Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Statystyki z 2021 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Mercedes | L. Hamilton | 2 | 1 | 2 | 1 | 7 | 2 | 2 | 2 | 4 | 2 | 1 | 3 | 2 | 4 | 4 | 11 | 2 | 2 | 10 | 1 | 1 | 2 | 3,09 |
V. Bottas | 3 | 8 | 1 | 3 | 3 | 10 | 3 | 5 | 5 | 3 | 2 | 12 | 3 | 19 | 16 | 1 | 9 | 1 | 1 | 6 | 2 | 6 | 5,55 |
|
|
2. | Red Bull Honda | M. Verstappen | 1 | 3 | 3 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 1 | 20 | 2 | 1 | 3 | 2 | 7 | 3 | 1 | 2,86 |
S. Perez | PL | 2 | 4 | 8 | 9 | 6 | 4 | 4 | 3 | PL | 4 | PL | PL | 8 | 8 | 6 | 3 | 4 | 4 | 11 | 5 | 4 | 5,39 |
|
|
3. | Ferrari | C. Leclerc | 4 | 4 | 8 | 4 | 1 | 1 | 7 | 7 | 12 | 4 | 7 | 9 | 5 | 5 | 19 | 3 | 4 | 8 | 6 | 13 | 4 | 7 | 6,45 |
C. Sainz | 8 | 11 | 5 | 6 | 4 | 5 | 5 | 12 | 10 | 10 | 15 | 11 | 6 | 6 | 2 | 19 | 5 | 6 | 3 | 5 | 15 | 5 | 7,91 |
|
|
4. | McLaren Mercedes | L. Norris | 7 | 7 | 7 | 9 | 5 | 9 | 8 | 3 | 2 | 5 | 6 | 15 | 13 | 3 | 1 | 7 | 7 | 18 | 5 | 4 | 7 | 3 | 6,86 |
D. Ricciardo | 6 | 6 | 16 | 7 | 12 | 13 | 10 | 13 | 13 | 6 | 11 | 4 | 10 | 2 | 5 | 20 | 6 | 7 | 11 | 14 | 11 | 10 | 9,68 |
|
|
5. | Alpine Renault | F. Alonso | 9 | 15 | 13 | 10 | 17 | 8 | 9 | 8 | 14 | 7 | 9 | 13 | 9 | 10 | 6 | 5 | 19 | 12 | 12 | 3 | 13 | 11 | 10,55 |
E. Ocon | 16 | 9 | 6 | 5 | 11 | 12 | 11 | 17 | 17 | 9 | 8 | 8 | 8 | 12 | 9 | 12 | 11 | 19 | 8 | 9 | 9 | 9 | 10,68 |
|
|
6. | AlphaTauri Honda | P. Gasly | 5 | 5 | 9 | 12 | 6 | 4 | 6 | 6 | 6 | 11 | 5 | 6 | 4 | PL | 11 | 4 | 8 | 5 | 7 | 2 | 6 | 12 | 6,67 |
Y. Tsunoda | 13 | 20 | 14 | 16 | 16 | 7 | PL | 11 | 7 | 16 | 16 | 16 | 14 | PL | 12 | 9 | 10 | 17 | 15 | 8 | 8 | 8 | 12,65 |
|
|
7. | Aston Martin Mercedes | S. Vettel | 20 | 13 | 10 | 13 | 8 | 11 | 12 | 14 | 11 | 8 | 10 | 5 | 15 | 11 | 10 | 10 | 18 | 9 | 9 | 10 | 17 | 15 | 11,77 |
L. Stroll | 10 | 10 | 17 | 11 | 13 | 19 | 19 | 9 | 9 | 14 | 12 | 19 | 12 | 9 | 7 | 8 | 13 | 20 | 14 | 12 | 18 | 13 | 13,09 |
|
|
8. | Williams Mercedes | G. Russell | 15 | 12 | 11 | 15 | 15 | 15 | 14 | 10 | 8 | 12 | 17 | 2 | 11 | 14 | 3 | 13 | 20 | 16 | 17 | 15 | 14 | 17 | 13,00 |
N. Latifi | 17 | 14 | 18 | 19 | 18 | 16 | 16 | 16 | 18 | 17 | 18 | 10 | PL | 13 | 18 | 15 | 14 | 13 | 16 | 17 | 16 | 16 | 15,95 |
|
|
9. | Alfa Romeo Ferrari | A. Giovinazzi | 12 | 17 | 12 | 14 | 10 | 20 | 13 | 15 | 15 | 15 | 14 | 14 | 7 | 7 | 17 | 16 | 12 | 11 | 13 | 18 | 10 | 14 | 13,45 |
K. Raikkonen | 14 | 16 | 15 | 17 | 14 | 14 | 17 | 18 | 16 | 13 | 13 | PL | - | - | 13 | 17 | 15 | 10 | PL | 16 | 12 | 18 | 14,89 |
R. Kubica | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 16 | 17 | - | - | - | - | - | - | - | - | 16,50 |
|
|
10. | Haas Ferrari | M. Schumacher | 18 | 18 | 19 | 18 | 20 | 17 | 15 | 19 | 19 | 18 | 20 | 17 | 17 | 18 | 14 | 14 | 16 | 14 | 18 | 19 | 19 | 19 | 17,55 |
N. Mazepin | 19 | 19 | 20 | 20 | 19 | 18 | 18 | 20 | 20 | 19 | 19 | 18 | 18 | 16 | 15 | 18 | 17 | 15 | 19 | 20 | 20 | 20 | 18,50 |
|
| |
NW - nie wziął udziału w kwalifikacjach, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, PL - start z pit-lane (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|