Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Gran Premio d'Italia 1981 | 13 wrze?nia |
|
|
|
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:34,580 - Jean-Pierre Jabouille (Renault), 1979 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 1:35,600 - Clay Regazzoni (Williams), 1979 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 212,186 km/h - Jody Scheckter (Ferrari), 1979 |
| |
Najszybsze okrążenia w wyścigu
|
| | | | | P. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Czas okr. | Strata | Odstęp | Km/h | Okr. |
|
1. | 2 | Carlos Reutemann | Williams FW07C | | 1:37,528 | - | - | 214,092 | 48 |
2. | 1 | Alan Jones | Williams FW07C | | 1:37,536 | 0,008 | 0,008 | 214,075 | 47 |
3. | 5 | Nelson Piquet | Brabham BT49C | | 1:37,590 | 0,062 | 0,054 | 213,956 | 45 |
4. | 15 | Alain Prost | Renault RE30 | | 1:37,702 | 0,174 | 0,112 | 213,711 | 9 |
5. | 16 | Rene Arnoux | Renault RE30 | | 1:37,886 | 0,358 | 0,184 | 213,309 | 8 |
6. | 23 | Bruno Giacomelli | Alfa Romeo 179C | | 1:37,893 | 0,365 | 0,007 | 213,294 | 48 |
7. | 11 | Elio de Angelis | Lotus 87 | | 1:38,498 | 0,970 | 0,605 | 211,984 | 31 |
8. | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS17 | | 1:38,532 | 1,004 | 0,034 | 211,911 | 5 |
9. | 25 | Patrick Tambay | Ligier JS17 | | 1:38,575 | 1,047 | 0,043 | 211,818 | 9 |
10. | 17 | Derek Daly | March 811 | | 1:39,139 | 1,611 | 0,564 | 210,613 | 8 |
11. | 7 | John Watson | McLaren MP4/1 | | 1:39,386 | 1,858 | 0,247 | 210,090 | 8 |
12. | 8 | Andrea de Cesaris | McLaren MP4/1 | | 1:39,401 | 1,873 | 0,015 | 210,058 | 32 |
13. | 22 | Mario Andretti | Alfa Romeo 179C | | 1:39,585 | 2,057 | 0,184 | 209,670 | 30 |
14. | 28 | Didier Pironi | Ferrari 126CK | | 1:39,652 | 2,124 | 0,067 | 209,529 | 9 |
15. | 27 | Gilles Villeneuve | Ferrari 126CK | | 1:39,814 | 2,286 | 0,162 | 209,189 | 3 |
16. | 29 | Riccardo Patrese | Arrows A3 | | 1:40,045 | 2,517 | 0,231 | 208,706 | 7 |
17. | 14 | Eliseo Salazar | Ensign N180B | | 1:40,131 | 2,603 | 0,086 | 208,527 | 7 |
18. | 3 | Eddie Cheever | Tyrrell 011 | | 1:40,165 | 2,637 | 0,034 | 208,456 | 7 |
19. | 12 | Nigel Mansell | Lotus 87 | | 1:40,257 | 2,729 | 0,092 | 208,265 | 4 |
20. | 4 | Michele Alboreto | Tyrrell 011 | | 1:40,620 | 3,092 | 0,363 | 207,513 | 7 |
21. | 9 | Slim Borgudd | ATS HGS | | 1:41,117 | 3,589 | 0,497 | 206,493 | 4 |
22. | 32 | Jean-Pierre Jarier | Osella FA1C | | 1:41,835 | 4,307 | 0,718 | 205,038 | 3 |
23. | 35 | Brian Henton | Toleman TG181 | | 1:43,825 | 6,297 | 1,990 | 201,108 | 3 |
24. | 6 | Hector Rebaque | Brabham BT49C | | 4:28,329 | 170,801 | 164,504 | 77,815 | 1 |
| |
107% najlepszego czasu: 1:44,355 |
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|