Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
|
Grosser Preis von Deutschland 1976 | 1 sierpnia |
|
|
|
Nürburgring | |
|
Długość toru: 22,835 km Liczba okrążeń: 14 Pełny dystans: 319,690 km |
|
|
Poprzednie rekordy na tej wersji toru: | |
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 6:58,600 - Niki Lauda (Ferrari), 1975 |
|
Najszybsze okrążenie wyścigu: 7:06,400 - Clay Regazzoni (Ferrari), 1975 |
|
Największa średnia prędkość wyścigu: 189,474 km/h - Carlos Reutemann (Brabham), 1975 |
| |
|
| | | | | P. | Z. | Nr | Kierowca | Bolid | Op. | Ok. | Czas/strata/powód nieukończ. | B |
|
1. | = | 11 | James Hunt | McLaren M23 | | 14 | 1h41m42,700 | - |
2. | 6 | 3 | Jody Scheckter | Tyrrell P34 | | 14 | +0:27,700 | - |
3. | 6 | 12 | Jochen Mass | McLaren M23 | | 14 | +0:52,400 | - |
4. | 3 | 8 | Carlos Pace | Brabham BT45 | | 14 | +0:54,200 | - |
5. | 11 | 6 | Gunnar Nilsson | Lotus 77 | | 14 | +1:57,300 | - |
6. | 9 | 77 | Rolf Stommelen | Brabham BT45 | | 14 | +2:30,300 | - |
7. | 12 | 28 | John Watson | Penske PC4 | | 14 | +2:33,900 | - |
8. | 10 | 16 | Tom Pryce | Shadow DN5 | | 14 | +2:48,200 | - |
9. | 4 | 2 | Clay Regazzoni | Ferrari 312T2 | | 14 | +3:46,000 | - |
10. | 4 | 19 | Alan Jones | Surtees TS19 | | 14 | +3:47,300 | - |
11. | 12 | 17 | Jean-Pierre Jarier | Shadow DN5B | | 14 | +4:51,700 | - |
12. | = | 5 | Mario Andretti | Lotus 77 | | 14 | +4:58,100 | - |
13. | 7 | 30 | Emerson Fittipaldi | Copersucar FD04 | | 14 | +5:25,200 | - |
14. | 12 | 40 | Alessandro Pesenti-Rossi | Tyrrell 007 | | 13 | 1 okr. | - |
15. | 10 | 25 | Guy Edwards | Hesketh 308D | | 13 | 1 okr. | - |
|
Niesklasyfikowani | |
| | 20 | Arturo Merzario | Wolf Williams FW05 | | 3 | hamulce | - |
| | 9 | Vittorio Brambilla | March 761 | | 1 | hamulce/wypadek | - |
|
Nie wystartowali | |
| | 1 | Niki Lauda | Ferrari 312T2 | | 0 | wypadek/pożar | - |
| | 4 | Patrick Depailler | Tyrrell P34 | | 0 | kolizja z Regazzonim | - |
| | 34 | Hans-Joachim Stuck | March 761 | | 0 | sprzęgło | - |
| | 26 | Jacques Laffite | Ligier JS5 | | 0 | skrzynia biegów podczas 1 startu | - |
| | 7 | Carlos Reutemann | Brabham BT45 | | 0 | silnik | - |
| | 10 | Ronnie Peterson | March 761 | | 0 | wypadek | - |
| | 22 | Chris Amon | Ensign N176 | | 0 | wycofał się | - |
| | 24 | Harald Ertl | Hesketh 308D | | 0 | wypadek | - |
| | 18 | Brett Lunger | Surtees TS19 | | 0 | zatrzymał się by pomóc Laudzie | - |
|
Nie zakwalifikowali się | |
| 33 | Lella Lombardi | Brabham BT44B | | |
| 38 | Henri Pescarolo | Surtees TS19 | | |
| |
Najszybsze okrążenie: Jody Scheckter (Tyrrell P34) - 7:10,800 na 13 okr. Średnia prędkość zwycięzcy: 188,586 km/h | | wyścig zatrzymany z powodu wypadków Laudy, Lungera i Ertla |
|
|
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|