Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Statystyki z 1971 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Tyrrell Ford | J. Stewart | 1 | 4 | 1 | 3 | 1 | 2 | 1 | 2 | 7 | 1 | 1 | 2,18 |
F. Cevert | 9 | 12 | 15 | 12 | 7 | 10 | 5 | 3 | 5 | 3 | 5 | 7,82 |
P. Revson | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 19 | 19,00 |
|
|
2. | BRM | P. Rodriguez | 10 | 5 | 5 | 2 | 5 | - | - | - | - | - | - | 5,40 |
J. Siffert | 16 | 10 | 3 | 8 | 6 | 3 | 3 | 1 | 3 | 2 | 6 | 5,55 |
H. Ganley | 24 | 17 | NZ | 9 | 16 | 11 | 14 | 14 | 4 | 9 | 12 | 13,00 |
H. Marko | - | - | - | - | - | - | - | 17 | 12 | 19 | 16 | 16,00 |
P. Gethin | - | - | - | - | - | - | - | 16 | 11 | 16 | 21 | 16,00 |
V. Elford | - | - | - | - | - | - | 18 | - | - | - | - | 18,00 |
G. Eaton | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 21 | - | 21,00 |
J. Cannon | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 24 | 24,00 |
|
|
3. | Ferrari | J. Ickx | 8 | 1 | 2 | 1 | 3 | 6 | 2 | 6 | 2 | 12 | 7 | 4,55 |
C. Regazzoni | 3 | 2 | 11 | 4 | 2 | 1 | 4 | 4 | 8 | 18 | 4 | 5,55 |
M. Andretti | 4 | 8 | NZ | 18 | - | - | 11 | - | - | 13 | - | 10,80 |
|
|
4. | March Ford | R. Peterson | 13 | 13 | 8 | 13 | - | 5 | 7 | 11 | 6 | 6 | 11 | 9,30 |
H. Pescarolo | 18 | 11 | 13 | 15 | 18 | 17 | 10 | 13 | 10 | - | 20 | 14,50 |
M. Beuttler | - | - | - | - | - | 20 | 22 | 19 | 16 | 22 | - | 19,80 |
N. Galli | - | - | - | - | - | 21 | - | - | 19 | 20 | 23 | 20,75 |
A. Soler-Roig | 25 | 20 | NZ | 17 | 21 | - | - | - | - | - | - | 20,75 |
J. Love | 21 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 21,00 |
N. Lauda | - | - | - | - | - | - | - | 21 | - | - | - | 21,00 |
M. Jean | - | - | - | - | 22 | - | - | - | - | - | - | 22,00 |
F. Mazet | - | - | - | - | 23 | - | - | - | - | - | - | 23,00 |
J. P. Jarier | - | - | - | - | - | - | - | - | 24 | - | - | 24,00 |
S. Barber | - | - | NZ | 24 | - | - | - | - | - | 24 | 25 | 24,33 |
|
|
5. | Lotus Ford | E. Fittipaldi | 5 | 14 | 17 | - | 17 | 4 | 8 | 5 | - | 4 | 2 | 8,44 |
R. Wisell | 14 | 16 | 12 | 6 | 15 | - | 17 | 10 | - | 7 | 9 | 11,78 |
D. Charlton | - | - | - | - | - | 13 | - | - | - | - | - | 13,00 |
P. Lovely | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 26 | 29 | 27,50 |
|
|
6. | McLaren Ford | M. Donohue | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 8 | - | 8,00 |
D. Hulme | 7 | 9 | 6 | 14 | 11 | 8 | 6 | 9 | - | 10 | 3 | 8,30 |
P. Gethin | 11 | 7 | 14 | 23 | 19 | 14 | 19 | - | - | - | - | 15,29 |
J. Oliver | - | - | - | - | - | 22 | - | 22 | 13 | - | - | 19,00 |
D. Hobbs | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 22 | 22,00 |
J. Bonnier | 23 | - | - | - | - | - | NZ | 20 | 21 | - | 28 | 23,00 |
H. Marko | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - | - | - |
|
|
7. | Matra | C. Amon | 2 | 3 | 4 | 5 | 9 | 9 | 16 | - | 1 | 5 | 8 | 6,20 |
J. P. Beltoise | - | 6 | 7 | 11 | 8 | 15 | - | - | - | 11 | 10 | 9,71 |
|
|
8. | Surtees Ford | J. Surtees | 6 | 22 | 10 | 7 | 13 | 18 | 15 | 18 | 15 | 14 | 13 | 13,73 |
R. Stommelen | 15 | 19 | 16 | 10 | 10 | 12 | 12 | 12 | 23 | 23 | - | 15,20 |
M. Hailwood | - | - | - | - | - | - | - | - | 17 | - | 14 | 15,50 |
S. Posey | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 17 | 17,00 |
B. Redman | 17 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 17,00 |
G. van Lennep | - | - | - | 21 | - | - | - | - | - | - | - | 21,00 |
D. Bell | - | - | - | - | - | 23 | - | - | - | - | - | 23,00 |
|
|
9. | Brabham Ford | D. Charlton | 12 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 12,00 |
G. Hill | 19 | 15 | 9 | 16 | 4 | 16 | 13 | 8 | 14 | 15 | 18 | 13,36 |
T. Schenken | - | 21 | 18 | 19 | 14 | 7 | 9 | 7 | 9 | 17 | 15 | 13,60 |
J. Pretorius | 20 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 20,00 |
C. Craft | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 25 | 27 | 26,00 |
|
|
10. | March Alfa Romeo | R. Peterson | - | - | - | - | 12 | - | - | - | - | - | - | 12,00 |
N. Galli | - | - | NZ | 20 | - | - | 21 | 15 | - | - | - | 18,67 |
A. de Adamich | 22 | 18 | - | - | 20 | 24 | 20 | - | 20 | - | 26 | 21,43 |
|
|
11. | Bellasi Ford | S. Moser | - | - | - | - | - | - | - | - | 22 | - | - | 22,00 |
|
|
12. | Lotus Pratt & Whitney | E. Fittipaldi | - | - | - | - | - | - | - | - | 18 | - | - | 18,00 |
R. Wisell | - | - | - | - | - | 19 | - | - | - | - | - | 19,00 |
D. Walker | - | - | - | 22 | - | - | - | - | - | - | - | 22,00 |
|
| |
NW - nie wziął udziału w kwalifikacjach, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, PL - start z pit-lane (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|