Uwaga: Otworzyłeś tę stronę z innego adresu, niż zalecany i z tego powodu możesz doświadczyć problemów z logowaniem. Prawidłowy adres serwisu Wyprzedź Mnie! to oldf1wm.pl (dopuszczalne jest też bez www. z przodu)
|
|
|
|
|
| Statystyki z 1968 | | | | |
Kierowcy |
|
|
|
Konstruktorzy |
|
|
|
Producenci opon |
|
|
|
Dostawcy silników |
|
|
|
Inne dane |
|
|
|
| | | | | P. | Konstruktor | Kierowca | | | | | | | | | | | | | Śred. |
|
|
1. | Lotus Ford | J. Clark | 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1,00 |
M. Andretti | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | - | 1,00 |
G. Hill | 2 | 6 | 1 | 14 | 3 | 9 | 1 | 4 | 5 | 5 | 3 | 3 | 4,67 |
J. Siffert | - | 10 | 3 | 9 | 13 | 11 | 4 | 9 | 9 | 3 | 12 | 1 | 7,64 |
M. Solana | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 11 | 11,00 |
J. Oliver | - | - | 13 | 15 | 10 | - | 2 | 13 | 11 | 9 | 16 | 14 | 11,44 |
B. Brack | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 20 | - | - | 20,00 |
|
|
2. | McLaren Ford | D. Gurney | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 4 | 7 | 5 | 5,33 |
D. Hulme | - | 3 | 10 | 5 | 7 | 4 | 11 | 11 | 7 | 6 | 5 | 4 | 6,64 |
B. McLaren | - | 4 | 7 | 6 | 8 | 6 | 10 | 16 | 2 | 8 | 10 | 9 | 7,82 |
|
|
3. | Matra Ford | J. Stewart | 3 | - | - | 2 | 5 | 2 | 7 | 6 | 6 | 11 | 2 | 7 | 5,10 |
J. Servoz-Gavin | - | - | 2 | - | - | - | - | - | 13 | 13 | - | 16 | 11,00 |
J. P. Beltoise | 18 | 5 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 11,50 |
|
|
4. | Ferrari | C. Amon | 8 | 1 | - | 1 | 1 | 5 | 3 | 2 | 3 | 2 | 4 | 2 | 2,91 |
A. de Adamich | 7 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 7,00 |
J. Ickx | 11 | 8 | - | 3 | 6 | 3 | 12 | 1 | 4 | - | - | 15 | 7,00 |
D. Bell | - | - | - | - | - | - | - | - | 8 | - | 15 | - | 11,50 |
|
|
5. | BRM | P. Rodriguez | 10 | 2 | 9 | 8 | 11 | 10 | 13 | 14 | 15 | 12 | 11 | 12 | 10,58 |
M. Spence | 13 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 13,00 |
R. Attwood | - | - | 6 | 11 | 15 | 12 | 15 | 20 | - | - | - | - | 13,17 |
P. Courage | - | 11 | 11 | 7 | 14 | 14 | 16 | 8 | 17 | 14 | 14 | 19 | 13,18 |
B. Unser | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 19 | - | 19,00 |
F. Gardner | - | - | - | - | - | - | - | - | NZ | - | - | - | - |
|
|
6. | Honda | J. Surtees | 6 | 7 | 4 | 4 | 9 | 7 | 9 | 7 | 1 | 7 | 9 | 6 | 6,33 |
D. Hobbs | - | - | - | - | - | - | - | - | 14 | - | - | - | 14,00 |
J. Schlesser | - | - | - | - | - | 16 | - | - | - | - | - | - | 16,00 |
J. Bonnier | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 18 | 18,00 |
|
|
7. | Cooper BRM | B. Redman | - | 13 | - | 10 | - | - | - | - | - | - | - | - | 11,50 |
L. Scarfiotti | - | 12 | 15 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 13,50 |
J. Servoz-Gavin | - | - | - | - | - | 15 | - | - | - | - | - | - | 15,00 |
V. Elford | - | - | - | - | - | 17 | 17 | 5 | 20 | 16 | 17 | 17 | 15,57 |
L. Bianchi | - | - | 14 | 12 | 18 | - | - | 19 | - | 18 | 20 | 21 | 17,43 |
R. Widdows | - | - | - | - | - | - | 18 | - | - | - | - | - | 18,00 |
|
|
8. | Brabham Repco | J. Rindt | 4 | 9 | 5 | 17 | 2 | 1 | 5 | 3 | 10 | 1 | 6 | 10 | 6,08 |
J. Brabham | 5 | - | 12 | 18 | 4 | 13 | 8 | 15 | 16 | 10 | 8 | 8 | 10,64 |
D. Gurney | - | - | - | - | 12 | - | - | - | - | - | - | - | 12,00 |
D. Charlton | 14 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 14,00 |
K. Ahrens Jr | - | - | - | - | - | - | - | 17 | - | - | - | - | 17,00 |
J. Love | 17 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 17,00 |
S. Moser | - | - | NZ | - | 17 | - | 19 | - | NZ | - | - | - | 18,00 |
|
|
9. | Matra | J. P. Beltoise | - | - | 8 | 13 | 16 | 8 | 14 | 12 | 18 | 15 | 13 | 13 | 13,00 |
H. Pescarolo | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 19 | - | 20 | 19,50 |
|
|
10. | McLaren BRM | D. Hulme | 9 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 9,00 |
J. Bonnier | - | - | NZ | 16 | 19 | - | 20 | - | 19 | 17 | 18 | - | 18,17 |
|
|
11. | Cooper Maserati | L. Scarfiotti | 15 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 15,00 |
J. Siffert | 16 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 16,00 |
J. Bonnier | 19 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 19,00 |
B. Redman | 21 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 21,00 |
|
|
12. | Eagle Weslake | D. Gurney | 12 | - | 16 | - | - | - | 6 | 10 | 12 | - | - | - | 11,20 |
|
|
13. | Lola BMW | H. Hahne | - | - | - | - | - | - | - | 18 | - | - | - | - | 18,00 |
|
|
14. | Brabham Climax | J. Pretorius | 23 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 23,00 |
|
|
15. | LDS Repco | S. Tingle | 22 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 22,00 |
|
|
16. | Cooper Climax | B. van Rooyen | 20 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 20,00 |
|
| |
NW - nie wziął udziału w kwalifikacjach, NZ - nie zakwalifikował się, NP - nie przedkwalifikował się, WY - wykluczony, PL - start z pit-lane (Kolejność konstruktorów względem klasyfikacji generalnej) |
|
| |
|
|
| |
|
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|