Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Marlboro Magyar Nagydij 1992 | 16 sierpnia |
|
|
|
Hungaroring | |
|
Długość toru: 3,968 km Liczba okrążeń: 77 Pełny dystans: 305,536 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:16,147 - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:21,547 - Bertrand Gachot (Jordan), 1991 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 167,857 km/h - Ayrton Senna (McLaren), 1991 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 5 | Nigel Mansell | Williams FW14B | | 1:18,308 | - | - | 182,418 | 63 |
2. | 6 | Riccardo Patrese | Williams FW14B | | 1:19,151 | 0,843 | 0,843 | 180,475 | 51 |
3. | 1 | Ayrton Senna | McLaren MP4/7A | | 1:19,588 | 1,280 | 0,437 | 179,484 | 53 |
4. | 20 | Martin Brundle | Benetton B192 | | 1:20,005 | 1,697 | 0,417 | 178,549 | 46 |
5. | 19 | Michael Schumacher | Benetton B192 | | 1:20,291 | 1,983 | 0,286 | 177,913 | 44 |
6. | 11 | Mika Hakkinen | Lotus 107 | | 1:20,658 | 2,350 | 0,367 | 177,103 | 40 |
7. | 2 | Gerhard Berger | McLaren MP4/7A | | 1:20,722 | 2,414 | 0,064 | 176,963 | 38 |
8. | 4 | Andrea de Cesaris | Tyrrell 020B | | 1:21,898 | 3,590 | 1,176 | 174,422 | 56 |
9. | 28 | Ivan Capelli | Ferrari F92A | | 1:28,620 | 10,312 | 6,722 | 161,192 | 27 |
10. | 17 | Paul Belmondo | March CG911 | | 1:22,840 | 4,532 | - | 172,438 | 52 |
11. | 9 | Michele Alboreto | Footwork FA13 | | 1:23,094 | 4,786 | 0,254 | 171,911 | 30 |
12. | 27 | Jean Alesi | Ferrari F92A | | 1:23,307 | 4,999 | 0,213 | 171,472 | 13 |
13. | 30 | Ukyo Katayama | Venturi LC92 | | 1:23,419 | 5,111 | 0,112 | 171,242 | 35 |
14. | 22 | Pierluigi Martini | Dallara BMS192 | | 1:23,925 | 5,617 | 0,506 | 170,209 | 35 |
15. | 33 | Mauricio Gugelmin | Jordan 192 | | 1:23,970 | 5,662 | 0,045 | 170,118 | 37 |
16. | 8 | Damon Hill | Brabham BT60B | | 1:24,777 | 6,469 | 0,807 | 168,499 | 39 |
17. | 10 | Aguri Suzuki | Footwork FA13 | | 1:25,472 | 7,164 | 0,695 | 167,128 | 11 |
18. | 29 | Bertrand Gachot | Venturi LC92 | | 1:25,486 | 7,178 | 0,014 | 167,101 | 12 |
19. | 16 | Karl Wendlinger | March CG911 | | 1:25,711 | 7,403 | 0,225 | 166,662 | 9 |
20. | 3 | Olivier Grouillard | Tyrrell 020B | | 1:25,996 | 7,688 | 0,285 | 166,110 | 9 |
21. | 32 | Stefano Modena | Jordan 192 | | 1:26,724 | 8,416 | 0,728 | 164,716 | 9 |
22. | 14 | Eric van de Poele | Fondmetal GR02 | | 1:29,910 | 11,602 | 3,186 | 158,879 | 2 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:23,790 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|