Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
•Mieszanki opon wybrane na wyścigi w sezonie 2010 | | | | | P. | Grand Prix | | Tor | Supermiękka | Miękka | Średnia | Twarda | Strategie |
|
1. | Bahrajnu | | Sakhir | • | | • | | pokaż |
2. | Australii | | Albert Park | | • | | • | pokaż |
3. | Malezji | | Sepang | | • | | • | pokaż |
4. | Chin | | Shanghai | | • | | • | pokaż |
5. | Hiszpanii | | Catalunya | | • | | • | pokaż |
6. | Monako | | Monte Carlo | • | | • | | pokaż |
7. | Turcji | | Istanbul Park | | • | | • | pokaż |
8. | Kanady | | Gilles Villeneuve | • | | • | | pokaż |
9. | Europy | | Valencia | • | | • | | pokaż |
10. | Wielkiej Brytanii | | Silverstone | | • | | • | pokaż |
11. | Niemiec | | Hockenheim | • | | | • | pokaż |
12. | Węgier | | Hungaroring | • | | • | | pokaż |
13. | Belgii | | Spa | | • | | • | pokaż |
14. | Włoch | | Monza | | • | | • | pokaż |
15. | Singapuru | | Marina Bay | • | | • | | pokaż |
16. | Japonii | | Suzuka | | • | | • | pokaż |
17. | Korei Pd. | | Yeongam | | • | | • | pokaż |
18. | Brazylii | | Interlagos | • | | • | | pokaż |
19. | Abu Zabi | | Yas Marina | • | | • | | pokaż |
| |
W trakcie wyścigu obie mieszanki muszą być chociaż raz użyte, o ile nie było konieczne użycie deszczowych opon. |
|
|
•Napoczęte silniki po kolejnych GP w sezonie 2010 | | | | | Bolid nr | Zespół | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
1 (But) | McLaren Mer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
2 (Ham) | McLaren Mer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
3 (Sch) | Mercedes | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
4 (Ros) | Mercedes | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
5 (Vet) | RBR Renault | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
6 (Web) | RBR Renault | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 |
7 (Mas) | Ferrari | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 8 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 |
8 (Alo) | Ferrari | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 |
9 (Bar) | Williams Cos. | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 |
10 (Hul) | Williams Cos. | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
11 (Kub) | Renault | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 |
12 (Pie) | Renault | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 8 |
14 (Sut) | F. India Mer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
15 (Liu) | F. India Mer. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
16 (Bue) | STR Ferrari | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
17 (Alg) | STR Ferrari | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
18 (Tru) | Lotus Cos. | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
19 (Kov) | Lotus Cos. | 1 | 2 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
20 (Ch/Ya/Kl) | HRT Cos. | 1 | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 |
21 (Sen/Yam) | HRT Cos. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 7 | 7 | 8 | 8 |
22 (dlR/Hei) | Sauber Fer. | 1 | 1 | 2 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 6 | 6 | 7 | 7 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 |
23 (Kob) | Sauber Fer. | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
24 (Glo) | Virgin Cos. | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
25 (diG) | Virgin Cos. | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 6 | 7 | 7 | 8 | 8 | 8 | 8 |
| |
Na jeden samochód przypada 8 silników w sezonie. Jeśli użytych zostanie więcej, to dany kierowca zostanie przesunięty o dziesięć miejsc do tyłu na starcie pierwszego wyścigu, podczas którego skorzysta z dodatkowej jednostki napędowej. Jeżeli w trakcie jednego weekendu kierowca wykorzysta dwa dodatkowe silniki, wówczas zostanie przesunięty o dziesięć pozycji na starcie tego wyścigu, jak również następnego. |
|
|
•Zamontowania nowej skrzyni biegów w sezonie 2010 | | | | | Kierowca | Zespół | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|
1 (But) | McLaren Mer. | • | | | | • | | | | • | | | | • | | | | • | | |
2 (Ham) | McLaren Mer. | • | | | | • | | | | • | | | | • | | | x | • | | |
3 (Sch) | Mercedes | • | | | | • | | | | • | | | | • | | | | • | | |
4 (Ros) | Mercedes | • | | | | • | | | | • | | | | •x | • | | | • | • | |
5 (Vet) | RBR Renault | • | | | | • | | | • | | | | • | | | | • | | • | |
6 (Web) | RBR Renault | • | | | | • | | | x | • | • | | | | • | | | | • | |
7 (Mas) | Ferrari | • | | | | • | | | | • | | | | • | | x | • | • | | |
8 (Alo) | Ferrari | • | | | • | | x | • | | | | • | | | • | | | | • | |
9 (Bar) | Williams Cos. | • | | | | • | | • | | | | • | | | | • | | | | • |
10 (Hul) | Williams Cos. | • | | | | • | | • | | | • | | | | • | •x | | | | • |
11 (Kub) | Renault | • | | | | • | | | | • | | • | | | | • | | • | | |
12 (Pie) | Renault | • | | | • | x | • | • | | | | • | | | | • | | • | • | |
14 (Sut) | F. India Mer. | • | | | | • | | | | • | | x | | • | | | | • | | |
15 (Liu) | F. India Mer. | • | | | | • | | | | • | | | | • | | | | • | | • |
16 (Bue) | STR Ferrari | • | • | • | | | | | | • | | | | | • | | | | | • |
17 (Alg) | STR Ferrari | • | | | | • | | | | | • | | | | | • | | | | |
18 (Tru) | Lotus Cos. | • | | | | • | | | | • | | | • | | | • | | | • | |
19 (Kov) | Lotus Cos. | • | | | | • | • | • | • | | • | | | | • | | • | | | |
20 (Ch/Ya/Kl) | HRT Cos. | • | • | | | x | • | | x | | | | • | | | | • | | | |
21 (Sen/Yam) | HRT Cos. | • | • | | | | • | • | | • | - | | • | | • | • | • | | x | |
22 (dlR/Hei) | Sauber Fer. | • | • | | • | | | • | | | | • | | | | • | | | | • |
23 (Kob) | Sauber Fer. | • | • | • | | | | • | | | | • | | | | • | • | | | |
24 (Glo) | Virgin Cos. | • | • | • | • | • | | | | • | | x | • | | | • | • | | • | |
25 (diG) | Virgin Cos. | • | • | • | | • | | | | • | | x | • | | | | • | • | • | |
| |
Jedna skrzynia musi wytrzymać bez wymiany cztery GP z rzędu, chyba że kierowca nie ukończy wyścigu. Wymiana w innym przypadku w trakcie 4-wyścigowego cyklu oznacza obniżenie pozycji startowej o 5 miejsc. • - wymiana dozwolona, x - wymiana oznaczająca karę |
|
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|