpierw Robert by dogonił i wyprzedził Nicka ale potem jeżeli zaryzykował by jazdę do końca na ekstremalnych (Bourdais i Nakajima dojechali...) to Nick by prawdopodobnie wyprzedził Roberta.

Nie wkurzaj się - pozwól pomarzyć...
unknown, 06.07.2008 23:46[!]
Dali ciała i tyle...
Jak zaczyna tak lać, to nagle (w sekundzie) nie przestaje, a jak przestaje lać, to woda dobre kilkanaście minut spływa z asfaltu.
Kilkanaście minut to kilkanaście okrążeń.
Widzieli to ludzie przed TV a oni nie widzieli...
Czasy osiągane przez Baricza ośmieszyły strategów innych teamów i nic tego nie ukryje.
To był efekt żaby wrzuconej do garnka z wodą i powoli podgrzewanej - wyścig ruszył na mokrym torze i nie mieli po prostu racjonalnego spojrzenia w miarę pogarszania się warunków.
Każdy wyścig jaki pamiętam w takim deszczu skutkował natychmiastową wymiana na pełne deszczówki - ale nie dzisiaj.
marrcus, 07.07.2008 00:42[!]
trzebaby jeszcze jakoś oznaczyć nie zmienione opony, tak jak dziś to miało wpływ
Wrzatek, 07.07.2008 11:29[!]
Brawn nie myślał, ,,Może się uda" tylko ,,Ciekawe ile punktów zdobędziemy?" :D.
modlicha, 07.07.2008 14:14[!]
Witam!

Właśnie że mnie bardzo wkurzają ewidentne błędy strategów BMW - bo tylko oni mieli możliwość odpowiedniej reakcji.
Przypominacie sobie ten moment gdy Heidfeld zasugerowal swojemu teamowi założenie extremalnych opon. Kazali mu jechac ile się da na tym co ma i że mają prognozy że za chwile
przestanie padać. A warunki się pogarszały. Zresztą pal licho z prognozami! Wystarczyło
podglądać innych!
Honda zmieniła swoim kierowcom opony na extremalne na 35 kółku.Kierowcy BMW zjechali na 38. Ja osobiście widzialem na Live Timing że Barich wykrecił czasy 1:38 , a reszta na poziomie
1:48 - 1:51. Ponad 10 sekund szybciej na okrążeniu. Mówiąc językiem ekonomicznym - nawet
gdyby trzeba było zjeżdżać tak jak Barichello ponownie po opony standard wet i poświęcić 20
sekund na dodatkowy pit stop to zmiana na extremalne "zwróciła" się po zaledwie 2 kółkach.
Stratedzy BMW mieli idealne warunki i wszystkie niezbędne dane (zwłaszcza czasy kierowców
Hondy) aby zmienić strategię. Takiego komfortu nie mieli Raikkonen, Kovalainen, Alonso,
Webber bo zjechali na drugi pitstop wcześniej. Gdy zjeżdżali kierowcy BMW mówiłem na głos: No dajcie im extreme wet! Gdy założyli Nickowi zwykłe, łudzilem się że "zaeksperymentują" na
Robercie - nic z tego stratedzy BMW to są bez jaj! Do tego ślepi!
Gdyby zastosowali strategię o której mówię wynik byłby taki: 1.Ham 2.Hei 3.Kub
rafaello85, 07.07.2008 21:20[!]
Nie da się ukryć, że ta zmiana opon w bolidzie Barrichella była strzałem w 10tkę:)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca