Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Honda Japanese Grand Prix 2022 | 9 pa?dziernika |
|
|
|
Suzuka Circuit | |
|
Długość toru: 5,807 km Liczba okrążeń: 53 Pełny dystans: 307,471 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:27,064 - Sebastian Vettel (Ferrari), 2019 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:30,983 - Lewis Hamilton (Mercedes), 2019 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 225,586 km/h - Valtteri Bottas (Mercedes), 2019 |
| |
Sesja treningowa 3 [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. |
|
1. | 1 | Max Verstappen | Red Bull RB18 | | 1:30,671 | - | - | 22 |
1. | 1 | Max Verstappen | Red Bull RB18 | | 1:35,825 | 5,154 | 5,154 | 22 |
2. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari F1-75 | | 1:30,965 | 0,294 | - | 27 |
2. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari F1-75 | | 1:36,145 | 5,474 | 5,180 | 18 |
3. | 55 | Carlos Sainz | Ferrari F1-75 | | 1:36,271 | 5,600 | 0,126 | 24 |
3. | 16 | Charles Leclerc | Ferrari F1-75 | | 1:30,980 | 0,309 | - | 27 |
4. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB18 | | 1:36,397 | 5,726 | 5,417 | 20 |
4. | 14 | Fernando Alonso | Alpine A522 | | 1:31,320 | 0,649 | - | 20 |
5. | 11 | Sergio Perez | Red Bull RB18 | | 1:31,514 | 0,843 | 0,194 | 25 |
5. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes-AMG F1 W13 | | 1:36,397 | 5,726 | 4,883 | 17 |
6. | 63 | George Russell | Mercedes-AMG F1 W13 | | 1:31,530 | 0,859 | - | 28 |
6. | 14 | Fernando Alonso | Alpine A522 | | 1:36,928 | 6,257 | 5,398 | 14 |
7. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes-AMG F1 W13 | | 1:31,589 | 0,918 | - | 25 |
7. | 63 | George Russell | Mercedes-AMG F1 W13 | | 1:37,064 | 6,393 | 5,475 | 21 |
8. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL36 | | 1:31,747 | 1,076 | - | 27 |
8. | 5 | Sebastian Vettel | Aston Martin AMR22 | | 1:37,151 | 6,480 | 5,404 | 19 |
9. | 18 | Lance Stroll | Aston Martin AMR22 | | 1:37,215 | 6,544 | 0,064 | 20 |
9. | 31 | Esteban Ocon | Alpine A522 | | 1:31,750 | 1,079 | - | 22 |
10. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT03 | | 1:37,290 | 6,619 | 5,540 | 18 |
10. | 18 | Lance Stroll | Aston Martin AMR22 | | 1:31,838 | 1,167 | - | 25 |
11. | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo C42 | | 1:37,310 | 6,639 | 5,472 | 23 |
11. | 3 | Daniel Ricciardo | McLaren MCL36 | | 1:31,860 | 1,189 | - | 28 |
12. | 4 | Lando Norris | McLaren MCL36 | | 1:37,449 | 6,778 | 5,589 | 19 |
12. | 23 | Alexander Albon | Williams FW44 | | 1:31,946 | 1,275 | - | 26 |
13. | 77 | Valtteri Bottas | Alfa Romeo C42 | | 1:31,971 | 1,300 | 0,025 | 24 |
13. | 31 | Esteban Ocon | Alpine A522 | | 1:37,468 | 6,797 | 5,497 | 18 |
14. | 5 | Sebastian Vettel | Aston Martin AMR22 | | 1:32,222 | 1,551 | - | 25 |
14. | 20 | Kevin Magnussen | Haas VF-22 | | 1:37,468 | 6,797 | 5,246 | 21 |
15. | 20 | Kevin Magnussen | Haas VF-22 | | 1:32,290 | 1,619 | - | 23 |
15. | 3 | Daniel Ricciardo | McLaren MCL36 | | 1:37,468 | 6,797 | 5,178 | 16 |
16. | 47 | Mick Schumacher | Haas VF-22 | | 1:32,366 | 1,695 | - | 24 |
16. | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri AT03 | | 1:37,888 | 7,217 | 5,522 | 19 |
17. | 22 | Yuki Tsunoda | AlphaTauri AT03 | | 1:32,377 | 1,706 | - | 26 |
17. | 23 | Alexander Albon | Williams FW44 | | 1:37,904 | 7,233 | 5,527 | 18 |
18. | 24 | Guanyu Zhou | Alfa Romeo C42 | | 1:32,385 | 1,714 | - | 24 |
18. | 6 | Nicholas Latifi | Williams FW44 | | 1:38,028 | 7,357 | 5,643 | 18 |
19. | 6 | Nicholas Latifi | Williams FW44 | | 1:32,868 | 2,197 | - | 26 |
19. | 47 | Mick Schumacher | Haas VF-22 | | 1:38,132 | 7,461 | 5,264 | 12 |
20. | 10 | Pierre Gasly | AlphaTauri AT03 | | 1:32,881 | 2,210 | - | 24 |
20. | 24 | Guanyu Zhou | Alfa Romeo C42 | | 1:39,735 | 9,064 | 6,854 | 3 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:37,018 |
|
|
Dwie deszczowe sesje w piątek oraz fakt, że na Suzuce F1 nie gościła od 2019 roku spowodowało, że trzeci trening stał się wyjątkowo istotny w tegorocznym weekendzie o Grand Prix Japonii. Nie mógł więc dziwić sznur samochodów na końcu pitlane jeszcze przed zapaleniem się zielonego światła.
Stawka podzieliła się w wyborze opon pomiędzy miękką i pośrednią mieszankę. Na pierwszym przejeździe najszybszy był Verstappen przed Perezem. Za ich plecami plasował się McLaren. Oba zespoły były po stronie ogumienia z czerwonym oznaczeniem. Jednak tor na początku sesji był niezwykle "zielony". Po wczorajszych opadach ciężko było spodziewać się dużej przyczepności.
Na drugi przejazd również Mercedes zdecydował się na miękkie opony, dzięki czemu Russel awansował na drugą, a Hamilton na czwartą lokatę. Co ciekawe, Alpine jadące na pośredniej mieszance było w stanie przeskoczyć ich i zameldować się na drugim i trzecim miejscu co pokazywało jak mocno poprawia się tor z okrążenia na okrążenie.
Ostateczne tempo przed kwalifikacjami zostało ustalone na ostatnich przejazdach, gdy większość stawki próbowała miękkich opon. Najszybszy okazał się Verstappen z czasem 1:30,761. Za jego plecami plasowało się Ferrari. Cały czas mocne tempo prezentował Alonso, co pokazywało, że Alpine dobrze się czuje na krętym torze w Japonii.
Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 21°C
Temperatura powietrza: 19°C
Prędkość wiatru: 4,0 m/s
Wilgotność powietrza: 54%
Sucho
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|