Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Gran Premio de Mexico 2016 | 30 pa?dziernika |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:19,480 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:20,521 - Nico Rosberg (Mercedes), 2015 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 178,732 km/h - Nico Rosberg (Mercedes), 2015 |
| |
Sesja treningowa 2 [ T- | T+ ]
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Opony | Czas okr. | Strata | Odstęp | Okr. |
|
1. | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari SF16-H | | 1:19,790 | - | - | 47 |
2. | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:19,794 | 0,004 | 0,004 | 37 |
3. | 6 | Nico Rosberg | Mercedes F1 W07 Hybrid | | 1:20,225 | 0,435 | 0,431 | 46 |
4. | 7 | Kimi Raikkonen | Ferrari SF16-H | | 1:20,259 | 0,469 | 0,034 | 37 |
5. | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull RB12 | | 1:20,448 | 0,658 | 0,189 | 43 |
6. | 27 | Nico Hulkenberg | Force India VJM09 | | 1:20,574 | 0,784 | 0,126 | 43 |
7. | 33 | Max Verstappen | Red Bull RB12 | | 1:20,619 | 0,829 | 0,045 | 42 |
8. | 77 | Valtteri Bottas | Williams FW38 | | 1:20,629 | 0,839 | 0,010 | 41 |
9. | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso STR11 | | 1:20,974 | 1,184 | 0,345 | 46 |
10. | 14 | Fernando Alonso | McLaren MP4-31 | | 1:21,003 | 1,213 | 0,029 | 25 |
11. | 26 | Daniił Kwiat | Toro Rosso STR11 | | 1:21,193 | 1,403 | 0,190 | 39 |
12. | 22 | Jenson Button | McLaren MP4-31 | | 1:21,198 | 1,408 | 0,005 | 39 |
13. | 19 | Felipe Massa | Williams FW38 | | 1:21,326 | 1,536 | 0,128 | 45 |
14. | 20 | Kevin Magnussen | Renault R.S.16 | | 1:21,442 | 1,652 | 0,116 | 39 |
15. | 11 | Sergio Perez | Force India VJM09 | | 1:21,579 | 1,789 | 0,137 | 41 |
16. | 30 | Jolyon Palmer | Renault R.S.16 | | 1:21,785 | 1,995 | 0,206 | 44 |
17. | 94 | Pascal Wehrlein | Manor MRT05 | | 1:21,980 | 2,190 | 0,195 | 42 |
18. | 9 | Marcus Ericsson | Sauber C35 | | 1:21,997 | 2,207 | 0,017 | 42 |
19. | 12 | Felipe Nasr | Sauber C35 | | 1:22,037 | 2,247 | 0,040 | 43 |
20. | 8 | Romain Grosjean | Haas VF-16 | | 1:22,105 | 2,315 | 0,068 | 14 |
21. | 31 | Esteban Ocon | Manor MRT05 | | 1:22,298 | 2,508 | 0,193 | 44 |
22. | 21 | Esteban Gutierrez | Haas VF-16 | | 1:22,408 | 2,618 | 0,110 | 33 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:25,375 |
|
|
Meksyk zdecydowanie nie kojarzy się nam z chłodem i zachmurzonym niebem. Przecież to gorący kraj, marzenie niejednego urlopowicza. Jednak jesień dosięga każdy kraj i dziś mieliśmy do czynienia ze zdecydowanie chłodnymi warunkami na torze Hermanos Rodriguez.
Już z początkiem sesji Ferrari postanowiło dokładnie zbadać pośrednią mieszankę. Wprawdzie ruch ze strony innych ekip był ograniczony, to stajnia spod znaku czarnego konia nie zamierzała czekać z porównywaniem opon. Podobnie postąpił Red Bull, a chwilę później również Mercedes.
Hamilton założył miękkie opony, więc nie miał większego problemu, by wskoczyć na czoło tabeli. Anglik ustanowił czas 1:20,362. Sekundę za nim meldował się Rosberg na pośrednich oponach. W tym czasie z garażu Romaina Grosjeana doszło niepokojąca wiadomość. W jego samochodzie doszło do awarii systemu odzyskiwania energii, więc kierowca Haasa musiał pogodzić się ze sporą dawką straconego czasu.
Z czołówki pierwszym śmiałkiem na super-miękkich oponach był Vettel. Niemiec jako pierwszy zszedł poniżej granicy 1:20. Gdy na opony z czerwonym paskiem zdecydował się Mercedes, Hamilton o dziwo pojechał wolniej od Vettela, choć zaledwie o 0,012 sekundy, a na swoim kółku musiał się zmagać z innymi kierowcami. Rosberg był wolniejszy o 0,4 sekundy.
Jak na razie w ten weekend dobrego rytmu nie potrafi złapać Red Bull. Daniel Ricciardo na super-miękkich oponach był wolniejszy od Vettela o 0,6 sekundy. Tymczasem Hamilton poprawił się na kolejnych kółkach, ale w dalszym ciągu był za Vettelem, tym razem o zaledwie 0,004 sekundy.
Ferrari prezentowało również mocną formę na długich przejazdach, co może być ciekawą odmianą w walce z Red Bullem. Oczywiście długie przejazdy trwały już do końca, jednak zaskoczył Alonso, który stusunkowo wcześnie zakońćzył swoją aktywność. Reszta zawodników pozostała na trasie do końca sesji i zaliczyła stosunkowo długie przejazdy.
Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 24°C
Temperatura powietrza: 13°C
Prędkość wiatru: 3,4 m/s
Wilgotność powietrza: 61%
Sucho
| |
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|